Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Er is weer een nieuwere versie beschikbaar: V 1.5

Altijd kijken of er weer wat extra's bijkan...een uitgerekende coordinaat projecteren in Google Maps voor mobieltjes? Misschien via een parameter, misschien via knip en plak? :lol1:

Geplaatst (bewerkt)

Altijd kijken of er weer wat extra's bijkan...een uitgerekende coordinaat projecteren in Google Maps voor mobieltjes? Misschien via een parameter, misschien via knip en plak? :lol1:

Knippen en plakken is bijna klaar, zal via export menu lopen (Optie "Coördinaat kopiëren")

Ik ben nog bezig om te zien of ik hem direct naar google maps kan laten gaan met het coordinaat

bewerkt door Team Sweetlake
Geplaatst

Altijd kijken of er weer wat extra's bijkan...een uitgerekende coordinaat projecteren in Google Maps voor mobieltjes? Misschien via een parameter, misschien via knip en plak? B)

Knippen en plakken is bijna klaar, zal via export menu lopen (Optie "Coördinaat naar kladblok")

Ik ben nog bezig om te zien of ik hem direct naar google maps kan laten gaan met het coordinaat

Gaaf!! :D Nu maar hopen dat ik snel mijn nieuwe HTC Touch Cruise opgestuurd krijg. Dan kan ik al die handige tooltjes opladen en gebruiken. :lol1:

Geplaatst (bewerkt)

Nieuwste versie : 1.5a

Het idee van Boswijk Posse is klaar; de 'copy and paste' functie is er nu. Ik heb hem erbij gezet in het export menu. Wil je dus een uitgerekend coördinaat in een ander programma gebruiken, kies dan in het export menu voor 'Coördinaat kopiëren' en ga daarna naar het programma waar je het coördinaat wilt gebruiken. In dat programma haal je het coördinaat weer tevoorschijn door de paste/plakken te gebruiken.

Ik heb ook meteen het tab-volgorde probleempje op PDA's opgelost.

Veel plezier ermee !!

Hebben jullie nog ideeën, laat het dan even weten !! email: pgct@pgct.nl

bewerkt door Team Sweetlake
Geplaatst

Hoi Sweetlake,

Echt geweldig dat je dat allemaal kan en wil delen met ons. Ik gebruik het progr. al een hele tijd en ben er gelukkig mee. Nu weer een verbetering, ongelovelijk.

Bedankt, Langzaam :nono::yes:

Geplaatst
Toppertje Sweetlake!

Vraagje,

Moet je het beestje via activesync isntaleren of kan hij het helemaal zelf op de pda doen (activesync doet eht niet op mijn pc.)

En kun je ook hele GPXjes er in laden? en cachebeschrijvingen lezen?

Geplaatst
Vraagje,

Moet je het beestje via activesync isntaleren of kan hij het helemaal zelf op de pda doen (activesync doet eht niet op mijn pc.)

En kun je ook hele GPXjes er in laden? en cachebeschrijvingen lezen?

- Installatie: De .cab file die je download moet je naar de PDA kopieren en daar installeren door op de .cab file te klikken.

- GPX inladen en cachebeschrijvingen inlezen : nee, is (nog) niet mogelijk.

Geplaatst
- GPX inladen en cachebeschrijvingen inlezen : nee, is (nog) niet mogelijk.

Zie nu pas dat er weer een nieuwe update is. Ziet er weer goed uit. En hè, mijn verzoekje komt hierdoor toch niet op 'n tweede plan? :beerchug:

Geplaatst

Suggesties van een newbie, misschien overbodig

De mogelijkheid om morsetekens om te zetten in cijfers en letters ?

De hintdecrypter ook uit te voeren voor cijfers ? (ROB18 ??)

groetjes cirkel

Geplaatst

groetjes cirkel

We zetten die laatste in de To-do lijst erbij, de eerste niet omdat die 'in het veld' niet voorkomt zover ik kan 'zien'. Heb je daar wel een voorbeeld van laat het me dan weten, dan komt hij automatisch op de to-do lijst !!

Geplaatst (bewerkt)

Dat gaat op het gehoor een stuk beter en sneller hoor :oops:

Maar, het vergt enige training en het is tegenwoordig geen verplichting meer om

het radio zendamateur papiertje te behalen.

M.a.w. het aantal personen die het al luisterend kunnen zullen wel steeds minder worden. :thumbup:

Groeten Jan-Willem.

bewerkt door pa3fus
Geplaatst

groetjes cirkel

We zetten die laatste in de To-do lijst erbij, de eerste niet omdat die 'in het veld' niet voorkomt zover ik kan 'zien'. Heb je daar wel een voorbeeld van laat het me dan weten, dan komt hij automatisch op de to-do lijst !!

Puzzels met morsetekens heb ik tot nu toe thuis kunnen oplossen. ( bob evers serie)

Cirkel

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...