jerry en tamara Geplaatst 24 oktober 2006 Geplaatst 24 oktober 2006 Hallo. Ik heb een smart fone van t-mobile en ik heb een Mio digiwalker A201 Met beide apperaten kan ik gebruik maken van het internet. Alleen heb ik 1 probleem. En dat probleem luid als volgd: - Zodra ik op de website kom www.geocaching.nl gaat het allemaal nog goed. - Als ik dan aan klik kaart van nederland dan lijkt het allemaal goed te gaan. Maar ik krijg niet meer dan alleen de linker balk, en de onderkant. Zeg maar waar normaal het kaartje van nederland zou moeten komen te staan met alle stipjes krijg ik alleen maar een stukje wit zonder iets of wat. Weet iemand hier mischien een oplossing voor?? Alvast bedankt
Gast dutchgoldwing Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 dat gebeurt bij mij ook op mijn hp 5550 alleen als ik mijn text grote verander dan krijg ik de kaart te zien dus iedere keer het scherm vergroten en verkleine maar de stipjes zijn toch niet zo goed te zien dus kan je beter een cache ophalen in de zoek een cache mode en dan nearby
jerry en tamara Geplaatst 25 oktober 2006 Auteur Geplaatst 25 oktober 2006 dat is wel erg omslachtig is er geen makkelijkere manier. of een andere browser die ik op mijn smart phone kan installen Dat lijkt me een stuk makelijker Hoplijk komt er iemand met de juiste tip. Ik ben in afwachting van jullie andwoorden
Timmerman Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 Op mijn Qtek S100 kan ik de kaart gewoon bekijken hoor en ook kan ik de stipjes aanklikken.
thex Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 Probeer eens cachemaps op basis van GSAK/GPX export.
Kruimeldief Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 (bewerkt) Op mijn Qtek S100 kan ik de kaart gewoon bekijken hoor en ook kan ik de stipjes aanklikken. Ik zal het nog eens proberen. Het draadje waarover ik het had is van een aantal maanden terug. Daar staan ook screenshots in van de kaart op de PPC Probeer eens cachemaps op basis van GSAK/GPX export. Dat is niet "live" -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Edited omdat het nu wel wil 25 oktober 2006 bewerkt door Kruimeldief
Team-Eppie Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 Op mijn Qtek S100 kan ik de kaart gewoon bekijken hoor en ook kan ik de stipjes aanklikken. Dan ben jij de enige die het tot nu toe is gelukt. De Qtek 9100 kan het in ieder geval niet en zo zijn er meer. Had iets te maken met java geloof ik. Via IE laat het de kaart niet goed zien en via Opera is de kaart duidelijker. Ik zal het nog eens proberen. Het draadje waarover ik het had is van een aantal maanden terug. Daar staan ook screenshots in van de kaart op de PPC Probeer eens cachemaps op basis van GSAK/GPX export. Dat is niet "live" Deselecteer de optie "Fit to screen", dan werkt het o.a. op mijn Acer N30 (IE). Zodra "fit to screen" aan staat geeft ie alleen het menu.
Kruimeldief Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 Deselecteer de optie "Fit to screen", dan werkt het o.a. op mijn Acer N30 (IE).Zodra "fit to screen" aan staat geeft ie alleen het menu. Ik kirjg de kaart wel in beeld, maar de stipjes zijn niet aan te klikken. Ben toentertijd een behoorlijke tijd met Reintje bezig geweest, maar we kregen het niet werkend. Ik heb ff de PPC gereset dus over een aantal minuten weet ik meer Of het verschil zit hem in de windowsversie op de PPC, wat ik me niet kan voorstellen.
Team-Eppie Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 Of het verschil zit hem in de windowsversie op de PPC, wat ik me niet kan voorstellen. Op de N30 waarop ik het net heb getest draai ik V4.20 (volgens mij redelijk gedateerd....)
Kapitein Haak Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 Ik heb dus ook een qtek s100 en heb net even gekeken maar ik kan dus ook gewoon de stipjes aanklikken en krijg dan de daarbij behorende cachesite te zien. Ik heb mijn view op desktop staan anders krijg ik inderdaad alleen een menu. Groeten Kapitein Haak.
Kruimeldief Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 Of het verschil zit hem in de windowsversie op de PPC, wat ik me niet kan voorstellen. Op de N30 waarop ik het net heb getest draai ik V4.20 (volgens mij redelijk gedateerd....) Geen windows2003 (SE)? Die heb ik nog op mijn "oude" PPC staan. Op de Qtek heb ik WM5 maar om ff terug te komen op de kaart. Die doet het dus nu wel Dus mijn vorige bericht is niet up to date. Misschien dat "hier" op gc.nl iets veranderd is, maar een aantal maanden terug was het niet mogelijk. Kaart is nu stukken groter en de stipjes zijn aan te klikken. Het werkt nu zoals op de PC.
Team-Eppie Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 . Misschien dat "hier" op gc.nl iets veranderd is, maar een aantal maanden terug was het niet mogelijk. Kaart is nu stukken groter en de stipjes zijn aan te klikken. Het werkt nu zoals op de PC. Ach ja, Nieuwe Server, Nieuwe Kansen
Kruimeldief Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 . Misschien dat "hier" op gc.nl iets veranderd is, maar een aantal maanden terug was het niet mogelijk. Kaart is nu stukken groter en de stipjes zijn aan te klikken. Het werkt nu zoals op de PC. Ach ja, Nieuwe Server, Nieuwe Kansen In ieder geval werkt het nu, zelfs op IE. Zie screenshot: Eerst kaart van Noord Nederland: Als ik dan op Assen klik, kom ik op: Klik ik op de blauwe stip naast Assen, kom ik op: Of op 1 kolom: En de kaart is op de S100 te zien als: Op de dichtgeklapte 9100 is dat: En op de Acer 30 ziet het er zo uit: En nu hou ik op.
jerry en tamara Geplaatst 25 oktober 2006 Auteur Geplaatst 25 oktober 2006 Mensen bedankt. Zo te zien moet het dus werken. Nu nog even uit zoeken waar of ik die instelling kan veranderen. En dan moet het dus werken. Als ik vanavond thuis kom zal ik het meteen proberen. ik heb inderdaat de vesie welke jullie van qtek hebben gebruikt op de foto's In ieder geveal bedankt voor zover. Als iemand nog snel weet op te schrijven waar ik die instelling kan weizigen. hoor ik het graag
Aanbevolen berichten