Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo Xaa,

Ook dat al geprobeerd. "log out" krijg ik niet te zien. Rechtsboven blijft op "log in" staan :thumbdown: .

Ik kan enkel vermoeden dat er iets is met m'n wachtwoord oid, maar geen flauw idee wat dat kan zijn.

Fire5

Geplaatst
Hallo Xaa,

Ook dat al geprobeerd. "log out" krijg ik niet te zien. Rechtsboven blijft op "log in" staan :thumbdown: .

Ik kan enkel vermoeden dat er iets is met m'n wachtwoord oid, maar geen flauw idee wat dat kan zijn.

Fire5

Zit er een "0" of een "o" in je wachtwoord die je verwisselt?

Tsja, ik roep maar wat...

Geplaatst
Wachtwoord klopt, 100% zeker. Dank voor meedenken! :thumbdown:

probeer eens ff via ander merk browser (google firefox/opera/safari/netscape) dan begin je iig een keer vrij schoon....

Geplaatst

Misschien is dat nog een idee inderdaad om een andere browser te gebruiken. Toch wil, eigenwijs als ik ben, kijken of ik IE aan de praat kan krijgen om het wel te doen (wat ik wil).

Dank voor meedenken allemaal!

Fire5

NB Kan gewoon inloggen met de, zakelijke, laptop (voor mensen die zien t ik wel aangelogd ben geweest na het ontstaan van de problemen thuis).

Geplaatst (bewerkt)

Er klopt wel meer niet aan jou profiel... als ik in je handtekening op je profielplaatje klik krijg ik:

User Profile

Profile not found.

Volgens mij is je profiel verwijderd om een of andere reden....

bewerkt door gpscaching.nl
Geplaatst
Er klopt wel meer niet aan jou profiel... als ik in je handtekening op je profielplaatje klik krijg ik:

User Profile

Profile not found.

Volgens mij is je profiel verwijderd om een of andere reden....

Dat is lekker vreemd :0 Maar zijn profiel is niet verwijderd. Hij is zelfs ingelogd geweest, waarschijnlijk via de zakenPC: Last Visit: Thursday, December 21, 2006

Profiel bestaat normaal: http://www.geocaching.com/profile/?u=Fire5

Geplaatst (bewerkt)

nee inderdaad maar het is wel een vaag verhaal.

ik gok op een beveiligings instelling op zijn pc aangezien hij dus wel kan inloggen via die andere pc.

bewerkt door gpscaching.nl
Geplaatst

Je hebt het vast al eens gedaan, maar krijg je je juiste, oude wachtwoord terug als je het hier opvraagt ?

Geplaatst
Beste mod, zou je in de titel van dit draadje .nl willen vervangen door .com?

Lijkt me duidelijker. :)

Ja, wil ik wel en kan ik wel. Maar dan heeft mijn chagrijnige bericht over het verschil van gc.com en gc.nl weer geen enkele waarde :D

Maar goed, topictitel aangepast. .nl verandert in .com :thumbdown:

Geplaatst

Dank voor aanpassen van de titel.

Eveneens dank voor tips. Ben nu bezig of ik e.e.a. kan proberen met instellingen etc... Overigens is gc.com :lol1: de enige site waar ik dit mee heb.

Weird. :angry:

Fire5

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben er weer (via thuispc)!!! :lol1:

Geen flauw idee hoe het me gelukt is, maar heb wat aan de instellingen gemorreld en.. daar ben ik weer.

Cachers bedankt voor de tips! :lol1:

Groeten,

Fire5

Zo, nu eerst... :angry:

bewerkt door Fire5
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...