Spring naar bijdragen

Garmin eTrex Legend of Magellan eXplorist 210


Jizzle

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik ben helemaal nieuw in de wereld van GPS en geocaching (mijn eerste keer moet nog komen :dribble: )

En ik ben me dus nu flink aan het oriënteren op het gebied van welke GPS ik het beste kan aanschaffen.

Na een hele hoop dingen afgewogen te hebben, wil ik nu een keuze maken tussen de Garmin eTrex Legend en de Magellan eXplorist 210.

Ze zijn beide rond dezelfde prijs en ik weet niet welke in de praktijk het beste is.

Ik wil de GPS in de eerste instantie gebruiken voor geocaching, als tweede voor autorijden en als derde voor het vliegen. Ik zou heel erg veel prijs stellen op een advies van de profs!!

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie!

Met vriendelijke groeten,

Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hey!

Ik ben helemaal nieuw in de wereld van GPS en geocaching (mijn eerste keer moet nog komen :dribble: )

En ik ben me dus nu flink aan het oriënteren op het gebied van welke GPS ik het beste kan aanschaffen.

Na een hele hoop dingen afgewogen te hebben, wil ik nu een keuze maken tussen de Garmin eTrex Legend en de Magellan eXplorist 210.

Ze zijn beide rond dezelfde prijs en ik weet niet welke in de praktijk het beste is.

Ik wil de GPS in de eerste instantie gebruiken voor geocaching, als tweede voor autorijden en als derde voor het vliegen. Ik zou heel erg veel prijs stellen op een advies van de profs!!

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie!

Met vriendelijke groeten,

Joost

Ten eerste krijg je twee tikken over de vingers: één voor crossposting en één voor het niet lezen van de fora.