Spring naar bijdragen
geo_taz

GeoPin ?

Aanbevolen berichten

In het GeoCoins onderwerp werd gewezen op een nieuw artikel voor Geocachers, een Geo-pin. Er is er nu een uit met daarop een Nederlands vlaggetje en een GeoCaching symbool. :)

Ik heb aangeboden om, eenmalig, de bestelling vanuit Nederland te coordineren. Dit omdat de verzendkosten ($ 5,25) in verhouding tot de prijs van 1 pin ($ 1,47) nogal hoog zijn.

Ik weet dat er cachers zijn die niet geïnteresseerd zijn in Coins, vandaar deze cross-posting.

De pin is hier te zien (onderaan op de pagina).

Ik ga eind van deze week (dus zaterdag 1 Juli) bestellen. Stuur me een email of een PB als je geïntereseerd bent in een pin.

Geo_Taz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
In het GeoCoins onderwerp werd gewezen op een nieuw artikel voor Geocachers, een Geo-pin. Er is er nu een uit met daarop een Nederlands vlaggetje en een GeoCaching symbool.  :) 

Ik heb aangeboden om, eenmalig, de bestelling vanuit Nederland te coordineren. Dit omdat de verzendkosten ($ 5,25) in verhouding tot de prijs van 1 pin ($ 1,47) nogal hoog zijn.

Ik weet dat er cachers zijn die niet geïnteresseerd zijn in Coins, vandaar deze cross-posting.

De pin is hier te zien (onderaan op de pagina).

Ik ga eind van deze week (dus zaterdag 1 Juli) bestellen. Stuur me een email of een PB als je geïntereseerd bent in een pin.

Geo_Taz

email gestuurd :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

PM is ook verstuurd, ik hoor het ook verder wel :crybaby::crybaby:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Blijkbaar staat Nederland op nr 6 na US, UK, CA, DE, ENG als commercieel aantrekkelijk voor het verkopen van dit soort spul.

Of dat een eer is ...

HolandG_pin.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites