Spring naar bijdragen

Poll: De naam van het nieuwe GeoMagazine


Kapitein Haak

GeoMagazine Naam?  

233 leden hebben gestemd

  1. 1. Hier volgen de mogelijke keuzes.

    • Found It
      59
    • Coördinotes
      5
    • Stashflash
      27
    • Spoiler
      80
    • CacheLogica
      3
    • Khebbum
      31
    • Neder-Cache-Land-News
      3
    • Met Hulp van Boven
      3
    • Het Nulpunt
      8
    • 100% Geocaching
      14


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nog 32 uur zal deze poll lopen, voor degenen die nog willen stemmen u heeft nog ongeveer anderhalve dag.

Daarna zullen we op de 31e wat nadere gegevens over het magazine naar buiten brengen.

 

Groeten Kapitein Haak.

 

 

Is dat een blad 'in wording'? Of bestaat het blad al maar wordt er een nieuwe naam gezocht?.....Ik ken het blad namelijk niet...wie geeft het uit en hoe kom ik er aan?

 

Kijk Bounce Team, jullie antwoord is al reeds beantwoord ;) . Het wordt overigens een internet-zine en zal ongetwijfeld voor een ieder toegankelijk zijn. Of alleen voor geregistreerde cachers van .com om wildgroei te beperken, maar nu ga ik op de stoel van Haak zitten :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat een blad 'in wording'? Of bestaat het blad al maar wordt er een nieuwe naam gezocht?.....Ik ken het blad namelijk niet...wie geeft het uit en hoe kom ik er aan?

Weet je, je kunt op een forum schrijven en lezen. Ik ga er vanuit dat wat geschreven wordt, in de regel ook gelezen wordt.

Als je de moeite had genomen om te lezen, had je je de moeite kunnen besparen al deze vragen in dat ene berichtje te posten.

 

 

 

Als je alleen al naar de titel van deze poll had gekeken, had je al 2 vragen minder kunnen stellen.

 

Poll: De naam van het nieuwe GeoMagazine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er leuk aan 'spoiler'?

Letterlijk: bederver, plunderaar.

 

Ben het hiermee eens. "Spoiler" is een woord met negatieve connotatie.

Waar kwamen de oorspronkelijke keuzes eigenlijk vandaan?

 

ZOEKEN (bovenste werkbalk) en gij zult vinden: Today's cacher ter ziele..... Daar staan ook de positieve benaderingen in van SPOILER :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan even nog wat verduidelijking.

Deze poll is tot stand gekomen nadat er meer dan honderd namen zijn geopperd in een draadje dat inmiddels is gesloten. Uit deze honderd namen zijn de boven aan dit topic genoemde namen gefilterd.

Sommige namen vielen af omdat ze gerelateerd waren aan de naam van een team, andere werden er uit gefilterd wegens het leggen van een link met geocaching.nl terwijl het magazine, of Ezine zo je wilt, onafhankelijk wil opereren van elke organisatie. Voor de rest was het filter gericht op een pakkende naam. Door 10 keuzes ter beschikking te stellen werd bereikt dat er voor ieder wat wils bij zat, en dat wordt onderschreven door de stemming waarbij geen enkele naam zonder stem bleef. Dat brengt me meteen op punt twee van deze post.

 

Doordat inmiddels meer dan 200 stemmen zijn uitgebracht kunnen we rustig stellen dat er sprake is van een representatieve uitslag die, en dat wil ik hier in het bijzonder benadrukken, op democratische wijze tot stand gaat komen. Dat er mensen zijn die het met die eerste keus niet eens zijn is het goede recht maar het is de keuze van de meerderheid van de stemmers en daardoor zullen we zeker deze keuze respecteren.

Het heeft dan ook geen zin uit te leggen waarom je een keuze niet maakt jouw keuze is jouw keuze en de mijne is die van mij.

 

Dat er al een website is, van een rockband, die uitgaat van de naam spoiler is voor ons een gegeven en misschien ook wel even reden te kijken of we de naam naar spoilers moeten veranderen of dat we toch gewoon met spoiler verder gaan. Dat is natuurlijk alleen het geval indien de uitslag niet meer wijzigt.

Kortom zoals het er nu voorstaat zal spoiler de naam worden of hooguit spoilers.

Geen slechte keuze ook niet, spoilers zijn weliswaar onderdelen van auto's maar ook bijzonder ingeburgerd in onze sport zodat het geen vreemde keuze is.

 

De website die we in het geval van spoiler zullen maken zal dan ook geen spoiler.nl zijn maar een afgeleide daarvan, ik moet me sterk vergissen willen we daar geen mouw aan kunnen passen. Ook voor een bescherming van deze naam zijn we niet bang omdat spoiler een gewoon engelstalig woord is dat keurig in de engelse woordenboeken staat. We willen geenzins iets afpakken van iemand anders maar er is geen denkbare link tussen een rockband en een Ezine betreffende geocaching.

 

Voor de mensen die dit draadje voor het eerst lezen verwijs ik graag naar een eerder topic omtrent het ter ziele gaan van Cacher Today, wat inmiddels al weer nieuw leven is ingeblazen. In dat draadje wordt de aanzet gegeven tot het Nederlandstalige equivalent.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Kruimeldief,

Ik begrijp dat ik hier enige 'opvoeding' krijg m.b.t. het meedraaien in de fora van Geocaching :blush: . Niets mis mee maar ik had geen zin om alle pagina's door te ploeteren en dan te begrijpen dat een insiders joke bezig was. Het antwoord van Prof X was voldoende voor me. Het kan soms heel snel gaan dat denken... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZOEKEN (bovenste werkbalk) en gij zult vinden: Today's cacher ter ziele..... Daar staan ook de positieve benaderingen in van SPOILER :blush:

 

Volgens mis ik iets in dat topic, maar ik denk dat je deze bedoelt:

 

http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=7850

 

Toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Kruimeldief,

Ik begrijp dat ik hier enige 'opvoeding' krijg m.b.t. het meedraaien in de fora van Geocaching :blush: . Niets mis mee maar ik had geen zin om alle pagina's door te ploeteren en dan te begrijpen dat een insiders joke bezig was. Het antwoord van Prof X was voldoende voor me. Het kan soms heel snel gaan dat denken... ;)

Met alle respect, maar als je geen zin in lezen hebt, schrijf dan ook niet. Een forum "leeft" doordat er geschreven wordt en doordat het geschrevene ook gelezen wordt.

Klinkt misschien niet echt vriendelijk, maar het is een feit.

Als iedereen zo denkt als jij, dan had je geen antwoord gekregen omdat niemand je vraag zou hebben gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...