Spring naar bijdragen

Fryslân event


teamjane75

Aanbevolen berichten

Wat een reacties al. Super. De plaats is dus vooralsnog onbekend en natuurlijk mogen groningers meedenken en meeorganiseren. meer mensen des te meer vreugd. tot nu toe hebben zich al de volgende mensen zich 'opgegeven':

Voor Noord-Oost Fryslân: teamjane75, jandebehanger, hopla, catootje

Voor zuid-oost/mid Fryslân: et4fr&co, elsinga, de trije susters, chunkynl.

Ik heb niet het idee dat ik me voor het organiseren van event heb opgegeven of het moet nu op fietsafstand van Assen liggen.

:thumbup:

Dat friesland niet groot is, bewijst wel dat JanDeBehanger mee doet vanuit Assen. Of is dat al geanexxeerd door Friesland? :thumbup:
Friesland ten oosten van de Tjonger behoort historisch gezien eigenlijk bij Drente.

:)

Wat ben je eigenlijk van plan te organiseren... een event of een leuke bijeenkomst in een dorpshuis voor cachers uit Friesland... ohja.. Groningen mocht ook nog. Drenthe word dus al uitgesloten... dan heb ik het niet eens over Limburg of Zeeland... ook daar wonen namelijk cachers. En dat zijn dan cachers die er 2 uur rijden, en een hoop geld aan benzine voor over hebben om andere geocachers te ontmoeten. Dat er cachers in het noorden zijn die dit allemaal er niet voor over hebben en dan maar liever een eigen event organiseren vind ik zeer afkeurenswaardig. Want als ik het goed begrijp wil jij een event gaan organiseren voor en door Friezen.
Misschien organiseren ze wel event geheel in het Fries, met als thema de Friese taal.

Alle beschrijvingen enzo in het Fries, daar wil je tot als Hollander niet aan mee doen?

'n Drent gaat het wel proberen.

Ik hoop dat onze reviewers en .com dit ten zeerste afkeuren.
Dat is stemmingmakerij!

 

Nog steeds vriendelijke cache groete, en ik hoop! dat ik je verkeerd begrijp.
Hmm, een Nederlands event mag maar 2 uur rijden vanuit Amsterdam zijn?

Is Dokkum wat?

Dokkum is maar 50 km verder dan Sneek.

aub heren uit Groningen sta op, wordt wakker en ga nu eindelijk dat event organiseren dat er anders van-je-lang-zal-ze-leven-nooit-niet komt.
Daar wordt al meer dan een jaar over gesproken.
[Nou mis ik in het rijtje toch echt West-Friesland. Wonen hier geen cachers of ijsmeesters?

Of komt hier weer een apart west-fryslân event voor. Stavoren misschien?

Komt de naam "Het Bildt" bekend voor? bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien organiseren ze wel event geheel in het Fries, met als thema de Friese taal.

Alle beschrijvingen enzo in het Fries, daar wil je tot als Hollander niet aan mee doen?

'n Drent gaat het wel proberen

 

Daar wil je inderdaad als Hollander niet bij zijn :thumbup: en of een Drenth het wel gaat proberen... geen idee.

Afstand is trouwens voor ons nog nooit een probleem geweest. Een mini event in Sneek, we waren erbij. En waarschijnlijk kun je ons binnenkort in Dokkum verwachten.

 

Marja :)

en Ruud: wil nooit meer in Sneek gezien worden, vraag maar aan de Fee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dan ligt Oost-Friesland in Duitsland, en daar heeft Kruimel weer niet de hand over. :thumbup:

Ach, ik heb er wel connecties, alhoewel ik niet over de border kom natuurlijk.:thumbup:

 

Mar als ik al kijk dat Assen al in Midden Friesland ligt, begint het me enigszins te itchen als ik dan denk waar Zuid Friesland dan wel eens kan beginnen.

 

Maar ja, ik noet uitkijken natuurlijk. Ik moet de komende tijd immers geregeld naar Dokkum om te onderzoeken of Bonifatius er werkelijk vermoord is, of dat ze hem er naar toe hebben gesleept om in zee te dumpen. Men zegt namelijk dat er boven Friesland, net als Groningen, veel water moet liggen.

 

En dan te bedenken dat IJSkimo geen lijk kan vinden voor zijn HHE/CSI.

 

Ik weet niet wie er wel op het event komt, maar ik weet nu al wel wie er niet gaan komen. Ene Ruud is allergisch vanuit het vorig Friesch Event gekomen. Wanneer was dat ook al weer? 2004? 2005? In ieder geval was het in Sneek. Daar waar Haak het brandalarm in werking zette. Daar waar het zo regende, daar waar onze oude hond het opgaf en de hele dag in de bezemwagen van Kraai mocht meerijden.

Team Jane weet niet half wat ze kan verwachten met een event.

 

Maar we dwalen nu wel een verrekt eind af :)

 

Afstand is trouwens voor ons nog nooit een probleem geweest.

 

Pfff, en laat ik nu uit betrouwbare bron hebben vernomen dat een hond ophalen uit Arhem niet door is gegaan ivm de afstand.....

 

en Ruud: wil nooit meer in Sneek gezien worden, vraag maar aan de Fee

Nou, Fee zit te startrekken, maar ik was er mede getuige van. Ik hoor het hem nog zeggen: "Dit was echt eens maar nooit weer...."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal niet meer zeggen dat ik er moe van word, dan ben ik namelijk een zeikerd. Ik kan alleen maar zeggen dat mijn broek hiervan afzakt :thumbup::)

Wat ben je eigenlijk van plan te organiseren... een event of een leuke bijeenkomst in een dorpshuis voor cachers uit Friesland... ohja.. Groningen mocht ook nog. Drenthe word dus al uitgesloten... dan heb ik het niet eens over Limburg of Zeeland... ook daar wonen namelijk cachers. En dat zijn dan cachers die er 2 uur rijden, en een hoop geld aan benzine voor over hebben om andere geocachers te ontmoeten. Dat er cachers in het noorden zijn die dit allemaal er niet voor over hebben en dan maar liever een eigen event organiseren vind ik zeer afkeurenswaardig. Want als ik het goed begrijp wil jij een event gaan organiseren voor en door Friezen.

Ik hoop dat onze reviewers en .com dit ten zeerste afkeuren.

 

Nog steeds vriendelijke cache groete, en ik hoop! dat ik je verkeerd begrijp.

Marja :w00t2:

aub heren uit Groningen sta op, wordt wakker en ga nu eindelijk dat event organiseren dat er anders van-je-lang-zal-ze-leven-nooit-niet komt

 

 

tjonge, jonge wat begrijpen we elkaar toch verkeerd. Ik heb reacties gekregen op mijn vraag en daarbij sluit ik niemand uit. Het is niet de bedoeling dat we een event organiseren door alleen Friezen en voor alleen Friezen. Waaruit maak je dat op. Ik vind het nu wel erg vervelend worden dat er zoveel negativiteit wordt gestrooid terwijl mijn bedoelingen alleen maar positief zijn. Ik weet niet wat ik heb gedaan maar om deze negativiteit op te roepen. Ik sluit niemand uit, het zal voor voor een ieder toegankelijk zijn. Maar ik krijg nu wel het gevoel dat dit geen goed idee is want het is toch niet goed, hoe je het ook voorstelt. Jammer hoor :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wie er wel op het event komt, maar ik weet nu al wel wie er niet gaan komen. Ene Ruud is allergisch vanuit het vorig Friesch Event gekomen. Wanneer was dat ook al weer? 2004? 2005? In ieder geval was het in Sneek. Daar waar Haak het brandalarm in werking zette. Daar waar het zo regende, daar waar onze oude hond het opgaf en de hele dag in de bezemwagen van Kraai mocht meerijden.

Team Jane weet niet half wat ze kan verwachten met een event.

Niets aan toe te voegen :) vooral Haak... die stunt is voor herhaling vatbaar....

 

Pfff, en laat ik nu uit betrouwbare bron hebben vernomen dat een hond ophalen uit Arhem niet door is gegaan ivm de afstand......

Sssssssssssstttt waar blijft je lijst waar ik op af kan strepen wat Ruud wel en niet wil... klein is al doorgestreept.

 

Marja :thumbup: geloof dat ik nu :thumbup: ben. Zal het niet meer doen.

 

**** Bericht gewijzigd door moderator, kan verkeerd uitgelegd worden :w00t2: ****

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

tjonge, jonge wat begrijpen we elkaar toch verkeerd. Ik heb reacties gekregen op mijn vraag en daarbij sluit ik niemand uit. Het is niet de bedoeling dat we een event organiseren door alleen Friezen en voor alleen Friezen. Waaruit maak je dat op. Ik vind het nu wel erg vervelend worden dat er zoveel negativiteit wordt gestrooid terwijl mijn bedoelingen alleen maar positief zijn. Ik weet niet wat ik heb gedaan maar om deze negativiteit op te roepen. Ik sluit niemand uit, het zal voor voor een ieder toegankelijk zijn. Maar ik krijg nu wel het gevoel dat dit geen goed idee is want het is toch niet goed, hoe je het ook voorstelt. Jammer hoor :thumbup:

