Geopatra Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 Beste mensen, plotseling kan ik MapSource niet meer opstarten omdat het bestand "MapSource_LANG.dll" niet meer werkt, bestaat of wat dan ook. Wie kan mij aan dit bestandje helpen? Bij voorbaat dank. Geopatra.
0 SN@G Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 Beste mensen, plotseling kan ik MapSource niet meer opstarten omdat het bestand "MapSource_LANG.dll" niet meer werkt, bestaat of wat dan ook. Wie kan mij aan dit bestandje helpen? Bij voorbaat dank. Geopatra. Misschien begrijp ik het verkeerd, maar je kunt mapsource er toch opnieuw overheen installeren
0 Geopatra Geplaatst 17 november 2006 Auteur Geplaatst 17 november 2006 Probeer deze eens. Je mag zelf de DL_ in een DLL vervangen :-) Zo te zien heeft de nstaller van Mapsource geen repair Bedankt. Maar kun je nu ook nog even aangeven hoe en waar ik hem inschuif? Probeer deze eens. Je mag zelf de DL_ in een DLL vervangen :-) Zo te zien heeft de nstaller van Mapsource geen repair Bedankt. Maar kun je nu ook nog even aangeven hoe en waar ik hem inschuif? Ik denk het wel, maar ik kan hem niet vinden. vermoed dat ik hem heb uitgeleend.
0 SN@G Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 (bewerkt) Is ook niet nodig, want je kunt mapsource gratis downloaden van de garmin site. Overigens staat die file gewoon onder de root waar je garmin hebt geinstalleerd. Meestal c:\garmin 17 november 2006 bewerkt door SN@G
0 TeamTobi Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 Hier staat ie in \Garmin\mapsource\MapSource_LANG.dll
0 Geopatra Geplaatst 19 november 2006 Auteur Geplaatst 19 november 2006 Misschien ben ik heel dom of zo, maar ik heb MapSource nu 2-maal vanaf de cd op de pc gezet. Het bestand MapSource_LANG.dll staat keurig op de D-schijf, MAAR .... als ik probeer MapSource op te starten blijft hij vragen om dat verrekte bestand. En geeft verder geen sjoege! Hier wordt ondergetekende dus echt niet goed van. Wie weet raad? Geopatra.
0 SN@G Geplaatst 19 november 2006 Geplaatst 19 november 2006 Misschien ben ik heel dom of zo, maar ik heb MapSource nu 2-maal vanaf de cd op de pc gezet.Het bestand MapSource_LANG.dll staat keurig op de D-schijf, MAAR .... als ik probeer MapSource op te starten blijft hij vragen om dat verrekte bestand. En geeft verder geen sjoege! Hier wordt ondergetekende dus echt niet goed van. Wie weet raad? Geopatra. Heb je de nieuwste versie van de garmin site al geprobeerd?
0 Kapitein Haak Geplaatst 19 november 2006 Geplaatst 19 november 2006 Zou er geen verwijzing in het register staan naar de c schijf ipv naar de d schijf, je vertelt dat je hem nu op d hebt staan en dan zal hij hem dus niet vinden. Maar ja ik weet het, klooien in het register is link. Groeten Haak.
0 Geopatra Geplaatst 19 november 2006 Auteur Geplaatst 19 november 2006 Misschien ben ik heel dom of zo, maar ik heb MapSource nu 2-maal vanaf de cd op de pc gezet. Het bestand MapSource_LANG.dll staat keurig op de D-schijf, MAAR .... als ik probeer MapSource op te starten blijft hij vragen om dat verrekte bestand. En geeft verder geen sjoege! Hier wordt ondergetekende dus echt niet goed van. Wie weet raad? Geopatra. Aangenomen dat je mapsource ook op die d schijf geinstalleerd hebt (maar goed, je hebt mapsource opnieuw geinstalleerd dus dat moet goed zijn gegaan met die bestanden), zou je het volgende kunnen proberen. Kijk eens in c:\windows\system32\dllcache (die naam moet je echt even helemaal intikken, klikkenderwijs kom je er niet omdat windows je die directory niet wil laten dien). Als er in die directory een mapsource_lang.dll staat, probeer die eens weg te gooien, rebooten en dan mapsource opstarten. Staat er niet in. Maar vanmiddag zal ik - met enige ondersteuning - heel MapSource eens volledig verwijderen en dan weer opladen.( het kan zijn dat "RegistrySmart" iets te grondig te werk is gegaan?) Ik heb nu gerepareerd. Ik laat nog wat horen. Geopatra.
0 Geopatra Geplaatst 20 november 2006 Auteur Geplaatst 20 november 2006 Nou, het is gelukt hoor. Na alles verwijderd te hebben en daarna weer alles geinstalleerd , unlocked en geregistreerd te hebben functioneren de kaarten weer. MAAR - g dverdeg dver - nu vindt hij mijn gpsén niet meer. ook weer geregistreerd etc. etc. Hele avond ploeteren. Enig advies? Geopatra.
Vraag
Geopatra
Beste mensen,
plotseling kan ik MapSource niet meer opstarten omdat het bestand "MapSource_LANG.dll" niet meer werkt, bestaat of wat dan ook.
Wie kan mij aan dit bestandje helpen?
Bij voorbaat dank.
Geopatra.
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten