Spring naar bijdragen

Caches verschijnen weer bij new


Gast Team_Maju

Aanbevolen berichten

Gast Team_Maju

Misschien een rare vraag... maar waarom verschijnen caches die al aantal weken online staan.. weer bij de nieuwe caches? Ik zie bij sommige dat ze " opnieuw" online zijn gebracht op andere plaats, dus opnieuw logbaar... maar bij andere heb ik zoiets.. van huh? die stond toch online?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nieuwe sport.....bestaande caches onder de aandacht brengen dmv de datum te veranderen. :eek:

 

 

Gr Twinlife :blush:

 

Neuh Twinnie, niet oordelen voor je er het fijne van weet ;)

 

Er staat een cache tussen (we noemen even geen naam ;) ) die op de oude nl-kaarten bij de gearchiveerde caches staat. Laat ze dat eerst maar eens oplossen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neuh Twinnie, niet oordelen voor je er het fijne van weet ;)

 

Er staat een cache tussen (we noemen even geen naam :eek: ) die op de oude nl-kaarten bij de gearchiveerde caches staat. Laat ze dat eerst maar eens oplossen ;)

 

 

Maar dan blijft het toch een oude cache met een nieuwe datum. :P

 

Plus dmv van een note op de pagina had dit natuurlijk voorkomen kunnen worden dat je deze reactie krijgt van Maju.

 

 

Gr Twinlife :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plus dmv van een note op de pagina had dit natuurlijk voorkomen kunnen worden dat je deze reactie krijgt van Maju.

 

Is een goed idee mijn waarde noordelijke vriend :eek: Zal ik zo even doen. De reaktie van Maju begrijp ik uiteraard ook. Maar ja, deze cache is online, maar is op dit moment nauwelijks terug te vinden in het systeem. Vandaar de update van de datum om hem onder de aandacht te houden. We zullen moeten afwachten tot Reintje weer tijd aan de site kan gaan besteden :blush: Ik vraag me overigens af hoeveel cachers de oude kaarten nog gebruiken t.o.v. Google Maps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch vind ik het Not Done :blush:

En het gaat hier niet alleen om de cache van FF. Het gebeurt de laatste tijd vaker.

Als ik ga cachen, kies ik een cache uit en klik dan op de nearby caches. Dan komen alle caches gewoon tevoorschijn.

En met de Google map kun je alles veel beter zien. Ik gebruik alleen die. Rein is al een poosje niet meer online geweest (ik vraag me af waarom). Maar hij is wel bezig met een feature waar iedereen zelf het aantal getoonde en opgehaalde caches kan aangeven voor die kaart. Bij mij werkt het als een trein. Zal wel beschikbaar komen zo wanneer het uit de testfase is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me overigens af hoeveel cachers de oude kaarten nog gebruiken t.o.v. Google Maps.

Wij ook nog steeds hoor :eek:

 

Wij zijn ook weer naar de oude kaarten overgestapt.

Het zoeken op de nieuwe vinden wij te bewerkelijk, of ligt dat aan ons!?

Groetjes,

Derk :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me overigens af hoeveel cachers de oude kaarten nog gebruiken t.o.v. Google Maps.

Wij ook nog steeds hoor :blush:

 

Ondanks de nieuwe pc is de wachttijd toch te lang (WIFI blijft dan toch de zwakste schakel)

Dus daarom nog steeds de oude kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me overigens af hoeveel cachers de oude kaarten nog gebruiken t.o.v. Google Maps.

Wij ook nog steeds hoor :eek:

 

Wij zijn ook weer naar de oude kaarten overgestapt.

Het zoeken op de nieuwe vinden wij te bewerkelijk, of ligt dat aan ons!?

Groetjes,

Derk :blush:

 

Ik start zo even een kleine poll op, om te kijken wie nou wat gebruikt.

 

Ik heb zelf vanmiddag nog even gekeken naar de Google Maps, maar het laden duurt hier werkelijk minuten. Wil je een stuk op de kaart schuiven of inzoomen dan begint de ellende opnieuw ;) En die kaarten zien er zo verrekte mooi uit. Heel jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rein is al een poosje niet meer online geweest (ik vraag me af waarom).

 

Huh: Reintje de Vos: laatst actief: vandaag 18.00u, hij is nu online!

 

Of was die opmerking van jou genoeg om hem terug te laten komen? :blink:

 

groetjes Geovlinder

bewerkt door geovlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...