Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik weet dat ik bij een nieuwe cache een paar dagen moet wachten tot de Map op de cachepagina verschijnt. Maar als ie er eenmaal is en ik edit mijn pagina (bv typefoutje corrigeren) dan is ie weer verdwenen en lijkt niet (zo snel?) terug te komen. Doe ik iets fout of is er een truc?

Wout11

Geplaatst
Hoi,

Ik weet dat ik bij een nieuwe cache een paar dagen moet wachten tot de Map op de cachepagina verschijnt. Maar als ie er eenmaal is en ik edit mijn pagina (bv typefoutje corrigeren) dan is ie weer verdwenen en lijkt niet (zo snel?) terug te komen. Doe ik iets fout of is er een truc?

Wout11

Is mij nog nooit overkomen en ik rotzooi toch heel wat af op die manier.

Het enige dat ik kan bedenken is dat je niet bent ingelogd, want dan zie je ook geen kaartje.

Geopatra.

Geplaatst
Hoi,

Wout11

Dat klopt. Zo hoort het te werken.

Als je de pagina aanpast weet gc.com niet meer helemaal zeker of de kaart nog klopt, en haalt hem daarom weg. Op den duur komt ie automatisch weer terug.

Geplaatst

Hoi,

Wout11

Dat klopt. Zo hoort het te werken.

Als je de pagina aanpast weet gc.com niet meer helemaal zeker of de kaart nog klopt, en haalt hem daarom weg. Op den duur komt ie automatisch weer terug.

Bedankt, wachten dus maar. (Ik ben wel ingelogd dus dat is het probleem niet).

Het gebeurt ook als iemand de Geo d'Or HTML regel toevoegt. Op een cache die ik een Geo d'Or toekende, en de owner op mijn aanraden eerst die regel toevoegde, is de map nu ook verdwenen: jammer. Maar geduld is een mooi zaak, zeggen ze.

Wout11

Geplaatst (bewerkt)

Hoi,

Onze cache is op 10 december gepubliceerd.

Rondje Veere

Op de cachepagina is nog geen kaartje te vinden waarop de locatie van de cache staat.

Ik weet dat dit altijd even duurt, maar hoe lang staat daar normaal voor, en is er iets wat je hier aan kunt doen?

Weet iemand dit?

bewerkt door RikTheMachine
Geplaatst
Hoi,

Rondje Veere

Op de cachepagina is nog geen kaartje te vinden waarop de locatie van de cache staat.

Ik weet dat dit altijd even duurt, maar hoe lang staat daar normaal voor, en is er iets wat je hier aan kunt doen?

Weet iemand dit?

Het kan een week of drie, vier,vijf, ... duren en je kan er NIETS aan doen. (behalve dan van de cachepagina afblijven, want na elke edit gaatt de teller opnieuw lopen)

Geplaatst

Hoi,

Rondje Veere

Weet iemand dit?

Het kan een week of drie, vier,vijf, ... duren en je kan er NIETS aan doen. (behalve dan van de cachepagina afblijven, want na elke edit gaatt de teller opnieuw lopen)

OK! Bedankt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...