teamjane75 Geplaatst 20 september 2006 Geplaatst 20 september 2006 Had ik eindelijk weer een leuk idee om in Friesland het aantal caches wat omhoog te schroeven ontdek ik dat je geen virtuele caches meer kunt invoeren. heeft iemand een idee waarom dat is? Teamjane75
silkwood Geplaatst 20 september 2006 Geplaatst 20 september 2006 Had ik eindelijk weer een leuk idee om in Friesland het aantal caches wat omhoog te schroeven ontdek ik dat je geen virtuele caches meer kunt invoeren. heeft iemand een idee waarom dat is? Teamjane75 Waarom kies je voor de quantiteit en niet de kwaliteit? Het lijkt me dat er in Friesland genoeg ruimte is om een traditionele cache te leggen.
cachorganic Geplaatst 20 september 2006 Geplaatst 20 september 2006 Als je perse een virtual wil neerleggen zal je dat via terracaching moeten doen. Maar dan moet hij wel van kwaliteit zijn! een virtual multi bijvoorbeeld. Een leuke wandeling van een kilometer of 2 a 3 langs mooie en/of interessante zaken.
Team Firefox Geplaatst 20 september 2006 Geplaatst 20 september 2006 Als je perse een virtual wil neerleggen zal je dat via terracaching moeten doen. Maar dan moet hij wel van kwaliteit zijn! een virtual multi bijvoorbeeld. Een leuke wandeling van een kilometer of 2 a 3 langs mooie en/of interessante zaken. Met nadruk op kwaliteit of originaliteit. Heeft je cache dat niet, dan wordt je cache bij Terra gewoon afgekeurd
TheFalcon Geplaatst 20 september 2006 Geplaatst 20 september 2006 ...ontdek ik dat je geen virtuele caches meer kunt invoeren. heeft iemand een idee waarom dat is? Alle nieuwe virtuele caches komen op waymarking.com terecht. Op geocaching.com blijven dan de caches die echt een doosje aan het eind hebben, en natuurlijk de bestaande virtuele die er al waren. Voor meer info moet je anders maar even zoeken, volgens mij is er minstens wel één draadje over waymarking geweest.
Crow & Éowyn Geplaatst 20 september 2006 Geplaatst 20 september 2006 Een multi met een virtueel eindpunt...... Ja tuurlijk ok het is origineel maar leg er dan gewoon een kissie neer als je dan toch plekjes voor je tussenpunten aan het zoeken bent.... Of een virtuele multi ook prima, uurtje googelen voor alle antwoorden en dan loggen. Overigens vind ik de kwaliteit / originaliteit van de caches op terra niet veel beter dan de caches zoals op .com alleen de lokaties zijn wat verrassender zo af en toe.
Kruimeldief Geplaatst 20 september 2006 Geplaatst 20 september 2006 Zoals gezegd, reden is dat geocaching.com back to basic is gegaan. Een cache is alleen een cache als er ook werkelijk iets te vinden en te loggen is. Al is het een miniscuul doosje met minimaal een logrolletje. En zoals opgemerkt. Wil je toch een virtuele kwijt, o.a. daarvoor is waymarking.com opgericht. Waymarking.com en geocaching.com zijn een onderdeel van groudspeak.com. Topic closed.
Aanbevolen berichten