Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Deze cache wil ik inderdaad binnekort eens lopen. Maar Nieuwe Virtuelen mogen toch niet meer.

Klopt, maar ik denk dat hier bedoeld wordt dat een multi zonder doos, kist of micro etc. ook de moeite waard is. Er hoeft dus geen box met goodies te liggen, als de wandeling maar mooi en bijzonder is.

Dat het de moeite waard is/was bewijst deze log.

Geplaatst

Deze cache wil ik inderdaad binnekort eens lopen. Maar Nieuwe Virtuelen mogen toch niet meer.

Klopt, maar ik denk dat hier bedoeld wordt dat een multi zonder doos, kist of micro etc. ook de moeite waard is. Er hoeft dus geen box met goodies te liggen, als de wandeling maar mooi en bijzonder is.

Dat het de moeite waard is/was bewijst deze log.

Ik hoop dat ik binenkort ook deze cache kan loggen met zulke foto's in een witte omgeving!!! :thumbup:

Geplaatst
OK, ik neem m'n "niet leuk" terug. Mij gaat het bij het cachen ook meer om de wandeling en wat ik te zien krijg. Wat er op het eind is, is eigenlijk niet zo heel belangrijk voor mij.

Ach, er zijn ook mensen die 'm wat minder leuk vonden hoor ;) Bovendien worden logjes altijd positiever geschreven dan de werkelijkheid was. Overigens is "wat er op het eind is" in dit geval wel bijzonder.

Echter, mocht je gaan wandelen in het bos, dan is een waarschuwing voor vallende bomen nog steeds op zijn plaats!

Geplaatst
Bovendien worden logjes altijd positiever geschreven dan de werkelijkheid was.

Da's geen wet van Meden en Perzen.

Geplaatst

Bovendien worden logjes altijd positiever geschreven dan de werkelijkheid was.

Da's geen wet van Meden en Perzen.

Uuhh, ik had natuurlijk nooit 'altijd' moeten schrijven maar ben gewend om altijd nooit te schrijven en het is nooit goed als je dat altijd doet ;):thumbup:

Maar de kern van de boodschap staat....

• 1 month later...
Geplaatst

Even weer on-topic:

Micro's worden ook een stuk leuker als er een microcoin in zit. We hebben er zelf een paar in omloop gebracht en hopen dat dit een trend gaat worden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...