Ruud4d Geplaatst 20 mei 2007 Geplaatst 20 mei 2007 (bewerkt) Nou, dan zullen we moeten wachten tot ene Xaa - of vergelijkbaar type - zijn bed uit komt. Die zou best wel eens slechte zin kunnen hebben na zijn huifkartocht. En morgen heeft hij waarschijnlijk geen tijd. De Bedevaart 2 ligt nog op hem te wachten 20 mei 2007 bewerkt door Ruud4d
de Roode Lantaarn Geplaatst 20 mei 2007 Geplaatst 20 mei 2007 Ik had de veranderingen wel opgemerkt maar dacht dit door GreaseMonkey kwam die ik vlak ervoor geinstalleert had.
delta123 Geplaatst 20 mei 2007 Geplaatst 20 mei 2007 De logs is precies hetzelfde als optie Statistieken en dan Recente logs Is dat zo? ik kan bij recent logs niet verder acheruit in de tijd(ook al zijn het er 300), maar dat is op een drukke zondag ook niet veel.
Lepman Geplaatst 21 mei 2007 Geplaatst 21 mei 2007 Ik vond de linkerkant niet "vol". De manier om nu bij de logs te komen is omslachtig vind ik en je kunt inderdaad maar een beperkt aantal logs zien. Maakte die 1 of 2 knopjes de linkerkant te vol?
gpsgek Geplaatst 21 mei 2007 Auteur Geplaatst 21 mei 2007 (bewerkt) En de knop "Logs" zie ik ook niet meer... Ik miste hem ook al. De knop waarmee je TB´S en Coin`S logt zie ik ook niet meer. Zo zie je maar weer, niet alle veranderingen zijn verbeteringen. De logs is precies hetzelfde als optie Statistieken en dan Recente logs Travelbugs is precies hetzelfde als Mijn cachepagina en dan Track nogwattes. De linkerkant staat al zo enorm vol, een beetje opschoning kon geen kwaad naar mijn mening. De rechterkant ook, maar ja, dat gaat meer tijd kosten. Maar om dan helemaal ontopic te gaan. Ik zou niet weten wie de indexpgina gewijzigd heeft en wat de achterliggende gedachte is. Ik wist trouwens niet eens dat er knoppen waren waar je TB's en Coins mee kon loggen. De Wikedinges uitleg lijkt me duidelijk, maar het hoe en het waarom? Nou, dan zullen we moeten wachten tot ene Xaa - of vergelijkbaar type - zijn bed uit komt. Dan kan je lang wachten, want daar ga ik zo hard induiken na 2 dagen in een huifkar. Nou, dan zullen we moeten wachten tot ene Xaa - of vergelijkbaar type - zijn bed uit komt. Die zou best wel eens slechte zin kunnen hebben na zijn huifkartocht. En morgen heeft hij waarschijnlijk geen tijd. De Bedevaart 2 ligt nog op hem te wachten Hoezo slechte zin? Ik heb me eindelijk weer eens vermaakt met cachen. Het kan echt nog :-) Xaa, dank voor de uitleg. Kruimel, draadje mag dicht... Van Xaa mag er gespuid worden... 21 mei 2007 bewerkt door gpsgek
delta123 Geplaatst 21 mei 2007 Geplaatst 21 mei 2007 Heel goed dat er kritisch naar de layout van de site wordt gekeken. Stilstand is achteruitgang zal ik maar zeggen. Ik bekeek zelf de logs pagina erg veel. Gewoon om te kijken wat er zoal gelogd wordt op een dag. Altijd geinig om te kijken of iemand een cache in de buurt gedaan heeft of een die je zelf bijzonder vindt. Om alles in je watchlist te zetten is ook niks dan krijg je een stortvloed van email. Ik gebruik het dus om alles en iedereen een beetje in de gaten te houden en om daarna van iemand een log te lezen(bv Barny []. Maar die mogelijkheid hoeft niet perse apart in het menu, je kan er altijd zelf een snelkoppeling van maken.
Goedweerloper Geplaatst 21 mei 2007 Geplaatst 21 mei 2007 Op de pagina van "Logs op datum" in het Statistieken menu krijg je volgens mij dezelfde pagina als je eerst kreeg met "Logs" op de hoofdpagina. Het gaat om deze: Logs op datum Daar kan ik voor zover ik weet ver genoeg in doorklikken met de pijltjes.
hesselannema Geplaatst 21 mei 2007 Geplaatst 21 mei 2007 Pasgeleden werd ik vroeg in de ochtend wakker - zoals dat wel vaker gebeurd -, gaf een knal tegen de "turn on" knop van mijn PC en surfte halfwakker naar geocaching.nl. Plots zag ik iets aparts, mijn oog viel op de volgende stijlvolle elementen: Uiteraard heb ik een paar dagen over de betekenis van deze vreemde tekens nagedacht, maar het is nog niet gelukt om de filosofie achter de tekens te achterhalen. Wie o wie helpt mij uit de droom? <kill smilies> Deze onverlaat hield enige tijd zijn muis stil boven het teken. En zie daar verscheen het antwoord.
Team 16 Geplaatst 21 mei 2007 Geplaatst 21 mei 2007 Deze onverlaat hield enige tijd zijn muis stil boven het teken. En zie daar verscheen het antwoord. Als je firefox gebruikt dus niet
gpsgek Geplaatst 21 mei 2007 Auteur Geplaatst 21 mei 2007 Deze onverlaat hield enige tijd zijn muis stil boven het teken. En zie daar verscheen het antwoord. Als je firefox gebruikt dus niet En zo is het.
Remunj Geplaatst 21 mei 2007 Geplaatst 21 mei 2007 Ik vond de linkerkant niet "vol".De manier om nu bij de logs te komen is omslachtig vind ik en je kunt inderdaad maar een beperkt aantal logs zien. Maakte die 1 of 2 knopjes de linkerkant te vol? Ik vind het nu ook omslachtiger, de directe link was gemakkeijker.
JandeBeHanger Geplaatst 21 mei 2007 Geplaatst 21 mei 2007 Pasgeleden werd ik vroeg in de ochtend wakker - zoals dat wel vaker gebeurd -, gaf een knal tegen de "turn on" knop van mijn PC en surfte halfwakker naar geocaching.nl. Plots zag ik iets aparts, mijn oog viel op de volgende stijlvolle elementen: Uiteraard heb ik een paar dagen over de betekenis van deze vreemde tekens nagedacht, maar het is nog niet gelukt om de filosofie achter de tekens te achterhalen. Wie o wie helpt mij uit de droom? <kill smilies> Deze onverlaat hield enige tijd zijn muis stil boven het teken. En zie daar verscheen het antwoord. Waar gaat dit eigenlijk over?Ik zie die pielties meuk helemaal niet op mijn laptop met 98SE en IE6.
Aanbevolen berichten