Team Helmpies Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Graag wil ik hier even kwijt dat wij sinds vrijdagavond al genieten van een geheel nieuwe dimensie van geocachen, namelijk de lol die je hebt van alle reacties op een zelf gelegde cache. Vrijdagavond rond 23.00 uur was onze cache online, en om half twaalf bleken er al vier cachers op de plek rond te dwalen. Wat had ik hier graag bij willen zijn! De logs zijn enorm leuk om te lezen, en de eigenaar van de grond is nog steeds positief. Nu maar hopen dat het zo blijft. Wij gaan in ieder geval weer aan de slag voor de volgende cache. Groet, Sandra
Track_leader Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 (bewerkt) keep up the good work. dit is nu de lol van het cacahen. De 1 wil als eerste bij de cache zijn, waar de ander (de legger) geniet van het feit dat mensen direct in de auto springen en gaan loggen! Dat er nog meer mogen komen! 12 februari 2007 bewerkt door Track_leader
Team WilP Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Mooi toch En hoe mooier de cache(route) hoe leuker de reacties.
gpsgek Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 dit is nu de lol van het cacahen. De 1 wil als eerste bij de cache zijn, waar de ander (de legger) geniet van het feit dat mensen direct in de auto springen en gaan loggen! Anderen vinden het èn leuk om als eerste er te zijn, èn leuk om logjes van hun eigen caches te lezen, èn leuk om andere geocachers te ontmoeten, èn leuk om caches te vinden, èn leuk om logjes van andere cachers te lezen, èn .... Afijn, ik dus, zonder twijfel... Als ik eens in de buurt ben zal ik hem proberen te vinden. Dat staat vast!
MRmcb Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Idd precies zoals mijn reactie op mijn eerst gelegde cache. Bij mij werd er zelfs al gelogd voordat ik wist dat ie online was! Heerlijk om alle logjes te lezen en alle reacties die je krijgt van medecachers die de puzzel proberen te kraken of een coordcheck willen. Hartstikke leuk!
GeoAlmere Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ik hoop dat mijn geocache die vandaag online is gekomen Vogeleiland (GC10QGK) ook zo'n succes word. Hij is sins 12:06 actief en ik heb nog geen found logjes.
Wijntje Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ik hoop dat mijn geocache die vandaag online is gekomen Vogeleiland (GC10QGK) ook zo'n succes word. Hij is sins 12:06 actief en ik heb nog geen found logjes. Gefeliciteerd! Jammer, hij ligt net buiten mijn grens. Ik mag vandaag de deur niet meer uit anders was ik er zeker nog naar toegegaan en ohja.. voor ik het vergeet: Gefeliciteerd!
GeoAlmere Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ik mag vandaag de deur niet meer uit Stout geweest? Bedankt voor felicitatie
Nikonian Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ik mag vandaag de deur niet meer uit Stout geweest? Bedankt voor felicitatie Ik wist het....Wijntjuh is stout geweest....bij de buren geweest zeker
Wijntje Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ik mag vandaag de deur niet meer uit Stout geweest? Bedankt voor felicitatie Ik wist het....Wijntjuh is stout geweest....bij de buren geweest zeker Inderdaad en ik had geen kompas meegenomen maar wel een moeder met excuus voor de
Ruud4d Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ik hoop dat mijn geocache die vandaag online is gekomen Vogeleiland (GC10QGK) ook zo'n succes word. Hij is sins 12:06 actief en ik heb nog geen found logjes. Geen weer om te zwemmen...
Nikonian Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ik mag vandaag de deur niet meer uit Stout geweest? Bedankt voor felicitatie Ik wist het....Wijntjuh is stout geweest....bij de buren geweest zeker Inderdaad en ik had geen kompas meegenomen maar wel een moeder met excuus voor de Ook dat nog, die van 90 bedoel je of die andere.....
GeoAlmere Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ik hoop dat mijn geocache die vandaag online is gekomen Vogeleiland (GC10QGK) ook zo'n succes word. Hij is sins 12:06 actief en ik heb nog geen found logjes. Geen weer om te zwemmen... Heb ik zaterdag ook gedaan, kan prima.
apiedi@k Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ik hoop dat mijn geocache die vandaag online is gekomen Vogeleiland (GC10QGK) ook zo'n succes word. Hij is sins 12:06 actief en ik heb nog geen found logjes. Hoi Jori, Gefeliciteerd met je nieuwe cache, ziet er heel goed uit. Is lekker dichtbij dus ik zal hem zeker eens bezoeken. Nu nog niet het water is me nog te koud.
Aanbevolen berichten