de trije susters Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Via de link kom ik wel op jouw niet gevonden pagina. Overigens: de gevonden kaart werkt bij mij wel zoals zou moeten de trije susters 24 juni 2007 bewerkt door de trije susters
keesenanita Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Wij kunnen sinds vandaag ook alleen nog de overzichtskaart "niet gevonden" zien. Inzomen op regio gaat hier ook niet goed meer, kan de pagina niet vinden. De pagina "gevonden" werkt prima. 24 juni 2007 bewerkt door keesenanita
pa3fus Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Wij kunnen sinds vandaag ook alleen nog de overzichtskaart "niet gevonden" zien. Inzomen op regio gaat hier ook niet goed meer, kan de pagina niet vinden. De pagina "gevonden" werkt prima. Geef a.u.b. wat meer details, zo is er niets terug te zoeken waar het mis gaat. OS, versie en type browser eventueel andere gegevens die je terug kunt vinden. De link die aangeroepen wordt kun je hier eventueel ook plakken, dan kan iemand anders deze even proberen.
Team The Cache Hunters Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Nog steeds problemen met het inzoomen op de "niet gevonden" kaart. Dit is overigens de enige kaart waar het inzoomen niet lukt. Op de "gevonden"kaart gaat het namelijk wel! Ik gebruik XP home met SP2 en als brouwser IE7 melding: "De webpagina kan niet worden weergegeven" Webadresregel: http://www.geocaching.nl/maps/DisplayCache...2162333?514,384 Probleem duurt nu al een aantal dagen.
JandeBeHanger Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Wij kunnen sinds vandaag ook alleen nog de overzichtskaart "niet gevonden" zien. Inzomen op regio gaat hier ook niet goed meer, kan de pagina niet vinden. De pagina "gevonden" werkt prima.Geef a.u.b. wat meer details, zo is er niets terug te zoeken waar het mis gaat.OS, versie en type browser eventueel andere gegevens die je terug kunt vinden. De link die aangeroepen wordt kun je hier eventueel ook plakken, dan kan iemand anders deze even proberen. 98se 4.10.2222 IE 9.0.2800.1106 ISP: HetNet bedraad en (at)home via de FON AP.niet gevonden
Ruud4d Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 PS, Ruud heb jij het wel over de "oude kaarten" ? In het geval van IE7 wel. In het geval van Opera en FF niet. IE7 geeft bij mij overigens ook problemen met de nieuwe kaart (Google).
Ruud4d Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Ik heb net even naar mijn cookies zitten kijken. Ik heb voor FF een cookie waarin staat dat MaxPreloadedMarkers en MaxVisibleMarkers allebei een waarde hebben van 4000. Dit gaat natuurlijk over de Googlemap. Daardoor heb ik dus heel veel stippen in FF Ik kan overigens alleen in FF cookies bewerken. Ik ben nog op zoek of dat ook in IE7 kan. 24 juni 2007 bewerkt door Ruud4d
GeoVlinder Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Mensen, ho maar...Ik heb een URL waarmee ik het kan reproduceren, dus ik zal proberen er naar te kijken. Wanneer het opgelost gaat zijn? Dunno... Van shared hosting oplossingen word je niet vrolijk op oplossingsgebied Wanneer het opgelost gaat worden maakt niet uit, in de tussentijd gebruiken we een andere oplossing: Ga naar mijn kaart en kies extra. Geef daar aan dat je alle caches niet gevonden door jezelf wil zien en maak deze kaart. groetjes GeoVlinder 24 juni 2007 bewerkt door GeoVlinder
pa3fus Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Ik heb net de link van JanDeBehanger en van De CacheHunters geprobeerd en kreeg daarbij ook de foutmelding dat de pagina niet gevonden kan worden. Probeer ik het zelf dan gaat het wel weer goed... Is hier nog een pijl op te trekken ??? Even afwachten wat Xaa er uit weet te kristaliseren. Edit, via PB nog een berichtje van Geovlinder ontvangen, ook hun link blijkt hier niet te werken. Echter pas ik het nummer achter id= aan dan blijkt de link wel te werken. Conclusie hieruit zou kunnen zijn dat het account gerelateerd is. Misschien een index probleem in de database ? Zo maar even een gedachte... 24 juni 2007 bewerkt door pa3fus
Anneroelen Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Bij ons hetzelfde probleem sinds vandaag.. We wachten af, vinden het niet erg, tenminste niet zo erg dat we er niet van kunnen slapen .. Zal wel weer opgelost worden denk ik.. Groeten Anneroelen team
keesenanita Geplaatst 27 juni 2007 Geplaatst 27 juni 2007 Bij ons doet de niet gevonden kaart het nog steeds niet. Maken we een kaart via cachekaarten ==> mijn kaart ==> niet gevonden door...==> extra ==> kaart aanmaken, dan doet ie het nog niet, zelfde probleem, kan pagina niet openen. Klikken we op de kaart extra, iets anders aan, bv terrein 4 sterren, dan doet ie het wel. Succes allemaal. Zo gaat het ook erg goed.
Noci Geplaatst 1 juli 2007 Geplaatst 1 juli 2007 Bij mij hetzelfde probleem. Een overzicht van de niet gevonden caches is te produceren, wil ik echter inzoomen op een kleiner gebeid dan krijg ik ook dezelfde foutmelding als eerder genoemd. Gaf nooit eerder problemen. Betwijfel of het aan mijn systeem ligt omdat meerderen het probleem hebben. Ik blijf het topic volgen...... Noci
Aanbevolen berichten