Team Professor X Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 TomTom versus Garmin Oud nieuwtje voor de zondagavond, het zijn ook net kleine kinderen.... welles, nietes...
worldwidebug Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Kansloos, lijken al die navigatie systemen niet een beetje op elkaar?
team simpson Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 haha, erg grappig, begin van het jaar was tomtom zelf de pineut berichtje uit februari: Garmin sleurde TomTom voor de rechtbank op beschuldiging van schending van vijf patenten en won het pleit. tja, wie was er nou eerst? volgens mij bestond Garmin al lang voordat Tomtom er was.
Tornado Bram Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Ik was gisteren in een grote winkel maar al die apparaten beginnen ook erg op elkaar te lijken
de Roode Lantaarn Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 tja, wie was er nou eerst? volgens mij bestond Garmin al lang voordat Tomtom er was. Nou en. Was de uitvinder van het vuur al niet lang dood voordat de eerste lucifer het zwaveldoosje raakte? Was de uitvinder van het wiel al niet lang dood voordat de eerste Ford de fabriek verliet? Het gaat er niet zozeer om of je een idee namaakt. Het gaat erom dat je dat idee verder uitwerkt en perfectioneert. Delen van die ideen zorgen dan voor een totaal nieuw product. (TomTom) Ze kwamen ook nog een ander idee tegen: de routeplanner. Twee ideen werden samengevoegd en de autonavigatie was geboren. Garmin maakt met zijn GPS systemen gebruik van een bestaand idee. De aarde indelen in graden en minuten om zo 1 uniek punt te creeren op onze aardkloot. Wedden dat ze de bedenker van die coordinaten nooit hebben bedankt voor zo'n geweldig systeem? Was waarschijnljk ook al dood.
bapamaci Geplaatst 15 oktober 2006 Geplaatst 15 oktober 2006 Twee honden vechten om een been,gaat nu ook een derde er mee heen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden