Spring naar bijdragen

Snelheid v. GPSMAP 60C(S)(x) t.o.v. vista


Sambalbai

Aanbevolen berichten

Klopt, en het zal nog wel erger worden met GPSr's die 3D weergave krijgen, Google maps-achtige images, etcetera. Een trend die je nu ook al ziet beginnen binnen de autonavigatiesystemen. Hoewel de markt voor GPSr's natuurlijk wel een andere is; een stuk traditioneler. Zelf hoef ik al die dingen ook niet te hebben: in de auto staat de navigatie op 2D map en North up. Kan ik tenminste fijn zien waar ik ben.

 

Voor mijn aan te schaffen GPSr hoef ik geen routeringssoftware te hebben, alleen maar Topokaarten. Zou dus geen probleem moeten zijn. Voorlopig dan......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tsja. Ben deze week genadeloos voor de bijl gegaan en toch maar die 60CSx met TopoNL gekocht..... Ter info voor toekomstige bezoekers van dit draadje die ook deze aanschaf overwegen: de G(S)x is echt een behoorlijk stuk sneller dan de Vista. De Vista vond ik persoonlijk erg traag, de CSx heeft alleen problemen als er een hoop bos en wegen ingetekend moet worden. Dus als je al behoorlijk aan het uitzoomen bent. Ik ben in ieder geval erg tevreden, hoewel het ding wel een rib uit m'n lijf was. Overigens: die SirfIII is echt geweldig. In dichte bossen met nat blad ging 'ie gewoon verder met navigeren. Top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in ieder geval erg tevreden, hoewel het ding wel een rib uit m'n lijf was. Overigens: die SirfIII is echt geweldig. In dichte bossen met nat blad ging 'ie gewoon verder met navigeren. Top!

Veel plezier met je nieuwe aankoop gewenst, Sambalbai! ;)

 

Maar dat zal wel lukken ... :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je aankoop! Veel plezier. Maar eh.... in wat voor bossen kom jij waar er nog bladeren aan de bomen zitten?

 

OK, even opnieuw, speciaal voor Team Eppie :P :

 

In dichte bossen met natte NAALDEN ging 'ie gewoon verder met navigeren. Top!

 

:beerchug: , Team sambal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je aankoop! Veel plezier. Maar eh.... in wat voor bossen kom jij waar er nog bladeren aan de bomen zitten?

 

OK, even opnieuw, speciaal voor Team Eppie :P :

 

In dichte bossen met natte NAALDEN ging 'ie gewoon verder met navigeren. Top!

 

;) , Team sambal

 

:beerchug: Dank :P

 

Hier gaat mijn GPS60 nog weleens de mist in :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...