zaanhoeve Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Hallo, Wij gaan volgende maand rond trekken met de camper. Heeft iemand alle querys van duitsland en wilt die deze hier posten?
@rend Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Beste Zaanhoeve, alleen al voor de grensstreek rond Eindhoven heb ik al een stuk of 10 PQ's nodig. Om te voorkomen dat je onnodig veel PQ aanvraagt. Stel je route vast en zoek wat centrale punten en vraag daaromheen met een grens van bv. 50 km alle caches op en dan heb je vaak al per punt 2 PQ's nodig. Met andere woorden het barst van de caches in Duitsland.
zaanhoeve Geplaatst 16 april 2007 Auteur Geplaatst 16 april 2007 Mijn Duits is niet slecht maar zeer beroerd dus op het .de forum kom ik niet uit. Dit onderwerp is niet voor alleen voor mezelf maar voor alle mensen die op vakantie gaan naar of door Duitsland. Als duitsland dan zoveel caches heeft is het misschien handiger om de querys op te delen in deelstaten?
jowi Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 (bewerkt) Volgens .COM liggen er 31197 caches in Duitsland, daar heb je dus minimaal 63 queries voor nodig. 16 april 2007 bewerkt door jowi
Jurgen & Co Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Ja jullie hebben een mooi camper heb hem nog gezien op het event. Wanneer je dit bestand ophaalt krijg je een indicatie. Dit is een gpxfile met de gegevens zoals die staan in een loc-file. Dus geen beschrijving etc. Helaas is de file niet compleet en zitten er wat fouten in. Maar zo krijg je wel een indicatie van heel veel caches in Duitsland.
zaanhoeve Geplaatst 16 april 2007 Auteur Geplaatst 16 april 2007 (bewerkt) ruim 31000 caches is idd erg veel. maar eens kijken hoe we dat oplossen. max 5 querys per dag is dus max 35 per week. Dat gaat dus niet lukken 16 april 2007 bewerkt door zaanhoeve
jowi Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 (bewerkt) ruim 31000 caches is idd erg veel. maar eens kijken hoe we dat oplossen. max 5 querys per dag is dus max 35 per week. Dat gaat dus niet lukken Je kan alleen de traditionals doen, dan zijn het er nog maar 15742 16 april 2007 bewerkt door jowi
Jurgen & Co Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Vergeet niet dat je ook nog op Terrein en Difficulty kunt filteren. Want wat bij ons een 5 is voor hun maar een 3. Ik weet niet of dit de goede verhouding is maar er zijn een aantal caches die bijvoorbeeld alleen maar met klim uitrusting te bereiken zijn, etc. Dus kun je misschien ook nog de iconen gebruiken.
zaanhoeve Geplaatst 16 april 2007 Auteur Geplaatst 16 april 2007 Je kan alleen de traditionals doen, dan zijn het er nog maar 15742 Daar zat ik ook mee maar 15742 is dus ook erg veel. Wel aan te maken en bv laten mailen als je daat werkelijk naar duitsland gaat. Het zijn maar 32 Querys . Anderen caches worden door de Duitse omschrijving toch al snel te moeilijk.
zaanhoeve Geplaatst 9 mei 2007 Auteur Geplaatst 9 mei 2007 Ik heb querys aangemaakt van alleen traditionele caches.Mijn Duits is toch te slecht om eventuele dubbelzinnigheden in vragen te herkennen.
Walk The Line Geplaatst 9 mei 2007 Geplaatst 9 mei 2007 Ik heb querys aangemaakt van alleen traditionele caches.Mijn Duits is toch te slecht om eventuele dubbelzinnigheden in vragen te herkennen. Ook wij zijn destijds wegens gebrek aan taalkennis afgehaakt met MULTIES, maar ook aan Traditionals kan je je handen (voeten) vol hebben, er zijn zoveel mooie wandelingen in het Sauerland, veel plezier Hammerkotten GCX7R3 SaurerMax GCBE35 Hundegrab GCVB89 ± 800 mtr klimmen en weer terug Mensch ärgere Dich nicht GCV774 Burgruine Eversberg GCQP90 Hennesee II GCW5ZY Wasserfall GCV6KC
TuuronTour Geplaatst 9 mei 2007 Geplaatst 9 mei 2007 Ik heb querys aangemaakt van alleen traditionele caches.Mijn Duits is toch te slecht om eventuele dubbelzinnigheden in vragen te herkennen. Ik meen dat het op het gc.com forum wel eens was geopperd om andertalige listing-versies mogelijk te maken. De cache-eigenaar zou dan evt vertalingen kunnen invoeren die te bekijken zijn door de lezer na een taalkeuze. Ik kan me zo voorstellen dat die vertalingen dan ook in een GPX meegenomen kunnen worden, waarop GSAK aangepast wordt zodat er geselecteerd kan worden op caches die in een bepaalde taal te lezen zijn. Helaas nog toekomstmuziek maar wie weet?? Blijft natuurlijk afwachten of de Engelse vertaling van een Duitser ook voldoende leesbaar is
Aanbevolen berichten