Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
De beginnende cacher heeft een middel (de pcmet GE en een browser) en de wil zo snel mogelijk iets te zien. Ik heb niet de indruk dat de pokemonjagers al gsak hebben. :crybaby:

nope, vandaar ook mijn verhaal over de zoekfunctie in iedere browser. Niemand hoeft te scrollen door soms 100den logjes..

Als je naar de cachepagina gaat, dan naar BEWERKEN in je browser en je kiest voor zoeken op deze pagina.

Typ de letters van je teamnaam in en voila je staat op je eigen log. Heb je niet gelogd, krijg je de melding dat er niets gevonden is.

Dus speciaal voor de beginnende cacher die geen enkel ander programma heeft dan zijn browser. Goedkoper kan ik niet.

FF heeft zelfs een speciale zoekbalk voor de cachepagina die opgevraagd is.

EDIT:

Voor Internet Explorer is dat: Bewerken/Zoeken op deze pagina ..... oftewel CTRL-F

Voor FireFox is dat: Bewerken/Zoeken in deze pagina.... en ook dezelfde CTRL-F

gemakkelijker kunnen we het niet maken....

bewerkt door Kruimeldief
Geplaatst
De beginnende cacher heeft een middel (de pcmet GE en een browser) en de wil zo snel mogelijk iets te zien. Ik heb niet de indruk dat de pokemonjagers al gsak hebben. :crybaby:

nope, vandaar ook mijn verhaal over de zoekfunctie in iedere browser. Niemand hoeft te scrollen door soms 100den logjes..

Als je naar de cachepagina gaat, dan naar BEWERKEN in je browser en je kiest voor zoeken op deze pagina.

Typ de letters van je teamnaam in en voila je staat op je eigen log. Heb je niet gelogd, krijg je de melding dat er niets gevonden is.

Dus speciaal voor de beginnende cacher die geen enkel ander programma heeft dan zijn browser. Goedkoper kan ik niet.

FF heeft zelfs een speciale zoekbalk voor de cachepagina die opgevraagd is.

Sneltoets hiervoor is CTRL + F

Geplaatst

Wij vallen inderdaad onder de categorie beginnende (en in ons geval ook niet zo slim :D op computergebied) cachers. De zoekfunctie in Firefox is echter wel een hele goeie!

Bedankt, ik ga de overige adviezen natuurlijk ook proberen maar om nu gelijk aan de slag te kunnen is deze perfect. :crybaby:

Petra

Geplaatst

Ik snap niet dat het zo moeilijk moet. Als je de functie van geocaching.com gewoon gebruikt door de link aan te klikken waarbij staat "that I haven't found", heb je nooit een cache in je lijst staan die je al gedaan hebt.

En bij de kaarten is het ook makkelijk door daar de optie te kiezen van nog niet gevonden caches. Het is hier al vaker gezegd.

Geplaatst (bewerkt)
Vandaag hopen we onze 100ste log te gaan plaatsen :D .

Ik heb al heel wat uurtjes met plezier via google gezocht naar caches in de omgeving.

Hierdoor weet ik soms niet meer of we een cache nu al wel ;) of niet :D hebben bezocht.

Hoe kan ik het snelst zien als ik een leuke cache zie of we deze al gelogd hebben?

Nu bekijk ik steeds alle logs maar dat zal vast niet de handigste manier zijn.

Petra

Pokemonstrijders

Heel eenvoudig.

Klik op de pagina van de betreffende cache het profiel van de maker aan.

vervolgens klik je de gemaakte caches van deze maker aan en je ziet aan de vinkjes direct welke caches van deze maker je al gelogd hebt. :blush:

groeten, Doler

bewerkt door Doler
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...