FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Afgelopen dinsdag lag het paketje op de mat. Eerder dan verwacht. Vandaag kunnen we het wereldkundig maken: Nederland heeft er een Gold Earthcache Master bij. www.earthcache.org bedankt voor het 3e pinnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 ferry en fairy Kei gaaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 DAT zijn toch wel de leuke extraatjes van het Earthcachen. Nou, de buitenlandse Earthcache hebben we al, nu nog een NL versie en we zijn op weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team simpson Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Gefeliciteerd! Wij hebben net dezer week brons gescoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Dutch Collies Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Gefeliciteerd met jullie Gouden pin. Op naar de Platina pin. Het team heeft de bronzen aangevraagd en zijn in afwachting hiervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jarga Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 Gefeliciteerd met jullie gouden pin. Ik heb begin deze week mijn bronze pin gekregen. Dit dankzij jullie earthcaches De reuzelse kei en Sahara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
madman Geplaatst 24 november 2006 Share Geplaatst 24 november 2006 Nederland heeft er een Gold Earthcache Master bij. Erbij ... ? Was er dan al iemand? Ik denk dat jullie de eerste Nederlandse Zilveren Earthcache Masters waren ... en nu dus de eerste Nederlandse Gouden Earthcache Masters zijn! In mijn veronderstelling ben ik ook de 2e Nederlandse Zilveren Earthcache Master ... maar zoals ik al zie gaan er snel meerdere volgen ... toch leuk dat het nu meer speelt sinds de overgang naar geocaching. Helemaal leuk want nu komen er dus ook nieuwe Earthcaches bij! Ferry en Fairy bedankt voor het losbreken van deze (voorheen nog onbekendere) rage in Earthcaching land! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden