Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vraagje,

Als je een unknown cache plaatst, bijvoorbeeld een puzzel, hoever mag dan het begincoordinaat (bovenaan de internetpagina van de cache vermeld) verwijderd zijn van de daadwerkelijke vindplaats? Mij staat bij een afstand van maximaal 2 kilometer, maar kan iemand me vertellen hoeveel dat exact :naughty: mag zijn?

Dank!

Geplaatst
Vraagje,

Als je een unknown cache plaatst, bijvoorbeeld een puzzel, hoever mag dan het begincoordinaat (bovenaan de internetpagina van de cache vermeld) verwijderd zijn van de daadwerkelijke vindplaats? Mij staat bij een afstand van maximaal 2 kilometer, maar kan iemand me vertellen hoeveel dat exact :naughty: mag zijn?

Dank!

Het antwoord staat op de site van .nl

De grijp alles van de cache types, deze cache vorm heeft vaak ingewikkelde puzzels die je eerst moet oplossen voordat je de coordinaten kunt vaststellen. De enige gelijkenis van alle caches in dit type is dat de coordinaten bovenaan de pagina zeker niet de coordinaten van de eindcache zijn (doorgaans is het een parkeergelegenheid of een locatie in de buurt). Behalve als er een goede reden voor is de locatie boven aan de cache pagina niet meer dan 2 tot 4 kilimoter weg van de locatie van de eindcache.
Geplaatst (bewerkt)

Om het heel exact te maken: 2 mile = 3218,688 meter :naughty: :lol1:

Kruimeldief houdt maximaal 3200 meter aan.

bewerkt door Ruud4d
Geplaatst

Wanneer er water tussen zou zit moeten we natuurlijk in nautische mijlen gaan rekenen dus 2 mile = 3657,6 meter :naughty: :lol1:

Geplaatst

De grijp alles van de cache types, deze cache vorm heeft vaak ingewikkelde puzzels die je eerst moet oplossen voordat je de coordinaten kunt vaststellen. De enige gelijkenis van alle caches in dit type is dat de coordinaten bovenaan de pagina zeker niet de coordinaten van de eindcache zijn (doorgaans is het een parkeergelegenheid of een locatie in de buurt). Behalve als er een goede reden voor is de locatie boven aan de cache pagina niet meer dan 2 tot 4 kilimoter weg van de locatie van de eindcache.

ik snap de eerste zin niet en weet niet wat een kilimoter is

Geplaatst (bewerkt)

ik snap de eerste zin niet en weet niet wat een kilimoter is

In dat opzicht is de hele alinea onleesbaar.......

edit: iets gaat er mis met quoten, ik weet alleen even niet wat....

bewerkt door Team-Eppie
Geplaatst

Er zit een "/quote" teveel in de tekst of een "quote" te weinig, het is maar net hoe je het bekijkt. Als het weer fout gaat moet je even tellen of er evenveel "quote" als "/quote" in de tekst zit en het tevele verwijderen of er een toevoegen op de juiste plaats. Snap je?

Geplaatst (bewerkt)
In dat opzicht is de hele alinea onleesbaar.......

Dat is iets voor de heren van .nl, maar ik denk dat de strekking duidelijk is.

bewerkt door De Roode Loper
Geplaatst

Er zit een "/quote" teveel in de tekst of een "quote" te weinig, het is maar net hoe je het bekijkt. Als het weer fout gaat moet je even tellen of er evenveel "quote" als "/quote" in de tekst zit en het tevele verwijderen of er een toevoegen op de juiste plaats. Snap je?

Duidelijk, ik ben alleen niet gewend dat het misgaat als ik "reply". En ik had even geen tijd om er goed naar te kijken....

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...