Wilxlii Carrotte Geplaatst 29 november 2006 Share Geplaatst 29 november 2006 Tijdens mijn winterslaap ben ik mijn foto's van afgelopen jaar aan het ordenen. Zoals je misschien weet, probeer ik iedere cacher die ik tegenkom op mijn tochten, te fotograferen. Meestal lukt dat wel en noteer ik de team naam. Helaas heb ik dat bij het Keep watching event op 20 augustus 2006 niet zorgvuldig gedaan. Ik werd natuurlijk ook afgeleid door de stoere verhalen van Barny, terwijl ik vanonder het afdak van zijn bussie zo nu en dan een cache team op de foto zette. Nu weet ik van 4 teams hun cache naam niet meer. De teams herinner ik me goed, maar niet meer hun team naam. Graag wat hulp van jullie om mijn geheugen op te frissen. Hier de 4 foto's. Als ik van een team weet wat de naam is, haal ik de foto weg. Bij voorbaat dank. onbekend1: (bejov?) onbekend2: Kissieszoekers onbekend3: Apemo onbekend4: Team JuTeP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piet&Lein Geplaatst 29 november 2006 Share Geplaatst 29 november 2006 De tweede foto is van team Kissieszoekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 29 november 2006 Auteur Share Geplaatst 29 november 2006 De tweede foto is van team Kissieszoekers Bedankt nu weet ik het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikTheMachine Geplaatst 29 november 2006 Share Geplaatst 29 november 2006 het Keep watching event op 20 augustus 2206 Was dat een event met tijd machine?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 29 november 2006 Auteur Share Geplaatst 29 november 2006 het Keep watching event op 20 augustus 2206 Was dat een event met tijd machine?! Het was in Almere en het regende enorm. Later knapte het weer op. EDIT: nu snap ik het pas lezen hè... zal het veranderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 29 november 2006 Share Geplaatst 29 november 2006 Waar die bus van Barny al niet goed voor is. Tijdens het cito event 2005 regende het ook al zo enorm. Ook toen werd dankbaar gebruik gemaakt van het gele bussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maca_en_niels Geplaatst 29 november 2006 Share Geplaatst 29 november 2006 Foto 4 is Peter? van team JuTeP Foto 3 zijn volgens mij Apemo Foto 2 inderdaad de Kissiezoekers Foto 1 herken ik helaas niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 29 november 2006 Auteur Share Geplaatst 29 november 2006 Foto 4 is Peter? van team JuTePFoto 3 zijn volgens mij Apemo Foto 2 inderdaad de Kissiezoekers Foto 1 herken ik helaas niet bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden