Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo .

ik kan niet onder naam GiWi .wel caches aan melden .maar ik kan niet op het forum komen.dan vragen ze je naam en emailadres .dan zeggen ze dat GiWi niet bekend is .en een andere keer in mijn email adres al in gebriuk.het gaat over geocaching.nl .ik heb al van alles geprobeerd.maar het lukt me niet .ik heb ook al een email gestuurd naar geocaching .maar daar heb ik niets op gehoord .

ik heb dit geschreven voor me schoon ouders .dus de tips stuur ik weer door alvast bedankt.

Gast Team_Maju
Geplaatst

eh hier hadden we toch al een heel draadje over?

Geplaatst

Ten eerste Geocaching.com (waar je caches aanmeld en logt) is iets totaal anders dan Geocaching.nl (waar je de kaart en het forum vindt).

Geocaching.nl is min of meer een portal naar .com. dit is het duidelijkst bij de kaart. De kaart zelf staat op de server van .nl daarna wordt je door verwezen naar de cachepagina op .com

Voor beide dien je je apart te registreren en voor beiden zul je een password nodig hebben.

Je had ook al een e-mail gestuurd maar naar wie .com of .nl

Geplaatst
Ten eerste Geocaching.com (waar je caches aanmeld en logt) is iets totaal anders dan Geocaching.nl (waar je de kaart en het forum vindt).

Geocaching.nl is min of meer een portal naar .com. dit is het duidelijkst bij de kaart. De kaart zelf staat op de server van .nl daarna wordt je door verwezen naar de cachepagina op .com

Voor beide dien je je apart te registreren en voor beiden zul je een password nodig hebben.

Je had ook al een e-mail gestuurd maar naar wie .com of .nl

hier GiWi zelf op jacfri haar naam.ik heb alles geprobeerd ook .com.als ik daar mijn e mailadres intypt komt er te staan dat die al in gebruik is.Dan kennen ze de naam GiWi weer niet.

Geplaatst
Hmmm...misschien is het niet zo bedoeld, maar ik vind dit spotten met iemands taalgebruik. En dat is niet gepast.

Helemaal mee eens Arthur, het is niet alleen ongepast, het is ook tegen de forumregels en het is daarbij volledig offtopic. Er is zelfs voor de schijn nog geen minimale poging gedaan om topicstarter verder te helpen.

Daarom 2 berichten deleted 1 gewijzigd (die van Tuur), 1 forumlid gewaarschuwd.

Update: Tuur's lege bericht ook verwijderd.

Geplaatst

Op geocaching.com is de naam GiWi al bekend (link). Dit account bestaat sinds 4 april 2005.

Voor zover ik na kan gaan bestaat op geocaching.nl nog geen GiWi.

Het lijkt me het handigst een naam te gebruiken die op beide sites hetzelfde is. Ik zou dus aan willen raden een naam te verzinnen die nog niet bij gc.com bekend is. En dan die bij gc.nl ook aanmelden.

Geplaatst

Precies, zover was ik ook met mijn "onderzoek".

Alleen is me het hele probleem ietwat onduidelijk, omdat ik niet helemaal kan achterhalen wat voor acite er nu ondernomen is naar geocaching.com, daar waar de caches staan en gelogd worden, of geocaching.nl.

Er wordt ook over het forum gesproken, maar dat hebben beide sites.

Er wordt te vaak gedacht dat geocaching.com en geocaching.nl een en dezelfde zijn en dat is dus niet het geval.

Geplaatst

Ik weet ook niet of ze bij .com en bij .nl case sentive zijn. Maw hoofdlettergevoelig.

Misschien dat GiWi zich inj het verleden al eens heeft aangemeld onder de naam giwi.

Als daar dan een e-mail adres aan is gekoppeld met de naam (voorbeeld) GiWi@GiWi.nl dan zal het je niet lukken om de naam GiWi aan dit adres te koppelen. Dit is namelijk al gebeurt door giwi.

