Spring naar bijdragen

Diverse Outdoor bij Lidl, vanaf 10 augustus

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Hallo mede-geocachers

Graag zou ik willen vragen of er iemand in regio 4 twee kompassen voor me wil kopen (zoals afgebeeld) en wil verzenden (ik betaal uiteraard ook de verzendkosten).

Joop van der Vleut

Joop, geldt je verzoek nog? Dan wil ik nl. vanmiddag best even langsfietsen om te kijken. ( please reply to cardol(at)dds(punt)nl )

ReizenReizen

Geplaatst

Joop, geldt je verzoek nog? Dan wil ik nl. vanmiddag best even langsfietsen om te kijken. ( please reply to cardol(at)dds(punt)nl )

Ik vrees dat je dan voor niks rijd en dat zou zonde zijn, want volgens de titel van deze topic liggen die dingen er pas op donderdag 10 augustus

Geplaatst

Ik vrees dat je dan voor niks rijd en dat zou zonde zijn, want volgens de titel van deze topic liggen die dingen er pas op donderdag 10 augustus

Tja, waarom zou je ook lezen..... :eek:

Geplaatst

Welja, volgens de folder van LIDL die hier net in de brievenbus valt, is hetzelfde ook vanaf 10 augustus te koop in regio 1. (Noord en OOst Nederland) Dus waarom misschien dan ook niet in regio 3?

Geplaatst
Hoi j0p3Y,

Dus als het goed is woon ik in regio 4!

Ik wil wel voor je kijken, en een kompas voor je meenemen.

Zeg het maar of je er nog een wil.

Volgens mij zijn deze artikelen in heel Nederland verkrijgbaar. Ik woon niet in regio 4, maar bij "mijn" Lidl zijn ze er ook.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...