Fire5 Geplaatst 20 december 2006 Auteur Geplaatst 20 december 2006 Hallo Xaa, Ook dat al geprobeerd. "log out" krijg ik niet te zien. Rechtsboven blijft op "log in" staan . Ik kan enkel vermoeden dat er iets is met m'n wachtwoord oid, maar geen flauw idee wat dat kan zijn. Fire5
Wilxlii Carrotte Geplaatst 20 december 2006 Geplaatst 20 december 2006 Hallo Xaa, Ook dat al geprobeerd. "log out" krijg ik niet te zien. Rechtsboven blijft op "log in" staan . Ik kan enkel vermoeden dat er iets is met m'n wachtwoord oid, maar geen flauw idee wat dat kan zijn. Fire5 Zit er een "0" of een "o" in je wachtwoord die je verwisselt? Tsja, ik roep maar wat...
Fire5 Geplaatst 20 december 2006 Auteur Geplaatst 20 december 2006 Wachtwoord klopt, 100% zeker. Dank voor meedenken!
TeamTobi Geplaatst 20 december 2006 Geplaatst 20 december 2006 Wachtwoord klopt, 100% zeker. Dank voor meedenken! probeer eens ff via ander merk browser (google firefox/opera/safari/netscape) dan begin je iig een keer vrij schoon....
Fire5 Geplaatst 21 december 2006 Auteur Geplaatst 21 december 2006 Misschien is dat nog een idee inderdaad om een andere browser te gebruiken. Toch wil, eigenwijs als ik ben, kijken of ik IE aan de praat kan krijgen om het wel te doen (wat ik wil). Dank voor meedenken allemaal! Fire5 NB Kan gewoon inloggen met de, zakelijke, laptop (voor mensen die zien t ik wel aangelogd ben geweest na het ontstaan van de problemen thuis).
gpscaching.nl Geplaatst 21 december 2006 Geplaatst 21 december 2006 (bewerkt) Er klopt wel meer niet aan jou profiel... als ik in je handtekening op je profielplaatje klik krijg ik: User Profile Profile not found. Volgens mij is je profiel verwijderd om een of andere reden.... 21 december 2006 bewerkt door gpscaching.nl
Kruimeldief Geplaatst 21 december 2006 Geplaatst 21 december 2006 Er klopt wel meer niet aan jou profiel... als ik in je handtekening op je profielplaatje klik krijg ik: User Profile Profile not found. Volgens mij is je profiel verwijderd om een of andere reden.... Dat is lekker vreemd :0 Maar zijn profiel is niet verwijderd. Hij is zelfs ingelogd geweest, waarschijnlijk via de zakenPC: Last Visit: Thursday, December 21, 2006 Profiel bestaat normaal: http://www.geocaching.com/profile/?u=Fire5
gpscaching.nl Geplaatst 21 december 2006 Geplaatst 21 december 2006 (bewerkt) nee inderdaad maar het is wel een vaag verhaal. ik gok op een beveiligings instelling op zijn pc aangezien hij dus wel kan inloggen via die andere pc. 21 december 2006 bewerkt door gpscaching.nl
Wilxlii Carrotte Geplaatst 21 december 2006 Geplaatst 21 december 2006 Beste mod, zou je in de titel van dit draadje .nl willen vervangen door .com? Lijkt me duidelijker.
Peetee Geplaatst 21 december 2006 Geplaatst 21 december 2006 Je hebt het vast al eens gedaan, maar krijg je je juiste, oude wachtwoord terug als je het hier opvraagt ?
Kruimeldief Geplaatst 21 december 2006 Geplaatst 21 december 2006 Beste mod, zou je in de titel van dit draadje .nl willen vervangen door .com?Lijkt me duidelijker. Ja, wil ik wel en kan ik wel. Maar dan heeft mijn chagrijnige bericht over het verschil van gc.com en gc.nl weer geen enkele waarde Maar goed, topictitel aangepast. .nl verandert in .com
bapamaci Geplaatst 21 december 2006 Geplaatst 21 december 2006 Mischien een idee als je xp gebruikt. Met systeem herstel een paar dagen terug gaan naar het moment dat het nog wel lukte?
Fire5 Geplaatst 22 december 2006 Auteur Geplaatst 22 december 2006 Dank voor aanpassen van de titel. Eveneens dank voor tips. Ben nu bezig of ik e.e.a. kan proberen met instellingen etc... Overigens is gc.com de enige site waar ik dit mee heb. Weird. Fire5
Fire5 Geplaatst 22 december 2006 Auteur Geplaatst 22 december 2006 (bewerkt) Ik ben er weer (via thuispc)!!! Geen flauw idee hoe het me gelukt is, maar heb wat aan de instellingen gemorreld en.. daar ben ik weer. Cachers bedankt voor de tips! Groeten, Fire5 Zo, nu eerst... 22 december 2006 bewerkt door Fire5
Aanbevolen berichten