Spring naar bijdragen

Google Earth en Tom Tom


Team WilP

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 3 weeks later...

Ziet er wel aardig uit, maar het heeft nogal koppelingsproblemen met Google Earth bij mij.

 

Verder zal ik het niet zoveel gebruiken omdat ik TomTom maar zelden voor Geocaching gebruik.

(alleen om bij het beginpunt te komen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik zag de mogelijkheid vlak voor ik op vakantie ging.

Wel snel gedownload en bekeken.

Tijdens de vakantie voorzichtig geprobeerd.

IK gebruik tomtom go 500.

 

Ik heb een paar keer geprobeerd een route uittezetten op Google earht.

Wat mij opviel is dat je toch heel wat waypoints moet uit zetten voor een relatief kleine trip (100 km)

Ook geprobeerd om ergens een centrum aan te geven van bv. dorp of stad. En dan je TomTom de route laten bepalen. Maar dan loop je er tegen aan dat Tomtom perse naar het centrum wil.

 

Op de terugweg heb ik, omdat ik een andere route wilde rijden dan Tomtom aangaf, waypoints uitgezet naar het eerstvolgende punt, vanwaar ik wel de route volgens Tomtom wilde volgen.

Maar ja dat was de snelweg en wist de route naar huis. :rolleyes:

Ik gebruik mijn Tomtom ook als handsfree set.

 

Ik denk dat het een leuke aanvulling is, als je net als ik het leuk vind routes uit te stippelen. :D

 

Ik ben van mening dat je met een navigatiesysteem óók je gezonde verstand moet blijven gebruiken. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben dit ook gebruikt voor de vakantie. En dan met namen om snel caches die op de route lagen te kunnen selecteren in de juiste volgorde.

Ik vond het een zeer handig programma, maar voor het precieze uitstippelen moet je even wat handigheid krijgen. Wij hebben er in ieder geval veel plezier van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...