wijtweetjes Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Wie weet of er een Cach is die via een CD kan worden gelopen/gereden?? Dus dat je via een CD`tje een route kan afleggen..... Hoor het graag van jullie
Zjurt Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 (bewerkt) Wie weet of er een Cach is die via een CD kan worden gelopen/gereden??Dus dat je via een CD`tje een route kan afleggen..... Hoor het graag van jullie Ik heb pas wel een soort mysterie op het werk gedaan, waarbij we een CD moesten opzetten en al rijdend de aanwijzingen moesten volgen. Maar dit was puur commercieel. 25 maart 2007 bewerkt door Zjurt
TheRaven Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Mijn nachtcache TheNight of TheRaven al bekeken? Groeten
8BG Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Rondleiding Kasteel Almere komt in nog mooiere vorm terug. Was de eerste kennismaking met IJsbrecht al genieten, ditmaal heb ik -geheel in de tijdgeest- een musical voor hem geschreven. Ook vijf keer is IJsbrecht
Travel Wolf Geplaatst 26 maart 2007 Geplaatst 26 maart 2007 Dit iets voor je? De POD-cache GCW27E. Is bij Valthermond (Drenthe). Download de file in je MP3-speler en start op bovenstaand coördinaat. Deze cache duurt precies 09:29 min en is 760 meter lopen.... Wij hebben hem gedaan door van te voren thuis af te luisteren en op te schrijven. Dat werkte ook prima.
TuuronTour Geplaatst 26 maart 2007 Geplaatst 26 maart 2007 Wij hebben hem gedaan door van te voren thuis af te luisteren en op te schrijven. Dat werkte ook prima. Dat kan ik onderschrijven. Ik ben zelf doof, en heb al een keertje aan familie gevraagd of ze voor mij een MP3-bestand konden uittypen zodat ik de cache toch kon lopen.
Team Guppie Geplaatst 26 maart 2007 Geplaatst 26 maart 2007 Het geheim van Hendriks hoeve ( GCV3BB ) is ook een MP3 cache.
Aanbevolen berichten