Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

't lijkt wel alsof men nu helemaal niet maar kan gaan cachen omdat er een storing is. Ondanks deze storing kan iedereen toch nog steeds gewoon gaan cachen!!!

besef svp dat de mensen achter deze site vrijwillgers zijn!!!

Geplaatst

@26 december.

Ik denk dat de meesten hier zich dat terdege realiseren maar tevens denk ik dat de reacties of acties (of het ontbreken ervan) zoals die vanuit het team komen veroorzaken dat er zo wordt gereageerd.

@HH.

Ik denk niet dat we zitten te wachten op een uitleg hoezo en waarom maar meer op de oplossing, nu ja je hebt over het hart gestreken alsof je opa over iedereen bent dus we weten nu tenminste dat je er op zeer korte termijn mee bezig gaat.

@Allen.

Alles wat ik erover zeggen wil en dan zal ik het wel verkeerd zien zoals dan vaak wordt geroepen, is dat als je iets opzet voor geocachend Nederland je ook moet luisteren naar die doelgroep. Toen destijds de nieuwe kaarten op basis van Google werden gestart is er een fraai draadje geweest met de voors en tegens. Daarin blijkt dat het ongeveer fifty fifty is hoe de gebruikers die kaarten ervaren. Als gevolg daarvan zijn de oude kaarten er naast blijven bestaan. Als dit nu wegvalt zijn er dus cachers, en dat zijn er meer dan je denkt, die daar dus flinke last van ondervinden. Ik kan alleen voor mezelf spreken dat ik nu op omwegen die veel tijd en uitzoekerij kosten dus de oude kaarten zijn voor mij erg belangrijk. Kortom HH kan zeggen dat ie geen verantwoording verschuldigd is, en dat zal dan ook wel zo zijn, hij is uiteindelijk ook maar vrijwilliger, maar met de reactie zoals we die ook nu weer krijgen, dat discussies overbodig zijn en duimpjes naar beneden, worden als geocacher ook niet echt vrolijk. Er was weinig sprake van discussie slechts de hoop dat we hiermee misschien die kaarten weer snel draaiend krijgen. Zodat iedereen weer naar tevredenheid kan cachen.

Geplaatst (bewerkt)
Kortom HH kan zeggen dat ie geen verantwoording verschuldigd is, en dat zal dan ook wel zo zijn, hij is uiteindelijk ook maar vrijwilliger,

Ik vind dat een vrijwilliger weldegelijk verantwoording af moet leggen. Hij heeft er namelijk vrijwillig voor gekozen om een taak uit te voeren. Hij heeft ervoor gekozen om daar geen geldelijke genoegdoening voor te krijgen. Dat wil dan niet zeggen dat zijn verantwoordelijkheden minder zijn. Als een vrijwilliger in een organisatie niet functioneert, wordt hem een andere taak aangeboden of hem wordt verzocht terug te treden. De organisatie dient namelijk wel haar werk te kunnen doen, ongeacht of de medewerkers vrijwilligers zijn of professionals. Vrijwilliger zijn, is dus niet iets waar je je achter kunt verschuilen.

En als er dan commentaar is op je functioneren, zul je moeten slikken en beter je best gaan doen in de uren dat je het werk kunt doen. Natuurlijk kun je er mee stoppen, maar dat is de makkelijkste weg.

De vrijwilligers die hier bij gc.nl werken, moeten zich terdege bewust zijn dat hun werk over het algemeen uitermate gewaardeerd wordt. En natuurlijk is er commentaar. Zeker als het functies betreft die zo handig zijn dat wij cachers er zo'n beetje van afhankelijk zijn geworden. En er is blijkbaar behoefte dat die functie snel herstelt wordt omdat het alternatief ook niet werkt (voor velen). Gebeurt dat niet dan wekt dat irritatie.

Dan denk ik dat een (poging tot) uitleg (verantwoording) beter werkt dan dat het afgedaan wordt met een dooddoener naar de leken op IT gebied.

Laten we dus allemaal netjes naar elkaar blijven.

bewerkt door Ruud4d
Geplaatst
Hopeloze discussie :beerchug:

En hij is al eerder gevoerd :pepsi:

Quote "Laat eerst een deugdelijk produkt zien en dan kijk ik wel of ik mijn bijdrage lever. Niet andersom!"

Hier kan ik echt heel verdrietig van worden..

Maak hem moderator of weet ik veel wat binnen het GC.NL team. Wedden dat hij omdraaid als een blad aan een boom.

Maar wat mij betreft kan dit draadje weer gesloten worden, het heeft geen toegevoegde waarde er wordt niets gezegd wat al niet eens gezegd is. Nu leidt het er alleen maar toe dat er mensen gekwetst worden.

Ruud ;)die eenieder een prettige en veilige jaarwisseling en een voorspoedig 2007 wenst

Geplaatst (bewerkt)
Tja en om op GoogleMaps terug te komen ik denk dat jij met Firefox werkt (waar het wel werkt) en niet verder kijkt dan je neus lang is maar in IE6 en 7 werkt het (nog steeds) niet, de boel loopt nog steeds vast.

