team-omega-25 Geplaatst 26 augustus 2006 Geplaatst 26 augustus 2006 Tot twee keer aan toe is mijn achtergrondgeluidje van mijn cachepagina verdwenen. Is er nog een derde, wel toegestane manier? Henk
madman Geplaatst 28 augustus 2006 Geplaatst 28 augustus 2006 Misschien iets om mee te nemen in je zoektocht: er zijn volgens mij genoeg mensen die het maar vervelend vinden dat websites hun eigen muziek/geluid menen te moeten maken. Ik zou zeggen: als het niet noodzakelijk is, dan zou ik het gewoon weglaten. Ook ik heb een hekel aan achtergrondmuziek bij website. Heb meestal een muziekje zelf opstaan als ik internet. Erg irritant als er dan zo'n schelle midi file doorheen blaat.
Mr.Chaos Geplaatst 28 augustus 2006 Geplaatst 28 augustus 2006 Misschien iets om mee te nemen in je zoektocht: er zijn volgens mij genoeg mensen die het maar vervelend vinden dat websites hun eigen muziek/geluid menen te moeten maken. Ik zou zeggen: als het niet noodzakelijk is, dan zou ik het gewoon weglaten. Ook ik heb een hekel aan achtergrondmuziek bij website. Heb meestal een muziekje zelf opstaan als ik internet. Erg irritant als er dan zo'n schelle midi file doorheen blaat. Kijk eens bij je instellingen van de Internet Exploder: "Extra --> Internet Opties --> Geavanceerd --> Geluiden op webpagina's afspelen" Even het vinkje uitzetten, dan ben je daar ook weer van af!
team-omega-25 Geplaatst 31 augustus 2006 Auteur Geplaatst 31 augustus 2006 In dit geval hoort het achtergrondgeluidje bij de puzzel...
delta123 Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 Misschien iets om mee te nemen in je zoektocht: er zijn volgens mij genoeg mensen die het maar vervelend vinden dat websites hun eigen muziek/geluid menen te moeten maken. Ik zou zeggen: als het niet noodzakelijk is, dan zou ik het gewoon weglaten. Muziek kan een onderdeel zijn van de boodschap die je je bezoekers van je website/cachepagina wilt geven. De koeien van Pa en Ma Beer vind ik schitterend De muziek van Quarens (kan ik effe niet vinden zogauw) was ook prima. Wil je het niet dan kan je het idd in de instellingen uitzetten.
de vlinders Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 In dit geval hoort het achtergrondgeluidje bij de puzzel... Misschien handig om dat in ieder geval op de site erbij te vermelden ( mocht dat nog niet gedaan zijn natuurlijk ). Hier staat namelijk standaard het geluid uit. Ik wordt kierewiet van al dat lawaai om me heen. Ik hou wel van wat stilte.
DanPan Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 Tot twee keer aan toe is mijn achtergrondgeluidje van mijn cachepagina verdwenen. Is er nog een derde, wel toegestane manier?Henk De enige manier die werkt, volgens mij, is een linkje toevoegen waarop de gebruiker moet klikken om het geluidje af te spelen ... :-(
DeYo Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 (bewerkt) Galloway by Pa en Ma Beer gebruikt: <bgsound src="http://img.groundspeak.com/cache/85048_700.wav" loop="10"> 31 augustus 2006 bewerkt door DeYo
team-omega-25 Geplaatst 31 augustus 2006 Auteur Geplaatst 31 augustus 2006 (bewerkt) Ja, dat zag ik. Echter dit ben je kwijt zodra de pagina opnieuw opgeslagen wordt. 31 augustus 2006 bewerkt door team-omega-25
Quaerens Geplaatst 31 augustus 2006 Geplaatst 31 augustus 2006 De muziek van Quarens (kan ik effe niet vinden zogauw) was ook prima. Ligt er dus ook uit.
gpsgek Geplaatst 1 september 2006 Geplaatst 1 september 2006 Gpsgek weet nog wel een oplossing. Maak gebruik van de "Object"-tag en laad daarin een pagina waarin de tag zit die het achtergrondgeluid bevat Vanavond wil ik wel even een voorbeeldje schrijven als dat nodig is...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden