Spring naar bijdragen
  • 0

OZICE

Vraag

Geplaatst

Mijn oude PDA heeft de geest gegeven, en nu een MIP P550 gekocht. Helaas installeert OZICE wel. maar accepteert de gekochte licentie niet (ook niet na reset). IS deze licentei afhankelijk van het device id ?

Heb Des Newman aangeschreven, maar baal als een stekker.

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

klopt inderdaad.

Licentie is gekoppeld aan het serial van de PDA,

Daarmee wordt voorkomen dat één licentie wordt gebruikt voor meerdere PDA's van meerdere gebruikers. (snappie).

Als je de situatie even uitlegt aan Des is het zo geregeld. Jij bent tenslotte geregistreerd.

Succes Ger@ld

• 0
Geplaatst

Net mail van Des gehad, Device ID is niet de oorzaak. Nieuwe licentie gekregen, hard reset, maar OziCE op de MIO P550 blijft weigeren.

• 0
Geplaatst

Zei ik toch. :crybaby:

Maar goed daarmee ben je nog niet geholpen.

Draait OziCE wel op het besturingssysteem van de Mio (ik neem aan Mob5.0)

Misschien dat je een andere versie moet hebben,

Succes.

PDA's Supported

Handheld - HPC (CE version 2) , HPC Pro (CE Versions 2.11,2.12) , HPC 2000 (CE version 3.0+) and CE.net versions 4.2+

Palm sized - PPC (CE version 2.0 and versions 2.11,2.12)

PocketPC - PC2000 (CE version 3.0+)

PocketPC - PC2002 (CE version 3.0+)

PocketPC - (Windows Mobile 2003) PC2003 (CE version 4.2+)

PocketPC - (Windows Mobile 5.0)

ARM , MIPS , SH3 , SH4 , and Intel PXA2xx cpu's (Xscale) are supported for all platforms where applicable.

OziExplorerCE will not run on

PDA's using Windows CE version 1.

Smartphones

Palm Pilots and any other PDA not using the Pocket PC / Windows CE operating system.

Nou dat laatste zul je wel niet hebben dus het moet eigenlijk gewoon werken.

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Des heeft me er bij laten zitten. Niet netjes, heeft iemand nog een suggestie ? Zou wel sneu zijn als dat niet ten volle werkt. Het demo gebeuren werkt me op de zenuwen, en eerlijk gezecht had ik de MIO P550 hiervoro gekocht (ingebouwde GPS). Overigens kom ik op andere fora wel klachten tegen, maar lijkt Ozi wel volledig functioneel te zijn ?????

P.s. HP Ipaq cradle, oplader (HP2200) en en accu te geef voor de liefhebber.

bewerkt door thex
  • 0
Geplaatst
Des heeft me er bij laten zitten. Niet netjes, heeft iemand nog een suggestie ? Zou wel sneu zijn als dat niet ten volle werkt. Het demo gebeuren werkt me op de zenuwen, en eerlijk gezecht had ik de MIO P550 hiervoro gekocht (ingebouwde GPS). Overigens kom ik op andere fora wel klachten tegen, maar lijkt Ozi wel volledig functioneel te zijn ?????

Dat is vreemd.

Dus in demo-mode werkt oziCE wel geheel op de MIO, maar hij accepteert niet het registratie van het serienummer ?

Je zou Des even kunnen vragen waar dat serienummer wordt opgeslagen, en dan dat bestandje/registerentry handmatig op de pda kunnen zetten.

Of dat bestandje/registerentry bestaat reeds, en kan t niet overschrijven tijdens de registratie.

Daar heb ik wel interesse in :-)

reserve accu is altijd handig.

• 0
Geplaatst (bewerkt)

OK, ik zal het spul aan Kiddooz geven, kom je vast wel eens langs :-)

Het is overigs een brand-new MIO'tje. Ook hard reset gegeven, lijfelijk gestraft, niets hielp.

bewerkt door thex
  • 0
Geplaatst (bewerkt)

Dat is vreemd.

Dus in demo-mode werkt oziCE wel geheel op de MIO, maar hij accepteert niet het registratie van het serienummer ?

Je zou Des even kunnen vragen waar dat serienummer wordt opgeslagen, en dan dat bestandje/registerentry handmatig op de pda kunnen zetten.

Of dat bestandje/registerentry bestaat reeds, en kan t niet overschrijven tijdens de registratie.

Daar heb ik wel interesse in :-)

reserve accu is altijd handig.

Zou het kunnen zijn dat de security settings op safe staan. In WM5 is dat een geducht probleem. Even speuren op internet vertelt je er meer over. In dat geval kunnen sommige programmas niet geinstalleerd worden en of de registrysettings niet gewijzigd worden.

Het kan ook een pad probleem zijn. Heb je OziCe wel gewoon in zijn eigen pad geinstalleerd? Dus niet zelf kiezen?

bewerkt door LTeunis
  • 0
Geplaatst (bewerkt)

Eigen pad (default). Ik zal naar dat security probleem eens kijken. Thanx. Hij meldt overigens dat de key niet juist is, en niet een soort van fout welke indiceert dat er niet opgeslagen kan worden.

bewerkt door thex
  • 0
Geplaatst
Eigen pad (default). Ik zal naar dat security probleem eens kijken. Thanx. Hij meldt overigens dat de key niet juist is, en niet een soort van fout welke indiceert dat er niet opgeslagen kan worden.

Ok,

is je Ownername nog hetzelfde?

• 0
Geplaatst

Je bedoelt de naam welke ik in het licentie schermpje moet invullen. Deze type ik in zoals ik had aangevraagd en ook zoals Des het me voor de zekerheid heeft teruggemaild. Dus naam en code, inclusief de $.

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Des reageert niet op mijn hulpgeroep. Wie of wie heeft er ervaring met de MIO P550, dan wel een andere MIO met OziCE ? Zit nu zonder functionaliteit maar wel met een betaalde licentie. :D

Hmmm, net iets van Des toegestuurd gekregen om te proberen. Vannavond maar eens op de MIO loslaten.

bewerkt door thex
  • 0
Geplaatst
Magisch, wat Des Newman me heeft toegestuurd helpt. OziCE nu op de MIO P550.

:)

Fijn, want de mijne is dus dood (PPC)

• 0
Geplaatst

Even en korte samenvating van dit draadje:

Als je de situatie even uitlegt aan Des is het zo geregeld. Jij bent tenslotte geregistreerd.

Magisch, wat Des Newman me heeft toegestuurd helpt. OziCE nu op de MIO P550.

:)

Zei ik toch. :)

Thex, ik ben blij voor je dat het weer werkt.

Suc6 ermee.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...