Spring naar bijdragen

account 5 december.


joniro

Aanbevolen berichten

Hallo mede cachers en cache eigenaren.

 

Bij mij kwam het idee op om voor 5 december een account aan te maken op naam van onze goedheiligman.

Zijn directe naam zal ik voor de kleintjes niet noemen.

Hierbij een wachtwoord dat op te vragen is of vrij publiceren zodat iedere cache eigenaar voor 5 december zijn cache aan kan kleden uit naam van de goed heiligman, en dan een note tussen de logs kan plaatsen (nadat hij in nederland is aangekomen) dat hij geweest is.

Is hier interesse voor en verwachten jullie misschien problemen als een account openbaar gemaakt wordt.

Hoe denken jullie hierover?

 

Groet JoNiRo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo mede cachers en cache eigenaren.

 

Bij mij kwam het idee op om voor 5 december een account aan te maken op naam van onze goedheiligman.

Zijn directe naam zal ik voor de kleintjes niet noemen.

Hierbij een wachtwoord dat op te vragen is of vrij publiceren zodat iedere cache eigenaar voor 5 december zijn cache aan kan kleden uit naam van de goed heiligman, en dan een note tussen de logs kan plaatsen (nadat hij in nederland is aangekomen) dat hij geweest is.

Is hier interesse voor en verwachten jullie misschien problemen als een account openbaar gemaakt wordt.

Hoe denken jullie hierover?

 

Groet JoNiRo.

Het kan aan mij liggen, ik zie de clou niet helemaal. Misschien omdat ik het helemaal ontgroeid ben, maar wat is nu precies de bedoeling?

Ik begrijp dat je ergens een account aan wilt maken uit naam van deze gast (is die er al niet in vele versies?).

Je wilt daarbij de inlognaam en password openbaar maken zodat iedereen van dat account gebruik kan maken.

En dan? Allemaal een cache plaatsen uit naam van die gast? Als dat al zou mogen of kunnen, naar wie gaan dan alle emailtjes die naar die gast gestuurd wordt? En wie moet bij wie zijn om eventuele aangemelde caches erdoor te kunnen krijgen.

Idee is leuk, maar ben bang dat het niet werkt :beerchug:

En daarbij komt, er hoeft, juist omdat het openbaar is, maar een grappenmaker tussen te zitten die de password veranderd.....

Ik wil niet ieder idee gelijk bombaderen, maar denk niet dat het haalbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn strekking achter het idee is alleen maar dat een cache eigenaar bv ingepakte cadeautjes in zijn cache stopt en dan in een logje uit zijn naam zegt dat ze erin zitten, puur voor de kleine gelovige kinderen.

 

De gevaren die je nu aandraagt betreffende kwaadwillenden heb ik zo namalijk niet ingezien.

 

Ik heb inmiddels al gezien (door je hint) dat de naam s.........s al bestaat dus vrees ik dat mijn idee al ter ziele is.

 

Misschien nu al overwegen om deze topic te sluiten.

 

Groet JoNiRo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bedoeling is dat die gast in een note bij een cache zet dat ie er is geweest. Dan kunnen die ouders met kinderen naar die cache toe om eventueel door hem achtergelaten items op te halen. Dat wil dus wel zeggen dat de ouders de cache twee keer moeten bezoeken.

Ik denk niet dat het werkt omdat niet iedereen het forum leest en het dus heel goed mogelijk is dat de items die eerder achtergelaten zijn in de cache door een ander gevonden worden en geruild. Dat zou voor de kinderen dus een flinke teleurstelling op kunnen leveren. En voor de ouders natuurlijk ook. :beerchug:

En natuurlijk ook de redenen die Kruimel aanvoert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...