Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik heb een vaste leverancier van ammo-boxen met een dikte van 7 cm. Nog nooit heeft deze leverancier mij in de steek hoeven laten tot vandaag. :blush:

Hij wist mij te vertellen dat de bezuinigingen bij Defensie ertoe leiden dat de kistjes soms 3 tot wel 5 keer worden overgespoten en worden hergebruikt. Met of zonder deuken! :thumbdown:

Vroeger werden de kistjes bij de minste of geringste beschadiging de dump in gedaan.

Kortom; Ik kan alleen nog maar de dikkere (14 cm) en dus duurdere krijgen. En die vind ik een beetje prijzig :no:

Verklaart dit wellicht ook de recente RIPS van met name de kistjes? Wat is er aan de hand? :blink::cry:

En kan iemand mij nog aan een viertal kistjes (7 cm dik) helpen voor een acceptabel bedrag?

Greetz,

Gammo_Team

Geplaatst
Ik heb hier voor de liefhebbers nog wel een stuk of tien kleine ammoboxen staan. Voor een vriendenprijsje van 3 euro per stuk en af te halen in de Betuwe.

Doe je ook aan verzending?

Kom voorlopig niet in de veluwe en zou er graag een stuk of 4 willen overnemen.

Geplaatst
Ik heb hier voor de liefhebbers nog wel een stuk of tien kleine ammoboxen staan. Voor een vriendenprijsje van 3 euro per stuk en af te halen in de Betuwe.

Doe je ook aan verzending?

Kom voorlopig niet in de veluwe en zou er graag een stuk of 4 willen overnemen.

De kistjes worden niet verzonden, maar zijn wel op te halen in de Betuwe.

Geplaatst
Ongelofelijk maar waar: ik bestel mijn ammoboxen gewoon in de VS: http://www.cacheboxstore.com/ammocans/ammocans.html.

wat betaal je dan aan verzending?

Dit voorjaar heb ik 2 ammoboxen besteld, met daarin nog een hele hoop andere kleine goodies (stickers, kleine cache containers, reflectors, etc.).

Per ammobox $ 4.99 betaald. Totale waarde van order: $ 94.-

Verzending voor het hele zaakje: $ 49.99.

Dollar stond toen wel iets gunstiger :blink:

Geplaatst
De kistjes worden niet verzonden, maar zijn wel op te halen in de Betuwe.

Jammer, is me toch iets te ver (dikke 180 km enkele reis)

Geplaatst

Valt wel mee ik kan er zo aan 100 stuks komen.

Bestellen en op sturen kan ook.

Stuur maar een pb want ik mag officieel niet adverteren op het forum :blink:

groeten tuitje

Geplaatst
Valt wel mee ik kan er zo aan 100 stuks komen.

Bestellen en op sturen kan ook.

Stuur maar een pb want ik mag officieel niet adverteren op het forum :thumbdown:

groeten tuitje

Jawel, voor je cache-collega's en tegen een vriendenprijsje mag het wel.

Dus voor stalen ammoboxen: LARGE, regular, small of zelfs gratis micro's mogen jullie mij ook mailen

Geplaatst

Voor iemand die een kistje zoekt in de omgeving Zoetermeer heb ik ook nog een smal kistje staan. Prijs 4 euro bij ophalen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...