Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Goed idee er kunnen niet genoeg open wifi router plaatsen zijn in de wereld.

Nu moet ik soms wel eens een kwartier zoeken voordat ik een acceptabele ontvangst heb

Barny

Die maar wacht en wacht en wacht, tot dat ik eindelijk nu eens het linkje toegezonden krijgt

Stichting 'DakGootNetWerk' stelt haar Accesspoints open voor de Geocaching community...

Waar, aan de voordeurkant van 'Upside Down'

'Team Kleijn'

Rob

Geplaatst

Is er misschien al iemand die een banner heeft ontworpen voor caches die met fon direct zijn te loggen?

Lijkt me mooi als je meteen kan zien op de cache pagina dat dat gratis kan.

Geplaatst

Ik heb deze ff in elkaar geknutseld. Als er op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het wel.

d6db88a9-215c-4498-8dce-a5b7ac0f98e2.jpg

De banner mag door iedereen worden gebruikt die zijn wifi signaal via een fonrouter open steld voor iedereen.

• 1 month later...
Geplaatst

Ik heb ook een FON openstaatn voor een ieder, niet echt in een buurt waar veel voorbijganger er baat bij hebben, maar in ondersteun graag dergelijke initiatieven, helemaal voor een paar euro die het apparaatje me kosten.

En helemaal voor het grootste voordeel om er wereldwijd gebruik van te kunnen maken. Alleen ik mis nog een ding, een offline beschikbare database waar de FON stopt op staan. Leuk natuurlijk, zo'n netwerk maar als ik onderweg ben weet ik dus bij god niet waar ik in de buurt zo'n netwerk kan vinden.

Weet iemand hier iets voor?

Geplaatst
En helemaal voor het grootste voordeel om er wereldwijd gebruik van te kunnen maken. Alleen ik mis nog een ding, een offline beschikbare database waar de FON stopt op staan. Leuk natuurlijk, zo'n netwerk maar als ik onderweg ben weet ik dus bij god niet waar ik in de buurt zo'n netwerk kan vinden.

Via http://maps.fon.com/ kun je onderin bij 'tools' kiezen voor 'Download to Navigation Gizmo'

daar kun je vervolgens land en soort bestan kiezen, en dat downloaden.

Helaas krijg je op dit moment echter kapotte bestanden gedownload ...

• 4 months later...
Geplaatst

Via http://maps.fon.com/ kun je onderin bij 'tools' kiezen voor 'Download to Navigation Gizmo'

daar kun je vervolgens land en soort bestan kiezen, en dat downloaden.

Helaas krijg je op dit moment echter kapotte bestanden gedownload ...

probeer de 2de link bij het downloaden?

ook op www.francofon.org kun je een gekuiste versie afhalen met alleen de actieve

Geplaatst
probeer de 2de link bij het downloaden?

ook op www.francofon.org kun je een gekuiste versie afhalen met alleen de actieve

Heb al vaker geprobeerd de Fon spots als POIs op m'n 60CSx te krijgen, maar dat is me nog niet gelukt. De Garmin POI loader pikt het niet dat er ongeldige coordinaten in de export zitten.

FrancoFon mist helaas Nederland. :)

is er nog iemand die een invite over heeft?

ik probeerde eerst de link op het form maar die loopt dood.

Heb nog wel een invite over, dan kost hij €19,95 i.p.v. € 39,90. PM je e-mailadres en ik stuur je er een.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...