gpsgek Geplaatst 14 februari 2007 Geplaatst 14 februari 2007 (bewerkt) Wellicht dat hier iemand het "zeker" weet.... De id's die aan caches, cachers en logs worden meegegeven in de node-attributes in Pocket Queries; zijn die uniek voor elke cache, cacher en log? Zelf vermoed ik van wel, maar om nou 80 PQ's door te graven om te bekijken of de nummertjes overal hetzelfde zijn.... 14 februari 2007 bewerkt door gpsgek
dmace Geplaatst 14 februari 2007 Geplaatst 14 februari 2007 Ik weet het helaas niet, maar om 80 PQ's te doorzoeken op gelijkenissen, kun je WindowsGREP of PowerGrep gebruiken.
gpsgek Geplaatst 14 februari 2007 Auteur Geplaatst 14 februari 2007 Het gaat bijvoorbeeld om deze: <type>Geocache|Unknown Cache</type> <groundspeak:cache id="11062" available="True" archived="False" xmlns:groundspeak="http://www.groundspeak.com/cache/1/0"> <groundspeak:name>Kilometervreter</groundspeak:name> en deze <groundspeak:logs> <groundspeak:log id="21423125"> <groundspeak:date>2006-12-10T08:00:00</groundspeak:date> <groundspeak:type>Found it</groundspeak:type> <groundspeak:finder id="459385">Kissieszoekers</groundspeak:finder> Zoals ik al dacht; uniek dus, begrijp ik uit jouw woorden...
gpsgek Geplaatst 28 februari 2007 Auteur Geplaatst 28 februari 2007 Even nog een vraagje. Is het mogelijk de string hex-getallen zelf te genereren/bepalen op basis van het ID (getalletje)?
kalkendotters Geplaatst 28 februari 2007 Geplaatst 28 februari 2007 Even nog een vraagje. Is het mogelijk de string hex-getallen zelf te genereren/bepalen op basis van het ID (getalletje)? Simpel antwoord: nee Dit zijn nml zogenaamde guid's, dat zijn min of meer random nummers en zijn gebaseerd op oa. computer-ID, en datumtijd. De enige mogelijk is zelf een soort vertaaltabel opbouwen aan de hand van de gegevens die je van gc.com krijgt.
gpsgek Geplaatst 28 februari 2007 Auteur Geplaatst 28 februari 2007 (bewerkt) Even nog een vraagje. Is het mogelijk de string hex-getallen zelf te genereren/bepalen op basis van het ID (getalletje)? Simpel antwoord: nee Dit zijn nml zogenaamde guid's, dat zijn min of meer random nummers en zijn gebaseerd op oa. computer-ID, en datumtijd. De enige mogelijk is zelf een soort vertaaltabel opbouwen aan de hand van de gegevens die je van gc.com krijgt. Hmmmm, klinkt ook interessant Nouja, ik houd het wel simpel 28 februari 2007 bewerkt door gpsgek
Aanbevolen berichten