Gr Twinlife :beerchug:

Correctie, het werkt wel met IE7 maar het duurt veel langer dan met FF.

Ook maar even een duit in het zakje doen.

Met alle respect Haak, maar ik snap niet dat jij hier je energie zit te verspillen en al helemaal niet de uitspraken die je hier doet. Regel eerst dat andere maar eens, want ik wil weten wat je gaat doen (Haak weet wel wat ik bedoel).

Vandaar ook hier geen donatie komend jaar voor gc.nl. Jammer maar helaas ;)

Dit slaat werkelijk alles. Wat denk jij wel? Stoer om dit soort uitspraken te doen, maar enig feedback nav het werk wat ik voor jou heb gedaan had ook wel gekund. Een bedankje heeft er nooit af gekund, dus zemel hier niet. :beerchug:

verder zijn we gewoon erg geduldig. We snappen goed dat je niet alles kan verwachten van mensen die ook een baan, gezin, vrije tijd etc. hebben. We wachten af. Maar....wel bedankt voor alle positieve dingen die ook jij toevoegt om onze vragen te beantwoorden.

Ben benieuwd hoeveel vrijwilligerswerk jij eigenlijk doet. Dat gezemel over die kaarten is nu wel bekend.

Ik vind dat een vrijwilliger weldegelijk verantwoording af moet leggen.

Nou dat dacht ik toch mooi niet. Verantwoording afleggen, yeah right! Dacht het dus niet!

Sinds twee maanden hoor ik gezeik over .nl, maar daarvoor heb ik nimmer iets over .nl gelezen, maar nu het iets minder gaat, staan we allemaal klaar om te reageren. Als ze straks allemaal stoppen hebben we niets meer en dan???? Ga jij dan een site maken?

Wees eens reeël, maar ja zeiken en zaniken kunnen wij als Nederlnaders het beste. :pepsi:

Hopeloze discussie ;)

En hij is al eerder gevoerd :thumbdown:

Quote "Laat eerst een deugdelijk produkt zien en dan kijk ik wel of ik mijn bijdrage lever. Niet andersom!"

Hier kan ik echt heel verdrietig van worden..

Maak hem moderator of weet ik veel wat binnen het GC.NL team. Wedden dat hij omdraaid als een blad aan een boom.

Maar wat mij betreft kan dit draadje weer gesloten worden, het heeft geen toegevoegde waarde er wordt niets gezegd wat al niet eens gezegd is. Nu leidt het er alleen maar toe dat er mensen gekwetst worden.

Ruud :beerchug:die eenieder een prettige en veilige jaarwisseling en een voorspoedig 2007 wenst

Ben het geheel met je eens. Dicht dit ding!

bewerkt door SN@G
Geplaatst
Ik vind dat een vrijwilliger weldegelijk verantwoording af moet leggen. Hij heeft er namelijk vrijwillig voor gekozen om een taak uit te voeren. Hij heeft ervoor gekozen om daar geen geldelijke genoegdoening voor te krijgen. Dat wil dan niet zeggen dat zijn verantwoordelijkheden minder zijn. Als een vrijwilliger in een organisatie niet functioneert, wordt hem een andere taak aangeboden of hem wordt verzocht terug te treden.

Ja en nee Ruud. Je verantwoordelijk weten en als zodanig acteren is in mijn ogen heel wat anders dan verantwoording afleggen of ter verantwoording worden geroepen. Het eerste is geen probleem; ik denk dat ik mijn verantwoordelijkheden wel weet. Het tweede is ook geen probleem mits dit ten overstaande van het bestuur is, dat is Geoman en Hawkeyes.

Wat ik telkens weer probeer duidelijk te maken is dat ik geen verantwoording verschuldigd ben tegenover jou, donateurs, members of wie dan ook, maar dat opmerkingen, vragen en kritiek heus wel serieus worden genomen.

Terugkomend op de origine van dit draadje; indien nu nog logjes (en dus kaarten en statistieken) niet kloppen zou het zo moeten zijn dat je ze zelf met "corrigeer log" moet kunnen aanpassen. Een paar caches zijn echter hardnekkig en willen niet in onze database terechtkomen. M.a.w. eenmaal corrigeren is voldoende :beerchug:

Geplaatst

Foei foei foei. Moet het er nog allemaal uit voor het einde van het jaar?

Ik zal dan verdorie maar weer eens de oude Kruimel uit de kast halen.

Ik weet het goed gemaakt, degene die deze site, DHZ en het forum niet aan staan, degene die denkt dat we geen ene flikker uitvoeren, degene die denkt dat we mooi weer zitten te spelen met die 2000 euro die we jaarlijks hebben van de donateurs, die mogen mij nu allemaal een mailtje sturen met het verzoek hun account hier op geocaching.nl op te heffen.

Ik doe het met alle plezier.

verantwoording afleggen? Wat een onzin. Bij wie?

Ik leg als reviewer verantwoording af bij de bobo's van geocaching.com.

Ik leg als teamlid/moderator/admin van geocaching.nl verantwoording af aan het team of aan het bestuur.

