Spring naar bijdragen

Achtergrondmuziek


team-omega-25

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Misschien iets om mee te nemen in je zoektocht: er zijn volgens mij genoeg mensen die het maar vervelend vinden dat websites hun eigen muziek/geluid menen te moeten maken. Ik zou zeggen: als het niet noodzakelijk is, dan zou ik het gewoon weglaten.

 

Ook ik heb een hekel aan achtergrondmuziek bij website. Heb meestal een muziekje zelf opstaan als ik internet. Erg irritant als er dan zo'n schelle midi file doorheen blaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien iets om mee te nemen in je zoektocht: er zijn volgens mij genoeg mensen die het maar vervelend vinden dat websites hun eigen muziek/geluid menen te moeten maken. Ik zou zeggen: als het niet noodzakelijk is, dan zou ik het gewoon weglaten.

 

Ook ik heb een hekel aan achtergrondmuziek bij website. Heb meestal een muziekje zelf opstaan als ik internet. Erg irritant als er dan zo'n schelle midi file doorheen blaat.

 

 

Kijk eens bij je instellingen van de Internet Exploder:

 

"Extra --> Internet Opties --> Geavanceerd --> Geluiden op webpagina's afspelen"

 

Even het vinkje uitzetten, dan ben je daar ook weer van af! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien iets om mee te nemen in je zoektocht: er zijn volgens mij genoeg mensen die het maar vervelend vinden dat websites hun eigen muziek/geluid menen te moeten maken. Ik zou zeggen: als het niet noodzakelijk is, dan zou ik het gewoon weglaten.

 

Muziek kan een onderdeel zijn van de boodschap die je je bezoekers van je website/cachepagina wilt geven. De koeien van Pa en Ma Beer vind ik schitterend :thumbdown:

 

De muziek van Quarens (kan ik effe niet vinden zogauw) was ook prima.

 

Wil je het niet dan kan je het idd in de instellingen uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit geval hoort het achtergrondgeluidje bij de puzzel...

 

Misschien handig om dat in ieder geval op de site erbij te vermelden ( mocht dat nog niet gedaan zijn natuurlijk :thumbdown: ). Hier staat namelijk standaard het geluid uit. Ik wordt kierewiet van al dat lawaai om me heen. Ik hou wel van wat stilte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot twee keer aan toe is mijn achtergrondgeluidje van mijn cachepagina verdwenen. Is er nog een derde, wel toegestane manier?

Henk

De enige manier die werkt, volgens mij, is een linkje toevoegen waarop de gebruiker moet klikken om het geluidje af te spelen ... :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gpsgek weet nog wel een oplossing. Maak gebruik van de "Object"-tag en laad daarin een pagina waarin de tag zit die het achtergrondgeluid bevat :blush:

 

Vanavond wil ik wel even een voorbeeldje schrijven als dat nodig is... :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...