Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

de "ultieme" nachtcache....

BNI

wel een om met meerdere personen te "doen" :eek:

succes....nachtcache'n is super........ :lol:

johanvc

Inderdaad de ultieme nachtcache, jammer dat hij nu even niet actief is, anders zou ik hem morgen 12 april) voor de derde keer gaan doen.

We staan met 5 teams klaar (6 personen), maar het wordt dus nog ff wachten. Maar van uitstel komt geen afstel, zeker bij deze net.

:nono:;);)

De ultieme schijnt deze te zijn (volgens ons bekende duitse nachtcachers die echt heel veel gezien hebben, ook BNI)

James Bond: Goldfinger

Helaas nu ook tijdelijk offline wegens broedende uilen oid, maar hij staat bovenaan mijn todo list.

Moet je ook wel met meerdere doen....

bewerkt door Kiddooz
Geplaatst

Even wachten tot de uilen uitgebroed zijn.

Ik denk dat het september oid gaat worden, temeer omdat de cache zeker een uur of 6 duurt....

Geplaatst

Je kan natuurlijk een Bookmark list aanmaken met al die leuke nacht caches zodat een ander ze meteen ziet :thumbup:

Ik ben zelf gestart met een lijst voor Kindercaches.

Succes met al die nacht caches en welterusten :crybaby:

Geplaatst

Die hebben we ook, twee maar liefst. Helaas niet zichtbaar gemaakt voor anderen. De ene bevat momenteel zo'n 106 haalbare maar wat lukratievere caches in duitsland. Daar zitten ook wat nachtcaches tussen, waadbare tunnels, etc. Je zou ook bij de bookmark listings van onze oosterburen eens kunnen kijken. Stata leuk materiaal tussen.

• 2 months later...
  • 1 month later...
Geplaatst
Deze kan zich heel goed meten aan BNI, sterker nog, sommige WP's zijn zelfs lastiger te vinden en de eindlokatie is helemaal superieur :beerchug:! Om het sterrengehalte te verhogen hebben wij van de 7 uur lopen er maar 1,5 droog meegemaakt.
Geplaatst

:blink:;):thumbup:

De ultieme schijnt deze te zijn (volgens ons bekende duitse nachtcachers die echt heel veel gezien hebben, ook BNI)

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...b6-42c356ec88c8

Helaas nu ook tijdelijk offline wegens broedende uilen oid, maar hij staat bovenaan mijn todo list.

Goudflitter(s) willen wel mee, dussssss......

Putput2 gaat liever niet alleen een nacht-cache doen, dus ik wil ook graag mee.......... :beerchug:

Putput2

Geplaatst

is PutPut bang in het donker :blink: ik bedenk me ineens dat het 's-ochtends al donkerder is. Zijn het de regenwolken, of trekt de zon zich al terug :thumbup: Na de vakantieperiode zullen we ons beraden (nadat ik de Phoenix cache voor weinig geld ontmaagd heb) wanneer we gaan inzetten op die uilen :beerchug:

• 3 weeks later...
Geplaatst

Nadat onze hersens gekraakt waren door de ‘waardeloze’ puzzels, we drie weken op survivaltraining waren geweest en voor vele duizenden centen hadden geïnvesteerd in draagbare verlichting, konden we eindelijk op pad. Zo snel als we konden zijn we na het werk naar Nunspeet gereden waar de hemel naar beneden begon te vallen op het moment dat we uitstapten. Enigszins ontmoedigd gingen we van start om na ongeveer dertig meter alweer bijna te moeten stoppen. Na een half uur beseften we pas dat de derde reflector nog niet het het eindpunt van de reflectortrail was, en ook dat de nacht nog heel erg lang zou gaan duren... maar desondanks misschien toch tekort. En die laatste gedachte bleek niet ver bezijden de waarheid, want deze nachtcache is niet zomaar een nachtcache. Het is een ware beproeving met ontelbare reflectoren en veel prachtige tot briljante puzzels en opdrachten. Phoenix-night, heel erg bedankt voor zo’n geweldige, consiscente cache. Zonder twijfel de beste nachtcache van Nederland. Staatsbosbeheer bedankt voor de medewerking waardoor zoiets moois mogelijk werd. Volgende lopers, veel succes. Neem veel, heel veel lumen het bos mee in en ook voldoende eten en drinken, dan kun je je opmaken voor de prachtige ervaring om een hele nacht te mogen bivakkeren tussen de reeën en zwijnen die je met hun reflecterende oogjes proberen te misleiden.

Kortom: Waardeloos!.

• 1 month later...
Geplaatst

:lol1::thumbup::thumbup:

Putput2 gaat liever niet alleen een nacht-cache doen, dus ik wil ook graag mee.......... :lol1:

Putput2

De uiltjes zijn ondertussen wel uitgevlogen, en krijg hier steeds meer zin in.... Dus....wie gaat er mee???

Putput2

Geplaatst

:thumbup:;):lol1:

Putput2 gaat liever niet alleen een nacht-cache doen, dus ik wil ook graag mee.......... :lol1:

Putput2

De uiltjes zijn ondertussen wel uitgevlogen, en krijg hier steeds meer zin in.... Dus....wie gaat er mee???

Putput2

johanvc heeft ook wel interesse.....ligt een beetje aan de datum.......ik volg dit draadje met belangstelling... :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...