Zeer zeker niet aan geocachers, zeer zeker niet aan forumleden.

Ik werk normaliter bij een baas voor mijn poen. Ik werk dan 6 dagen en zowel smorgens als smiddags als snachts. Feestdagen of niet, weekend of niet.

Desondanks steek ik meer uren per week in het moderen, reviewen en beantwoorden van 100den vragen per week, dan bij mijn baas die me betaald.

40 tot 80 uur per week zit ik voor dat kleine k*tschermpje me geregeld uit de naad te werken voor noppes.

Gelukkig is er een grote groep die zijn waardering wel uitspreekt via mail en dergelijke, maar als er dan toch een groep dit soort geneuzel steeds weet uit weet te kramen, dan ben ik het snel zat.

Ik heb ergens een draadje gezien hier op het forum waar iemand in het zonnetje wordt gezet. Hier in huis zou dat de kralenfee moeten zijn. Ieder uur dat ik voor jullie bezig ben, besteed ik niet aan haar of aan het gezin of aan mijn taken in huis.

Het geneuzel dat de stats niet kloppen, de kaart niet goed is, wel een cache zichtbaar geen cache zichtbaar, ben ik nu ook zat.

En Ronald Heirbaut hoeft hier geen update te geven of een verklaring af te leggen wat er allemaal aan de hand is. Dat heb ik de afgelopen weken in steeds maar weer dezelfde topics steeds maar weer herhaald.

Coen was de webdevelopper. Coen was niet echt deelzaam voor wat zijn frutsel betrof. Wil je weten hoe het werkt? Prober er maar achter te komen was zijn motto.

Coen is nu dood. Ronald probeert er achter te komen. Hoe weet ik niet, ik heb de ballen verstand van webdevlopping en scriptjes maken en frutsels verzinnen.

Er hebben zich een aantal goede mensen aangeboden om te helpen. Die gaan ergens in januari van start.

Moet het nu echt zo zijn dat we iedere keer weer dezelfde klachten lezen, ik steeds weer dezelfde topics kan sluiten, ik steeds weer mag vertellen wat de oorzaak is?

Hoe groot moet ik ergens op het forum in koeiletters schrijven dat alle problemen bekend zijn en dat we er mee bezig zijn en dat het even kan duren.

Vanaf nu zet ik, als ik een klacht krijg via de reportknop, of het zelf zie, alle zemeltopics gelijk op zwart. Weg ermee.

Jullie zien vanzelf wel of het werkt en anders zien jullie vanzelf een bericht op het forum dat het weer werkt.

Zoals René al schreef, in januari komt er ook een zogenaamde ticketsysteem waar je met klachten en vragen betreffende vele zaken terecht kunt.

Alles wat maar met het forum en moderen te maken heeft, komt bij mij terecht. Dus kom maar.

Vanaf dag 1 heeft het overgrote deel van het team zijn best gedaan om belangeloos een gemeenschappelijke hobby leuker te maken. Natuurlijk zijn er een paar die minder doen, maar er zijn ook een paar die teveel doen. Als team doen we genoeg. Zo werkt het in een team.

Natuurlijk hapert er wel eens wat. Natuurlijk is het iedereen wel opgevallen dat we al een lange tijd te weinig moderators hebben.

We hopen binnenkort er een paar bij te hebben zodat ik ook weer voor geocaching.com verder kan.

Wel steeds vragen waarom de caches nog niet online zijn gekomen, maar met dit soort geouwehoer me wel bij dat werk weghalen.

Schaam jullie. En dan ook nog het lef hebben te schrijven dat er geen donatie komt als we niet beter werk afleveren?

Het is niet mijn site, maar ik zou bijna zeggen, steek het in je reet.

Het is en was toch verdo**e duidelijk wat de oorzaak is van het niet goed lopen momenteel?

Het veranderen van de database op gc.com waardoor de download van bepaalde zaken als de stats niet meer vlekkeloos verloopt, en tegelijkertijd het overlijden van Coen Boltjes, de webdevelopper. Schijnbaar is men dat al weer vergeten.

Het is net een kleuterklas. Als iedereen de kans heeft gehad om te plassen, komt er daarna weer eentje die plassen moet en als die dan mag gaan piesen, blijkt ineens iedereeen weer last van de blaas te hebben. Welnu, ga allemaal maar naar huis met een bezeken broek.

Ergo, degene die het niet aan staat hoe het hier momenteel gaat, degene die dit soort racties niet aan stat, mail me met het verzoek om je account op te heffen en ik doe het vanavond/vannacht nog met alle plezeir.

Voor de anderen,

een prettige jaarwisseling.

Wens voor 2007? Gezonde KralenFee en een zeikvrije forum.

gegroet

Een Vrijwilliger

PS: bovenstaande geldt gelukkig niet voor iedereen, maar wel voor degene die zich aangesproken voelt.

PPS: Zalig uiteinde en ik wacht op de mailtjes. dan maar geen oud/nieuw viering. Dat kan er ook nog wel bij.

Topic closed

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...