Team Krabbegat Geplaatst 8 maart 2008 Geplaatst 8 maart 2008 Dat is erg jammer! Wij hebben de drie caches toen alle drie op 1 mooie dag gedaan wat erg leuk was! Kan bijna niet geloven dat er nergens anders een mooie plek te vinden is. Kan je niet ists met het bezoekers entrum regelen bijvoorbeeld?
Vasc0 Geplaatst 9 maart 2008 Geplaatst 9 maart 2008 Erg jammer dat je hem gaat archiveren. Hoe zit het nu met de bonus cache? Ik heb namenlijk weelde en weemoed al gedaan? En is het niet eventueel mogelijke de cache ter adoptie aan te bieden? Tiengemeten is een prachtig gebied voor deze hobby!
barnold Geplaatst 9 maart 2008 Geplaatst 9 maart 2008 jammer, een dag tien gemeeten staat ook op onze projecten lijst. kan niet iemand anders de zorg over de cache op zich nemen?
Vasc0 Geplaatst 9 maart 2008 Geplaatst 9 maart 2008 Ik sta er voor open! Ik zou de cache best willen adopteren. Ik woon er op 20 minuten met de auto vandaan. Het zou erg zonde zijn als er uiteidelijke maar 1 of 2 caches overblijven op dit mooie eiland. Hoe zit het nu met het bestaan van de bonus cache? Je moet eerst de andere 2 multi's gedan hebben om deze te kunnen loggen. Dus het voortbestaan van de cache staat misschien ook op de tocht?
Vasc0 Geplaatst 16 maart 2008 Geplaatst 16 maart 2008 (bewerkt) Ik heb goed nieuws! Deze cache is vandaag geadopteerd door PA7FL! Ik hoop dat hij weer snel beschikbaar is. 16 maart 2008 bewerkt door Vasc0
Poef Geplaatst 16 maart 2008 Geplaatst 16 maart 2008 Helemaal te gek zeg, ik zie dat de cache geadopteerd is door PA7FL
Team Krabbegat Geplaatst 17 maart 2008 Geplaatst 17 maart 2008 Dat is heel fijn! Ik weet zeker dat er ergens een mooi plekje moet zijn om de cache opnieuw neer te leggen. Misschien een goed idee om dat iets minder in het zicht van de haven en de ingang van het info centrum te doen.
DanyellO Geplaatst 5 augustus 2009 Geplaatst 5 augustus 2009 Leuk is dat op Google Earth nog steeds te zien is hoe het eiland er vroeger uit zag! Compleet met akkers, boerderijen en hoge populieren. Ben benieuwd wanneer dat stukje geactualiseerd wordt ...
Vasc0 Geplaatst 5 augustus 2009 Geplaatst 5 augustus 2009 Inderdaad leuk om te zien, ook het 'oude' Tiengemeten was mooi om te zien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden