Spring naar bijdragen

Inloggen met www.geocaching.com/nl nickname


GEORIBO

Aanbevolen berichten

Ik probeer met mijn nickname van www.geocaching.com/nl (GEORIBO) in te loggen of te registreren voor dit forum. Bij inloggen (of opvragen wachtwoord) krijg ik de melding dat de gebruiker niet bestaat. Als ik probeer te registreren krijg ik de melding dat de gebruiker al bestaat. Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Ik heb nu maar even een ander account aangemaakt (nlmoose).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bedankt voor de reactie!

 

Ik heb geprobeerd op het Forum de account GEORIBO aan te maken. Ik krijg dan echter de melding dat die naam al bestaat. Ik was er dus vanuit gegaan (naar nu blijkt ten onrechte) dat deze was gekoppeld met www.geocaching.com. Als ik vervolgens probeer in te loggen met GEORIBO of om het wachtwoord vraag krijg ik de melding dat de gebruiker niet bestaat. Dus of ik doe iets fout, of er is iets fout in de administratie van het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je luisteren er zal best een reden zijn waarom namen niet met GEO mogen beginnen, en misschien wil één van de wijze heren hier wel op antwoorden, maar of je nu wel verder zou komen als je wist waarom het niet met GEO zou beginnen betwijfel ik ten zeerste. Bovendien moet een klein grapje kunnen.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk, hier kom ik echt verder mee.

 

Bedankt!

 

 

kom kom, zie het geheel wat vrolijker zeg :smartass:

 

heb ff gedult, en een van de mensen van . nl of die met conectie's bij. com zullen het andwoord wel eens geven.

ook die hebben een prive en werkzaam leven en zijn natuurlijk niet constant hier te vinden.

laten we in die tijd even grappig proberen te zijn.

 

 

Barny

 

Andere maken je het leven wel zuur, daar hoef je zelf niets voor te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk, hier kom ik echt verder mee.

 

Bedankt!

Helemaal mee eens, maar wachten op een account wat wel met GEO begint schiet ook niet op. Volgens mij hebben 'we' ooit eens afgesproken dat namen niet met GEO mogen beginnen om te voorkomen dat we een geojan, geopiet, geokees etc etc krijgen. Administratief is dat niet echt handig. Zeker weten doe ik het niet meer.

Wat betreft de functionaliteit is het ook niet noodzakelijk omdat geocaching.nl voor jou de link kan leggen tussen jouw gc.com account en je gc.nl account waarbij de namen compleet van elkaar mogen afwijken. Je krijgt er geen snars minder functionaliteit om.

 

Aan jou de keuze om verder door het leven te gaan als nlmoose of om één van de admins te vragen het account voor je aan te maken. Sterker, het kan zelfs door je naam te laten veranderen (hmmmm, volgens mij kan ik dat zelfs....)

 

Ja dus, je heet nu georibo :smartass:

 

je moet alleen even uitloggen en opnieuw inloggen, denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij hebben 'we' ooit eens afgesproken dat namen niet met GEO mogen beginnen om te voorkomen dat we een geojan, geopiet, geokees etc etc krijgen. Administratief is dat niet echt handig. Zeker weten doe ik het niet meer.

Even gechecked. Je geheugen heeft je niet in de steek gelaten. Een naam die met Geo begint mag niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug:

 

Zit wat in om geen GEO te gebruiken voor administratieve redenen. Toen ik destijds de account heb aangemaakt was dat alleen maar om eens te kijken wat dat nou was dat geocachen. Dus een simpele inlog naam bedacht.

 

Als ik nog eens een naam moet bedenken gebruik ik GeoTheo of GeoLeo :thumbup:

 

Volgens mij is het nog niet echt aangepast, maar laat ook maar verder zitten. Ik zet het wel in mijn handtekening.

bewerkt door nlmoose
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...