Boswijk Posse Geplaatst 27 januari 2008 Geplaatst 27 januari 2008 Er is weer een nieuwere versie beschikbaar: V 1.5 Altijd kijken of er weer wat extra's bijkan...een uitgerekende coordinaat projecteren in Google Maps voor mobieltjes? Misschien via een parameter, misschien via knip en plak?
Team Sweetlake Geplaatst 27 januari 2008 Auteur Geplaatst 27 januari 2008 (bewerkt) Er is weer een nieuwere versie beschikbaar: V 1.5 Altijd kijken of er weer wat extra's bijkan...een uitgerekende coordinaat projecteren in Google Maps voor mobieltjes? Misschien via een parameter, misschien via knip en plak? Knippen en plakken is bijna klaar, zal via export menu lopen (Optie "Coördinaat kopiëren") Ik ben nog bezig om te zien of ik hem direct naar google maps kan laten gaan met het coordinaat 28 januari 2008 bewerkt door Team Sweetlake
Boswijk Posse Geplaatst 27 januari 2008 Geplaatst 27 januari 2008 Er is weer een nieuwere versie beschikbaar: V 1.5 Altijd kijken of er weer wat extra's bijkan...een uitgerekende coordinaat projecteren in Google Maps voor mobieltjes? Misschien via een parameter, misschien via knip en plak? Knippen en plakken is bijna klaar, zal via export menu lopen (Optie "Coördinaat naar kladblok") Ik ben nog bezig om te zien of ik hem direct naar google maps kan laten gaan met het coordinaat Gaaf!! Nu maar hopen dat ik snel mijn nieuwe HTC Touch Cruise opgestuurd krijg. Dan kan ik al die handige tooltjes opladen en gebruiken.
Team Guppie Geplaatst 29 januari 2008 Geplaatst 29 januari 2008 als ik vanacht thuis kom ga ik hem gelijk downloaden
Team Sweetlake Geplaatst 2 februari 2008 Auteur Geplaatst 2 februari 2008 (bewerkt) Nieuwste versie : 1.5a Het idee van Boswijk Posse is klaar; de 'copy and paste' functie is er nu. Ik heb hem erbij gezet in het export menu. Wil je dus een uitgerekend coördinaat in een ander programma gebruiken, kies dan in het export menu voor 'Coördinaat kopiëren' en ga daarna naar het programma waar je het coördinaat wilt gebruiken. In dat programma haal je het coördinaat weer tevoorschijn door de paste/plakken te gebruiken. Ik heb ook meteen het tab-volgorde probleempje op PDA's opgelost. Veel plezier ermee !! Hebben jullie nog ideeën, laat het dan even weten !! email: pgct@pgct.nl 2 februari 2008 bewerkt door Team Sweetlake
langzaam Geplaatst 2 februari 2008 Geplaatst 2 februari 2008 Hoi Sweetlake, Echt geweldig dat je dat allemaal kan en wil delen met ons. Ik gebruik het progr. al een hele tijd en ben er gelukkig mee. Nu weer een verbetering, ongelovelijk. Bedankt, Langzaam
ds-polleke Geplaatst 2 februari 2008 Geplaatst 2 februari 2008 Toppertje Sweetlake! Vraagje, Moet je het beestje via activesync isntaleren of kan hij het helemaal zelf op de pda doen (activesync doet eht niet op mijn pc.) En kun je ook hele GPXjes er in laden? en cachebeschrijvingen lezen?
Team Sweetlake Geplaatst 2 februari 2008 Auteur Geplaatst 2 februari 2008 Vraagje, Moet je het beestje via activesync isntaleren of kan hij het helemaal zelf op de pda doen (activesync doet eht niet op mijn pc.) En kun je ook hele GPXjes er in laden? en cachebeschrijvingen lezen? - Installatie: De .cab file die je download moet je naar de PDA kopieren en daar installeren door op de .cab file te klikken. - GPX inladen en cachebeschrijvingen inlezen : nee, is (nog) niet mogelijk.
Bitte ein Bit Geplaatst 2 februari 2008 Geplaatst 2 februari 2008 - GPX inladen en cachebeschrijvingen inlezen : nee, is (nog) niet mogelijk. Zie nu pas dat er weer een nieuwe update is. Ziet er weer goed uit. En hè, mijn verzoekje komt hierdoor toch niet op 'n tweede plan?
cirkel Geplaatst 4 februari 2008 Geplaatst 4 februari 2008 Suggesties van een newbie, misschien overbodig De mogelijkheid om morsetekens om te zetten in cijfers en letters ? De hintdecrypter ook uit te voeren voor cijfers ? (ROB18 ??) groetjes cirkel
Team Sweetlake Geplaatst 10 februari 2008 Auteur Geplaatst 10 februari 2008 Suggesties van een newbie, misschien overbodig De mogelijkheid om morsetekens om te zetten in cijfers en letters ? De hintdecrypter ook uit te voeren voor cijfers ? (ROB18 ??) groetjes cirkel We zetten die laatste in de To-do lijst erbij, de eerste niet omdat die 'in het veld' niet voorkomt zover ik kan 'zien'. Heb je daar wel een voorbeeld van laat het me dan weten, dan komt hij automatisch op de to-do lijst !!
pa3fus Geplaatst 10 februari 2008 Geplaatst 10 februari 2008 (bewerkt) De mogelijkheid om morsetekens om te zetten in cijfers en letters ? Dat gaat op het gehoor een stuk beter en sneller hoor Maar, het vergt enige training en het is tegenwoordig geen verplichting meer om het radio zendamateur papiertje te behalen. M.a.w. het aantal personen die het al luisterend kunnen zullen wel steeds minder worden. Groeten Jan-Willem. 10 februari 2008 bewerkt door pa3fus
cirkel Geplaatst 10 februari 2008 Geplaatst 10 februari 2008 Suggesties van een newbie, misschien overbodig De mogelijkheid om morsetekens om te zetten in cijfers en letters ? De hintdecrypter ook uit te voeren voor cijfers ? (ROB18 ??) groetjes cirkel We zetten die laatste in de To-do lijst erbij, de eerste niet omdat die 'in het veld' niet voorkomt zover ik kan 'zien'. Heb je daar wel een voorbeeld van laat het me dan weten, dan komt hij automatisch op de to-do lijst !! Puzzels met morsetekens heb ik tot nu toe thuis kunnen oplossen. ( bob evers serie) Cirkel
Aanbevolen berichten