dutch-locutus Geplaatst 18 december 2006 Geplaatst 18 december 2006 Vandaag in het oosten van het land weze cachen. Werd een mistige boel, en was koud....heel koud. Behalve dat ik vandaag voor het eerst moest krabben maakte ik deze foto bij Hoe Eerde® hoe beter GC8B7D 18 december 2006, het eerste ijs. Wie maakt het volgende winterkiekje? D.L.
Team Professor X Geplaatst 18 december 2006 Geplaatst 18 december 2006 Ja, leuk item. Wanneer komt nu die winter? Vandaag was idd. mooi met mist, gladheid en krabben. IJs was er iets noordelijker vorige week al bij GCZN1G.
gpsgek Geplaatst 19 december 2006 Geplaatst 19 december 2006 (bewerkt) Dit was een klein jaartje geleden bij de Rottemeren. Ik liep/fietste mijn derde cache. En wat voor een... Het vroor maar 10 graden... Uiteindelijk crashte ik met een lekke fietsband ongeveer 12 km van huis zonder plakspullen... Oei wat had ik er de pest in. 19 december 2006 bewerkt door gpsgek
walking spirit Geplaatst 26 oktober 2007 Geplaatst 26 oktober 2007 Weekje geleden gekampeerd op het Snert Event....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden