Spring naar bijdragen

TB bezit.


bapamaci

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoelang hou je een gevonden tb in je bezit voordat je hem weer dropt?

Ik dacht gelezen te hebben 2 weken.Maar een tb van mij is al bijna 4 weken in iemands bezit.

Gebeurt het vaker dat het langer als 2 weken duurt.

 

Gebeurd wel vaker. Kan altijd gebeuren dat men even de kans niet heeft om te cachen. Zelf mail ik na een maandje want soms zijn ze gewoon vergeten dat ze TB/coin in de tas hebben zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelang hou je een gevonden tb in je bezit voordat je hem weer dropt?

Ik dacht gelezen te hebben 2 weken.Maar een tb van mij is al bijna 4 weken in iemands bezit.

Gebeurt het vaker dat het langer als 2 weken duurt.

 

Ja :thumbdown:

 

Misschien even een mailtje sturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelang hou je een gevonden tb in je bezit voordat je hem weer dropt?

Ik dacht gelezen te hebben 2 weken.Maar een tb van mij is al bijna 4 weken in iemands bezit.

Gebeurt het vaker dat het langer als 2 weken duurt.

 

 

Er zijn mensen die houden hem 7 maanden in het bezit.

Wat ik altijd doe is gewoon een mailtje sturen na 6 weken.

 

Suc6

 

Gr Twinlife :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelang hou je een gevonden tb in je bezit voordat je hem weer dropt?

Ik dacht gelezen te hebben 2 weken.Maar een tb van mij is al bijna 4 weken in iemands bezit.

Gebeurt het vaker dat het langer als 2 weken duurt.

 

Gebeurd wel vaker. Kan altijd gebeuren dat men even de kans niet heeft om te cachen. Zelf mail ik na een maandje want soms zijn ze gewoon vergeten dat ze TB/coin in de tas hebben zitten

Ik dacht dat dat mischien een beetje opdringerig was.

Maar ik begon te twijfelen omdat er ondertussen wel gecachst was door dit team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als wij een TB niet binnen 14 dagen kunnen droppen, plaatsen we een note op de pagina, zodat de eigenaar in ieder geval weet dat we het niet vergeten zijn en er een goeie reden voor hebben. Bijvoorbeeld als we met 1 week wachten nog beter aan de opdracht kunnen voldoen of als onze auto kapot is.

 

Succes ermee!

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Hoelang hou je een gevonden tb in je bezit voordat je hem weer dropt?

Ik dacht gelezen te hebben 2 weken.Maar een tb van mij is al bijna 4 weken in iemands bezit.

Gebeurt het vaker dat het langer als 2 weken duurt.

 

 

Yeps dat kan idd wel gebeuren hoor. Slecht weer, brug open ,file hahahahah ziekte.

Zelf proberen we zo'n ding zo snel mogenlijk weer ergens te plaatsen......wel zo leuk voor de eigenaar.

Maarja ik heb makelijk praten........hebben er tot nu toe nmog maar eentje gevonden hahahahah

 

Gr.De Beltjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is me wel eens overkomen dat ik een tb in mijn tas had zitten en niet in het voorvakje (waar ik mijn tb's bewaar) maar tussen de goodies en dat ik m wel gelogged had maar vergeten ben te dumpen ergens..

Oke kan iedereen gebeuren maar je gaat als eigenaar van een cache toch geen tb eruit halen om hem een week later terug te leggen?

Lijkt mij niet logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb weleens storingsdienst, of moet werken in het weekeinde. Dan mail ik gewoon even de eigenaar van de tb en exuseer me voor het langer in het bezit hebben van de tb.

 

Afgelopen jaar had ik nog een tb in bezit voordat we op vakantie gingen. Deze tb mocht het land niet uit en hebben we gewoon in de buurt in een cache gedropt.

 

Nu we zelf 2 tb's hebben valt het wel op dat er veel cachers zijn die een tb meenemen zonder aan zijn missie te voldoen. Het lijkt wel of het weer alleen om de statistieken gaat. Noteer het nummer dan en log hem dan als discovered.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is me wel eens overkomen dat ik een tb in mijn tas had zitten en niet in het voorvakje (waar ik mijn tb's bewaar) maar tussen de goodies en dat ik m wel gelogged had maar vergeten ben te dumpen ergens..

Oke kan iedereen gebeuren maar je gaat als eigenaar van een cache toch geen tb eruit halen om hem een week later terug te leggen?

Lijkt mij niet logisch.

 

Ik ben sinds kort eigenaar van mijn eerste cache (gaat allen daarheen) en ik wil weleens kijken of er een tb of zoin inzit die ik dan "discover" maar ik haal ze er dan niet uit..

 

van Keistad hoorde ik dat een nederlandstalige TB in een duitse cache geen succes is ... die heeft maanden stilgelegen totdat de cache owner een babelfish vertaling maakte ..

 

Een beetje achter je tb's aanzitten helpt wel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelang hou je een gevonden tb in je bezit voordat je hem weer dropt?

Ik dacht gelezen te hebben 2 weken.Maar een tb van mij is al bijna 4 weken in iemands bezit.

Gebeurt het vaker dat het langer als 2 weken duurt.

 

Ach, een TB van mij is bijna 9 maanden bij iemand aan het logeren geweest. Kwam gelukkig vanzelf weer boven water.

 

Maar over welke TB gaat het eigenlijk? Ik zie in jou lijst alleen een TB die nog geen 3 weken in het bezit van iemand is. Mijn ervaring is dat het wel vaker langer dan 2 weken duurt. Niet iedereen kan elke week cachen, en niet in iedere cache kan je een TB kwijt, of je vindt de cache niet. Het overkomt mij ook wel eens dat ik een TB langer heb, maar ga dan wel weer eerder cachen als ik anders misschien zou doen.

 

Gewoon rustig afwachten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De planning loopt wel eens anders en dan is cachen er even niet bij. Ik drop de TB dan meestal in een eigen cache, dichtbij. Ik neem ze alleen mee als ik ze ook een behoorlijk stuk kan laten reizen, b.v. van of naar een eiland. Een verhaal: een jaar geleden werd een TB van mij in Engeland opgepikt met de belofte dat hij binnenkort op Kreta op zou duiken. Helaas... en mail haalt niks uit. Ik had het kunnen weten: de teamnaam was 'Teenage-Rebellion'... Begraven op Rottum doe ik nog niet; wees niet verbaast als de TB ineens weer opduikt. Als Teenage-Rebellion zijn of haar kamer opruimt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Getriggerd door dit en een ander draadje heb ik mijn Trackables eens even gechecked. En één van m'n TB's bleek ook al 2 1/2 maand bij een cacher in de rugzak te zitten.

 

Even een mailtje ertegenaan gaf het volgende antwoord:

 

Door de geboorte van onze dochter hebben we even een poosje weinig

gelegenheid gehad om te "cachen". Ik zal de rode tractor dit weekend

naar het plaatselijk TB-hotel brengen, zodat hij z'n reis kan vervolgen.

 

Sorry ...

 

Het kan dus zo zijn dat mensen een (in mijn ogen) goed excuus hebben.

En uiteindelijk Sal alles re kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...