Spring naar bijdragen

aluminium plaatjes met cijfers/letters


Ringeling

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het maken van een nieuwe cache, mede op verzoek van de gemeente Tilburg.

 

Jaja, je leest het goed, de gemeente heeft een oproep geplaatst voor een bepaald gebied in Tilburg om activiteiten te ontwikkelen. Op mijn voorstel voor een geocache werd positief gereageerd.

 

Donderdagmiddag ben ik uitgenodigd om op het gemeentehuis de plannen toe te lichten.

 

Ik heb het concept voor de cache-route (gaat een multi worden uiteraard) al ver klaar.

 

Nu ben ik op zoek naar iemand, die voor mij een 4 tot 5-tal aluminium plaatjes met cijfers / letters zou willen maken.

 

Is er iemand die dat voor me wil doen? (tegen kostenvergoeding uiteraard)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zou het wel willen doen, als schoolier heb ik wel tijd over. Overigens heb ik wel wat ervaring met het maken van plaatjes. Alleen Tilburg ligt niet helemaal om de hoek,dus op de post zou het wel moeten. Je ziet maar

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben een tijdje geleden een EHBC-kist (eerst hulp bij cacheleggen) gemaakt met slagcijfers, slagletters en aluminium. Deze kist is bedoeld om cacheleggers te hulp te schieten bij het maken van een cache. Laat maar weten of we (de Orde) je verder kunnen helpen.

groeten Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Hartelijk dank voor de positieve reacties.

 

Smeule jr. gaat morgen al voor me aan de slag en maakt ze voor me. Hartstikke tof. :eat:

 

Wat een fantastisch medium kan dit forum toch zijn. ;)

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...