 

Niets van aantrekken. Gewoon doorgaan. Ik denk dat ik namens velen spreek dat het helemaal super is dat je dit wil organiseren. Veel succes en zet hem op!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou willen gaan voor een mini-event voor max. 100 deelnemers. Als we mid of zuid-oost nemen dan is de kans groot dat we meer aanmeldingen krijgen dan we aankunnen. Het zou mooi zijn om misschien klein te beginnen en dan misschien later wat in de provincie af te wisselen, wat wel weer meer organisatie vergt.

Dit is het bericht waar ik op reageerde, hier valt voor mij duidelijk uit op te maken dat je het in eerste instantie voor en door Friezen wilt organiseren. Evengoed prima, maar noem het dan geen event.

Doe dan een oproep bij geodating.

 

Marja :thumbup:

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, buiten het ff offtopic gaan om, wat ik een spin-off noem, dreigt er iets mis te gaan. Ik ga dan ook het een en ander doorhalen/wegstrepen en deleten.

 

Ik vermoed dat men elkaar echt niet begrijpt. De verwarring komt waarschijnlijk voort uit de vraag of "Groningers ook mee mogen doen".

 

Ik lees daaruit de vraag of Gronbingers ook mee mogen doen met het meehelpen organiseren, maar ik kan begrijpen dat het ook uitgelegd kan worden of Groningers ook mee mogen doen met het event, dus of Groningers ook op het event welkom zijn.

 

Vandaar natuurlijk ook de vraag/opmerking waarin gehoopt wordt dat de reviewer van gc.com zo'n event afkeurt :thumbup:

 

Graag niet gaan flamen, elkaar verkeerd begrijpen is geen probleem. Ik begrijp bijna nooit een ander, laat staan mezelf. Maar flamen doen we niet.

 

Mocht je berichtjes tegenkomen met XXX dan ben ik weer aan het uitstuffen geweest.

 

 

Ik zou willen gaan voor een mini-event voor max. 100 deelnemers. Als we mid of zuid-oost nemen dan is de kans groot dat we meer aanmeldingen krijgen dan we aankunnen. Het zou mooi zijn om misschien klein te beginnen en dan misschien later wat in de provincie af te wisselen, wat wel weer meer organisatie vergt.

Dit is het bericht waar ik op reageerde, hier valt voor mij duidelijk uit op te maken dat je het in eerste instantie voor en door Friezen wilt organiseren. Evengoed prima, maar noem het dan geen event.

Doe dan een oproep bij geodating.

 

Ik vermoed dat het om de lokatie gaat en niet om de welkome cachers uit die omgeving. Men gaat immers voor 100+ deelnemers. Volgens mij telt Friesland geen 100 cachers. Dat laatste is niet negatief bedoeld hoor. Ook Drenthe kent er niet zoveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TeamJane75, ik ben het helemaal met Tornado Stiens eens:

 

Ga gewoon door met je plannen en trek je niets aan van die enkele negatieve reacties die je krijgt. Cachers die een dergelijk event niet zien zitten, nou die komen dan maar niet!

 

Maar ik weet zeker dat je er een hoop cachers een plezier mee doet het wel gewoon door te zetten op de manier waarop het jullie voor ogen staat. :thumbup:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij ging het ook alleen maar om de lokatie. En het lijkt me logisch dat je mensen zoekt die willen meehelpen/meedenken die ook een beetje in de buurt wonen.

 

En in Friesland sluiten we nooit anderen uit..... iedereen is welkom in Friesland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afstand is trouwens voor ons nog nooit een probleem geweest.

Pfff, en laat ik nu uit betrouwbare bron hebben vernomen dat een hond ophalen uit Arhem niet door is gegaan ivm de afstand.....

Hallo vriend, dit was personal information en die hoeft niet aan de grote klok gehangen te worden :)

Maar ik zal het nu wel moeten uitleggen:

Die afstand was een smoes, het ging er om dat die hond, een schat van een beest dat wel, een teef was.

Ik heb echter al genoeg teven om me heen, een vrouw, twee dochters en een parkiet, geloof me het valt niet mee, ze hebben allemaal het grootste woord. Die hond kon er dus echt niet meer bij en die afstand leek me een goed excuus.

Ik hoop dat je weer genoeg geïnformeerd bent, je lijkt trouwens ook wel een oud w... (teef) :thumbup:

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...