ds-polleke Geplaatst 18 april 2007 Geplaatst 18 april 2007 Ik heb een leuke multi (volgens mij eenkilometertje of 6 a 7) gemaakt maar als ik de pois in google earth bekijk liggen ze niet op de plekken waar ik stond toen ik er langs aan het fietsen was. Dus: heb jij een GPS die aan coördinaat gemiddelden kan doen (mijn explorist 210 heeft er zelfs met helder weer en 9 satelieten blijkbaar moeite mee de juiste plaats te bepalen) en heb je zin in een fiets/ wandeltochtje in de buurt van utrecht en ben je geen goudjager? pm of mail me dan ff dan kan ik je de voorlopige coördinaten sturen (en eventueel de berekeningen) bvd team ds-polleke
Team The Cache Hunters Geplaatst 18 april 2007 Geplaatst 18 april 2007 Dat je coördinaten die je hebt bepaald in google earth op niet exact de zelfde plaats lijken te liggen, ligt waarschijnlijk niet aan je gps maar aan google earth. De nauwkeurigheid van GEis lang geen 100% daar is ook al een ander draadje over op dit forum. Blijft natuurlijk dat het altijd slim is om een nieuw uitgezette cache eerst een keer te laten proeflopen! Succes met het controleren en publiseren van je cache!
Ketelbinkje Geplaatst 18 april 2007 Geplaatst 18 april 2007 Ik heb een leuke multi (volgens mij eenkilometertje of 6 a 7) gemaakt maar als ik de pois in google earth bekijk liggen ze niet op de plekken waar ik stond toen ik er langs aan het fietsen was. Dus: heb jij een GPS die aan coördinaat gemiddelden kan doen (mijn explorist 210 heeft er zelfs met helder weer en 9 satelieten blijkbaar moeite mee de juiste plaats te bepalen) en heb je zin in een fiets/ wandeltochtje in de buurt van utrecht en ben je geen goudjager? pm of mail me dan ff dan kan ik je de voorlopige coördinaten sturen (en eventueel de berekeningen) bvd team ds-polleke Bij deze de eerste vrijwilliger
gpsgek Geplaatst 18 april 2007 Geplaatst 18 april 2007 (bewerkt) Ik heb een leuke multi (volgens mij eenkilometertje of 6 a 7) gemaakt maar als ik de pois in google earth bekijk liggen ze niet op de plekken waar ik stond toen ik er langs aan het fietsen was. Dus: heb jij een GPS die aan coördinaat gemiddelden kan doen (mijn explorist 210 heeft er zelfs met helder weer en 9 satelieten blijkbaar moeite mee de juiste plaats te bepalen) en heb je zin in een fiets/ wandeltochtje in de buurt van utrecht en ben je geen goudjager? pm of mail me dan ff dan kan ik je de voorlopige coördinaten sturen (en eventueel de berekeningen) bvd team ds-polleke Bij deze nog een vrijwilliger, mits het een beetje min of meer mogelijk is per OV bij het startpunt te komen... 18 april 2007 bewerkt door gpsgek
ds-polleke Geplaatst 19 april 2007 Auteur Geplaatst 19 april 2007 twee vrijwilligers gevonden... mag dicht
BigFurryMonster Geplaatst 30 april 2007 Geplaatst 30 april 2007 Waar ergens is het? De provincie Utrecht is vrij groot...
TuuronTour Geplaatst 30 april 2007 Geplaatst 30 april 2007 (bewerkt) Waar ergens is het? De provincie Utrecht is vrij groot... Groot? Is juist de kleinste provincie van NL Ik heb vernomen dat het bij Vleuten is. Er is al proefgelopen, het is dus wachten op het online komen. mag dicht Wanneer gaat een modje dit draadje eindelijk op slot gooien 30 april 2007 bewerkt door TuuronTour
gpsgek Geplaatst 1 mei 2007 Geplaatst 1 mei 2007 Waar ergens is het? De provincie Utrecht is vrij groot... Groot? Is juist de kleinste provincie van NL Ik heb vernomen dat het bij Vleuten is. Er is al proefgelopen, het is dus wachten op het online komen. mag dicht Wanneer gaat een modje dit draadje eindelijk op slot gooien Het proeflopen moet nog een keer opnieuw gedaan worden....
ds-polleke Geplaatst 1 mei 2007 Auteur Geplaatst 1 mei 2007 (bewerkt) Waar ergens is het? De provincie Utrecht is vrij groot... Groot? Is juist de kleinste provincie van NL Ik heb vernomen dat het bij Vleuten is. Er is al proefgelopen, het is dus wachten op het online komen. mag dicht Wanneer gaat een modje dit draadje eindelijk op slot gooien Het proeflopen moet nog een keer opnieuw gedaan worden.... Het is omgeving STAD Utrecht! Het proeflopen is één keer gedaan en de cache is daarna herzien.. uds als je nog een (twede) poging wil doen... 1 mei 2007 bewerkt door ds-polleke
TuuronTour Geplaatst 1 mei 2007 Geplaatst 1 mei 2007 Het proeflopen is één keer gedaan en de cache is daarna herzien.. uds als je nog een (twede) poging wil doen... Komend weekend ben ik weer in de GROTE provincie Utrecht, zondag zou ik kunnen proeflopen als je dat wilt. Woe en do zit ik niet achter de pc.
ds-polleke Geplaatst 1 mei 2007 Auteur Geplaatst 1 mei 2007 Het proeflopen is één keer gedaan en de cache is daarna herzien.. uds als je nog een (twede) poging wil doen... Komend weekend ben ik weer in de GROTE provincie Utrecht, zondag zou ik kunnen proeflopen als je dat wilt. Woe en do zit ik niet achter de pc. Mail (of PM je E-mailadres) me even zodat ik je de bescrijving kan mailen
Aanbevolen berichten