MoonenMonkeys Geplaatst 21 februari 2007 Geplaatst 21 februari 2007 Via www.moerstaal.nl kun je gratis een email alias aanmaken. Vanaf dat adres wordt de mail naar je eigen mailadres doorgestuurd (je kunt zelf bepalen welk adres je aanmaakt). Op het moment dat op je alias een heleboel spam binnenkomt, kun je het adres blokkeren, ik gebruik het zelf namelijk als ik informatie aanvraag bij een bepaald bedrijf maar mijn eigen adres niet wil geven. Op Moerstaal staat een uitleg. Brigit
HUIJGERS Geplaatst 23 februari 2007 Geplaatst 23 februari 2007 Heb inmiddels een extra gmail account aangemaakt. Speciaal voor al mijn geocaching email. Gmail kan 2Gb aan email bevatten. Hoop echter niet zoveel emails binnen te krijgen En alle functionaliteit is ook bij Gmail in te richten (auto forward, filtering etc.). Het nieuwe email adres staat nu op de stashnotes en op de stickers van de 2 boxes die eerstdaags worden geplaatst (als ze worden goedgekeurd tenminste maar daar heb ik alle vertrouwen in). Bedankt voor alle antwoorden. Grt Huijgers
Ruud4d Geplaatst 23 februari 2007 Geplaatst 23 februari 2007 Het nieuwe email adres staat nu op de stashnotes en op de stickers van de 2 boxes die eerstdaags worden geplaatst (als ze worden goedgekeurd tenminste maar daar heb ik alle vertrouwen in). Even naar aanleiding van deze opmerking. Gewoon bedoelt als hulp. Plaats de boxes voordat je de caches ter review aanbiedt. Als ze zomaar in één keer goegekeurd worden, ligt de box nog niet en dan vinden de eerste zoekers helemaal niets. Moet de cache weer gedisabled worden en meer van die "niet leuke dingen".
Cache Getters Geplaatst 23 februari 2007 Geplaatst 23 februari 2007 Ik heb eens even gekeken hoe makkelijk/moeilijk dat is. Dit is zo moeilijk dat een "niet-geocacher" dit zeker niet gaat doen. Ga zelf maar eens naar http://www.geocaching.com en klik op [Contact Us]. Hier komt een gemiddelde boswandelaar niet uit. Ik denk dat het helemaal niet nodig is dat een niet-geocacher contact met je opneemt als hij/zij je cache per ongeluk gevonden heeft. Als het iemand is die geinteresseerd is geraakt dan verstopt ie de cache weer netjes en zal ie toch wel op geocaching.nl gaan rondneuzen en zo vanzelf uitvogelen hoe geocaching in elkaar zit. Maar ik zie er geen meerwaarde in dat iemand mij mailt of belt en zegt: "ja ik was aan het wandelen en toen vond ik dat kistje, grappig zeg..." want daar kan ik verder toch niets mee. En als het iemand is die slechts in de zin heeft dan gaat ie toch geen contact opnemen, al zou je dr een telefoon naast leggen (dan was die wel weg )...
Geopatra Geplaatst 23 februari 2007 Geplaatst 23 februari 2007 Ik heb eens even gekeken hoe makkelijk/moeilijk dat is. Dit is zo moeilijk dat een "niet-geocacher" dit zeker niet gaat doen. Ga zelf maar eens naar http://www.geocaching.com en klik op [Contact Us]. Hier komt een gemiddelde boswandelaar niet uit. Ik denk dat het helemaal niet nodig is dat een niet-geocacher contact met je opneemt als hij/zij je cache per ongeluk gevonden heeft. Als het iemand is die geinteresseerd is geraakt dan verstopt ie de cache weer netjes en zal ie toch wel op geocaching.nl gaan rondneuzen en zo vanzelf uitvogelen hoe geocaching in elkaar zit. Maar ik zie er geen meerwaarde in dat iemand mij mailt of belt en zegt: "ja ik was aan het wandelen en toen vond ik dat kistje, grappig zeg..." want daar kan ik verder toch niets mee. En als het iemand is die slechts in de zin heeft dan gaat ie toch geen contact opnemen, al zou je dr een telefoon naast leggen (dan was die wel weg )... Toch heb ik wel eens een e-mail ontvangen van iemand die een cachedoosje had ontvreemd cq. meegenomen naar huis. Ik heb teruggemaild met het verzoek hem weer terug te plaatsen. Een paar maanden later gebeurde dit ook. Toen lagen er dus 2 doosjes. Dus het kan toch wel zinvol zijn. Daar staat tegenover dat ik al heel wat doosjes kwijt ben, terwijl er toch overal een visitekaartje in zit. De stashnote doe ik nog maar weinig erin: is men van goede wil dan laat men de doos liggen. Anders ben je hem kwijt, wat voor verhaal je er ook inzet. Correctie: vrijwel zeker kwijt. Geopatra.
Geopolitie Geplaatst 23 februari 2007 Geplaatst 23 februari 2007 Wij vinden onder diensttijd ook wel eens een leeggeschoten munitiekist. Deze gaat mee naar het buro voor nader sporenonderzoek en wordt na afronding hiervan vernietigd. De inhoud? Ach soms zit er wel wat aardigs voor de buurjongens tussen.
HUIJGERS Geplaatst 23 februari 2007 Geplaatst 23 februari 2007 Het nieuwe email adres staat nu op de stashnotes en op de stickers van de 2 boxes die eerstdaags worden geplaatst (als ze worden goedgekeurd tenminste maar daar heb ik alle vertrouwen in). Even naar aanleiding van deze opmerking. Gewoon bedoelt als hulp. Plaats de boxes voordat je de caches ter review aanbiedt. Als ze zomaar in één keer goegekeurd worden, ligt de box nog niet en dan vinden de eerste zoekers helemaal niets. Moet de cache weer gedisabled worden en meer van die "niet leuke dingen". Nee, dit weekend gaat er een naar de locatie en daarna wordt pas het "enable" vinkje aangezet. Maar dat is logiesj zou een bekend persoon gezegd hebben. Voor de andere wacht ik nog op groen licht van de boswachter die nu op vakantie is.
Aanbevolen berichten