Team Professor X Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Inlogscherm van een "nederlands" talig land. Wie weet welk land ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Als het maar geen beta van gc.com is, gericht op ieder land. pffff die bablefischvertalingen maken je als Nederlander wel achterlijk. Inloggen lukt in ieder geval niet De vertaler is in ieder geval niet geslaagd voor de inburgeringscursus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Als ik inlog kom ik volgens mij op een Geo com pagina. Ik dacht trouwens dat ik moeite had met nederlands. GREOTEN de GETZIE FAMILY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Gokje, Zuid Afrika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bapamaci Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Vlaanderen wat zich af gescheiden heeft van de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 (bewerkt) Het is een phising site en iedereen die heetf geprobeerd in te loggen heeft nu zijn wachtwoord prijs gegeven 21 december 2006 bewerkt door SN@G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Zuid Afrika? fout gegokt. u gaat niet door voor de koelkast Time eert alle internetters. Heel erg hartelijke dank! Nu, wordt zeker verwacht dat we het blad gaan kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Zoiets vermoede ik al en heb daarom ook niet ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Het is een phising site en iedereen die heetf geprobeerd in te loggen heeft nu zijn wachtwoord prijs gegeven Ik heb geen fishingmelding gehad, en daarbij maak ik me verder geen zorgen. Ik gebruik om te testen altijd een ander zijn inlognaam en password. Deze keer viel de beurt aan jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Inlogscherm van een "nederlands" talig land. Wie weet welk land ?Ach, maak je niet druk, het is een Waalse site om Vlamingen te naaien.Kijk maar eens hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 21 december 2006 Share Geplaatst 21 december 2006 Lijkt mij iets van een vertaalsite kijk ook maar eens op www.reverso.com. Maar inloggen op een niet bekende site lijkt me een beetje dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 22 december 2006 Auteur Share Geplaatst 22 december 2006 Goed zo, jullie lieten je niet gek maken, hoewel...Zuid-Afrika . En een fishingpagina zou ik nooit hier neerzetten Dit komt idd. tevoorschijn wanneer je de .com site laat vertalen door een nieuwe zoekmachine. Gisteren is e.e.a. uitgetest en nu staat er een versie op internet www.nl.ask.com. Is overigens voorlopig alleen om te zoeken aangezien het vertalen nog wat, euh..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 22 december 2006 Share Geplaatst 22 december 2006 Goed zo, jullie lieten je niet gek maken, hoewel...Zuid-Afrika de Tejoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden