Spring naar bijdragen

Banner(s)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat moet ik waar doen?

alvast bedankt

 

Op F5 (toetsenbord) drukken, maakt niet uit welke browser (IE/Firefox/Opera) je gebruikt. Dan worden de webpagina's opnieuw geladen, misschien dat de banner dan tevoorschijnkomt.

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet je Reload/refresh (Ctrl+R) doen in je browser?

Sorry ik ben digibeet.

 

Wat moet ik waar doen?

alvast bedankt

Hij bedoelt: druk eens op F5

 

--> Hey Tuur, je was me net voor.

 

Je kunt ook (bij IE) bovenin naar "extra" gaan en bij "internetopties" de cookies verwijderen.

Start daarna internet opnieuw op en kijk hier of je statsbar weer terug is.

Bij andere browsers weet ik niet hoe dat gaat.

bewerkt door Mr. John
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je wel ingelogd? Als je niet ingelogd bent, verschijnen de banners ook niet.

Dit klopt niet. Het is gewoon een plaatje met linkje dat je in je handtekening zet.

Wat wel eens gebeurd, is dat je pc plaatjes van buiten een site blokt.

Wat nog meer kan is dat het plaatje dat van gc.com moet komen, langer op zich laat wachten. En als gc.com down is, komt het helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je mijn 2 logjes op topic donateur pagina 6 ziet is hij er bij de ene wel en bij de volgende niet Ra Ra

 

Druk ik op f5 dan verdwijnt de banner en komt niet meer terug.

bewerkt door getzie familie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je mijn 2 logjes op topic donateur pagina 6 ziet is hij er bij de ene wel en bij de volgende niet Ra Ra

 

Druk ik op f5 dan verdwijnt de banner en komt niet meer terug.

 

Vreemd, als je 4 banners hebt dan zien wij ze alle 4 :thumbup:

 

de Tejoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lui .

 

op verzoek een banner verwijderd en daar ze toch niet optimaal werken allemaal maar weggedaan,

dus probleem opgelost.

Iedereen bedankt voor de antwoorden en oplossingen.

 

Greoten DE GETZIE FAMILY. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je wel ingelogd? Als je niet ingelogd bent, verschijnen de banners ook niet.

Dit klopt niet. Het is gewoon een plaatje met linkje dat je in je handtekening zet.

Wat wel eens gebeurd, is dat je pc plaatjes van buiten een site blokt.

Wat nog meer kan is dat het plaatje dat van gc.com moet komen, langer op zich laat wachten. En als gc.com down is, komt het helemaal niet.

Als ik niet ingelogd ben en naar deze pagina kijk, dan zie ik geen banners. Log ik vervolgens in dan verschijnen de banners wel onmiddelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor net dat er door Kruimel PM berichten verstuurd worden om het aantal banners toch maar vooral te beperken. tot 4 regels. Alle creatieve uitspattingen kunnen dus gestaakt worden. :(

bewerkt door Bounce Team
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik niet ingelogd ben en naar deze pagina kijk, dan zie ik geen banners. Log ik vervolgens in dan verschijnen de banners wel onmiddelijk.

Aha, nu snap ik wat je bedoelt. Als je hier als Gast rondsnuffelt op het forum, dus niet ingelogd, zie je helemaal geen banners. Dat klopt.

Maar het ging hier om één banner van drie (die van gc.com). De andere twee waren wel zichtbaar. Daarom had ik de conclusie al getrokken dat hij wel ingelogd was. Dat was dus het probleem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...