Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Soms krijg ik, als ik een cachepagina wil gebruiken, een compleet wit scherm. Mijn browser vindt dan niet eens de HTML-code van de betreffende pagina.

Hebben jullie dat ook wel eens? En is hier iets aan te doen? Ik weet niet zeker of gc.com daadwerkelijk uit de lucht is.

Geplaatst

Ik weet niet hoelang het bij jullie al afspeeld, maar wij hebben nergens last van.

Geplaatst

Ik gebruik firefox en heb dit probleem nog nooit gehad.Welke browser je gebruikt weet ik niet misschien dat het daar aan ligt.Of instellingen beveiliging.

Geplaatst
Welke browser je gebruikt weet ik niet misschien dat het daar aan ligt.Of instellingen beveiliging.

Ik gebruik geen firefox, maar gewoon internet explorer. Mischien dat daar het probleem ligt.

Geplaatst
Ik gebruik firefox en heb dit probleem nog nooit gehad.Welke browser je gebruikt weet ik niet misschien dat het daar aan ligt.Of instellingen beveiliging.

Firefox. Het duurt meestal een kwartiertje tot een half uur. Alsof me de toegang tot de cachepagina's wordt ontzegd. De rest van gc.com is dan wel nog bereikbaar.

Geplaatst
Soms krijg ik, als ik een cachepagina wil gebruiken, een compleet wit scherm. Mijn browser vindt dan niet eens de HTML-code van de betreffende pagina.

Hebben jullie dat ook wel eens? En is hier iets aan te doen? Ik weet niet zeker of gc.com daadwerkelijk uit de lucht is.

Heb ik ook wel eens. Andere pagina's op gc.com laad hij dan wel in één keer. Als ik op de "vernieuwen" knop druk laad hij hem trouwens meestal wel. Ik gebruik Firefox.

Geplaatst

Firefox. Het duurt meestal een kwartiertje tot een half uur. Alsof me de toegang tot de cachepagina's wordt ontzegd. De rest van gc.com is dan wel nog bereikbaar.

Had ik gisteren ook. Bleek iets met de verbinding tussen router en ISP te zijn. Even de router gereset en allas was weer ok.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...