Geplaatst

Het is een feit dat als men zich heeft aangemeld, of bij geocaching.com, en/of bij geocaching.nl, er een emailadres is opgegeven. Als dan een ander inlognaam komt bij dezelfde emailadres, dan krijg je natuurlijk altijd het bericht dat het enailadres al bestaat. Dus aangemeld moeten ze daar al eens zijn. Ik kan me immers niet voorstellen dat dezelfde emailadres al gebruikt is door een ander. Het zou kunnen natuurlijk, maar dan is het een emailadres dat opgeheven is, volgens mij duurt het jaren voordat een oud emailadres wordt vrijgegeven.

Maar ook ik ben benieuwd waar dan het emailtje naar toe gegaan is waarover de topicstarter het heeft.

Geplaatst (bewerkt)

Het gaat in ieder geval wel om de cacher GiWi die TheFalcon heeft gevonden, zie deze log.

Daarin wordt team jacfri genoemt. En wie is dat? Juist, de topicstarter.

In het tweede bericht van jacfri, zegt GiWi nu onder de naam van jacfri te schrijven. Dus ik vermoed dat het gaat om het forum van .nl

bewerkt door TuuronTour
Geplaatst
Op geocaching.com is de naam GiWi al bekend (link). Dit account bestaat sinds 4 april 2005.

Voor zover ik na kan gaan bestaat op geocaching.nl nog geen GiWi.

Het lijkt me het handigst een naam te gebruiken die op beide sites hetzelfde is. Ik zou dus aan willen raden een naam te verzinnen die nog niet bij gc.com bekend is. En dan die bij gc.nl ook aanmelden.

Hallo,hier GiWi.die op geo.com staat ben ikzelf.maar nu wil ik op het forum en chatten op .nl en dat lukt niet.als ik inlog komt er te staan:GiWi niet bekend.noem ik een andere naam,dan komt er te staan dat er op mijn email al iemand is.snap je het nog?ik niet meer

Het is een feit dat als men zich heeft aangemeld, of bij geocaching.com, en/of bij geocaching.nl, er een emailadres is opgegeven. Als dan een ander inlognaam komt bij dezelfde emailadres, dan krijg je natuurlijk altijd het bericht dat het enailadres al bestaat. Dus aangemeld moeten ze daar al eens zijn. Ik kan me immers niet voorstellen dat dezelfde emailadres al gebruikt is door een ander. Het zou kunnen natuurlijk, maar dan is het een emailadres dat opgeheven is, volgens mij duurt het jaren voordat een oud emailadres wordt vrijgegeven.

Maar ook ik ben benieuwd waar dan het emailtje naar toe gegaan is waarover de topicstarter het heeft.

hi

er even eenantwoord op je vraag.ik heb dat mailtje naar geocaching.nl gestuurd.Ik denk nu dat het heel in het begin,bij de 1e aanmelding,fout is gegaan, maar weet nu niet hoe ik het moet herstellen en ook niet wat er fout is gegaan.Dat met die kleine letters kan ik nog wel eens proberen.in ieder geval bedankt!!!!

Geplaatst

Stuur mij maar even een PB (persoonlijk Bericht) met het emailadres waarmee je je aangemeld hebt op geocaching.nl, dus hier op het forum. Stuur mij ook even de vermoedelijke inlognaam van je. Password hoef ik niet te hebben.

Dan ga ik kijken of ik je kan vinden en zal ik je account hier veranderen of een nieuwe aanmaken. De password die ik er dan bij maak, mail ik je dan en dan kun je daarna je password weer veranderen als je ingelogd bent.

Schrijf me dan ook even onder wat voor naam je precies ingelogd wil zijn hier. Het mooiste is dus als het hetzelfde is als op geocaching.com.

Geplaatst

En wie is er nu al sinds feb 2004 forumlid? GiWi Schermnaam gewijzigd, inlognaam gewijzigd, password gewijzigd :thumbup:

Als het een volgende keer niet lukt, gewoon ff PB naar mij en alles sal reg kom.

Suc6

Probleem opgelost, dus topic gesloten :)

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...