Spring naar bijdragen

Belgische Geocache-website


Aanbevolen berichten

Laat ons hopen dat een kleine reclame hier toegestaan is. B)

 

Sinds een tweetal weken is ook de Belgische geocache-website actief.

Onder impuls van Rovertje en Speerpunt, twee fanaten van het Belgische eerste uur, is de website te vinden onder volgende naam: www.geocache.be

 

Eindelijk!Gefeliciteerd met de nieuwe geboorte! :huh:

 

Sint-Joris en de Draak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De naam 'Geocaching' en alles wat met Geocache te maken heeft is in België opgekocht door Volvo.

Langs deze weg willen zij reclame maken voor hun off-road wagens.

Alleen 'Geocache.be' wilden zij na lange onderhandelingen vrijgeven voor een site ivm onze hobby.

En ja kijk, er prijkt ook een volvootje op de main site!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De naam 'Geocaching' en alles wat met Geocache te maken heeft is in België opgekocht door Volvo.

Langs deze weg willen zij reclame maken voor hun off-road wagens.

Alleen 'Geocache.be' wilden zij na lange onderhandelingen vrijgeven voor een site ivm onze hobby.

En ja kijk, er prijkt ook een volvootje op de main site!

Huh? Opgekocht? Dus geregistreerd merk van gemaakt? Zal Jeremy blij mee zijn...

 

Maar wilden ze jullie geocaching.be dan niet uitlenen? Of in elk geval vanaf daar doorklikken mogelijk maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees op de page van geocaching.be hetvolgende (in het Engels nota bene):

 

About Geocaching.be

 

Dear Geocacher,

We are currently investigating how we can serve the Belgian geocaching community. If you have any remarks, ideas or questions, please address them to geocaching@hiking.be.

 

Regards,

Geocaching.be

14/11/2002

 

het is duidelijk: vragen staat vrij.

Ik zou zeggen: laten we ze massaal ideen toezenden! Maar of ze gediend zijn van die bemoeizucht van Hollanders... ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel zijn wij aan het onderhandelen met Volvo. Het is zo dat zij inderdaad eigenaar zijn van het domain geocaching.be. Waarom, omdat zij zich willen profilleren op het outdoor-gebeuren... De site geocache.be is mijn persoonlijke eigendom en heeft wel is waar niets met Volvo te maken. Wij willen inderdaad een portaalsite maken voor de geocachende community in België, maar zijn dan verbonden aan Volvo. Nu de afspraken hieromtrent zijn lopende en binnen afzienbare tijd wordt onze site aan het domain geocaching.be gekoppeld. Ik heb die tweede site op mijn naam geregistreerd omdat ik dan zeker ben dat onze site blijft verder bestaan, mocht er ooit een kink in de kabel komen. Verder wilden wij aanwezig zijn vanaf 01maart, omdat dan het seizoen toch aangezwingeld wordt... Dat was enkel mogelijk via een eigen site. Maar binnenkort verwijzen beiden linken naar onze huidige site....geocaching België

Als bezoeker op onze site zal je merken dat Volvo altijd aanwezig zal zijn op de achtergrond. Het is al zeer duidelijk besproken dat jullie niet met pop-ups ed. om de oren zal geslagen worden...eerder een aanwezigheid op de achtergrond.

En neen jongens geen schrik ik blijf met mijn Landrover rond rijden... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat uw ideeën maar komen!

 

Belgen behouden steeds hun Bourgondische kalmte, hun Taxandriaanse rust en hun Gallische intelligentie.

Wij werken graag uw ideeën uit wanneer U in een Hollands uitzichtloos gat zit. :P

 

PS1: Geen vragen over voetbal aub, wij zijn gewoon beter en dat is logica. :ph34r:

PS2: Afluisterapparatuur interesseert ons ook niet erg. Wij hebben alleen prinsen! :blink:

 

Tot op de Belgische site!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...