cachorganic Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Alvast een schot voor de boeg! Wie gaat er mee cachejagen in het groene hart van Nederland? Ergens begin september, caches in de omgeving van: Boskoop Bodegraven Woerden Mijdrecht etcetera.... suggesties welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 Lijkt ons gezellig! Maar dat ligt aan de dag, dus we zullen dit topic in de gaten houden! groetjes Geovlinder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 9 juli 2006 Share Geplaatst 9 juli 2006 (bewerkt) Zet de lopikerwaard op je lijstje....... Je struikelt er over de caches 9 juli 2006 bewerkt door Track_leader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 9 juli 2006 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2006 Tussen Alphen a/d Rijn, Mijdrecht, Woerden en Gouda is de begrenzing voor deze cachedag. Roept u maar!: Welke caches zullen wij gaan doen? Wanneer is de beste datum? begin september? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 10 juli 2006 Share Geplaatst 10 juli 2006 geodating??????? die staat er niet voor niets he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 10 juli 2006 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2006 geodating??????? die staat er niet voor niets he Hoe verplaats ik dit topic naar geodating? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 10 juli 2006 Share Geplaatst 10 juli 2006 Wat denk je van Kromme Mijdrecht? Lijkt me een lekker stuk wandelen. Het weekend van 2-3 september lijkt me wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 10 juli 2006 Share Geplaatst 10 juli 2006 geodating??????? die staat er niet voor niets he Hoe verplaats ik dit topic naar geodating? Door een moderator te vragen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 10 juli 2006 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2006 geodating??????? die staat er niet voor niets he Hoe verplaats ik dit topic naar geodating? Door een moderator te vragen misschien? bij deze vraag ik dan aan jou om dat te doen. excuses voor het verkeerd posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 11 juli 2006 Share Geplaatst 11 juli 2006 Als local ga ik dit niet missen, beetje afhankelijk van de datum natuurlijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 11 juli 2006 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2006 zondag 3 of zondag 10 september behoren tot de mogelijkheden. de cache van de kromme mijdrecht lijkt mij ook leuk. mijn voorstel is 2 multis en een aantal traditionals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boswijk Posse Geplaatst 11 juli 2006 Share Geplaatst 11 juli 2006 Lijkt me gezellig. Ik hou het topic in de gaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 11 juli 2006 Share Geplaatst 11 juli 2006 10 september kan ik zeker niet.... 3 september staat nu nog open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden