geo_taz Geplaatst 27 juni 2006 Geplaatst 27 juni 2006 In het GeoCoins onderwerp werd gewezen op een nieuw artikel voor Geocachers, een Geo-pin. Er is er nu een uit met daarop een Nederlands vlaggetje en een GeoCaching symbool. Ik heb aangeboden om, eenmalig, de bestelling vanuit Nederland te coordineren. Dit omdat de verzendkosten ($ 5,25) in verhouding tot de prijs van 1 pin ($ 1,47) nogal hoog zijn. Ik weet dat er cachers zijn die niet geïnteresseerd zijn in Coins, vandaar deze cross-posting. De pin is hier te zien (onderaan op de pagina). Ik ga eind van deze week (dus zaterdag 1 Juli) bestellen. Stuur me een email of een PB als je geïntereseerd bent in een pin. Geo_Taz
Tornado Bram Geplaatst 27 juni 2006 Geplaatst 27 juni 2006 In het GeoCoins onderwerp werd gewezen op een nieuw artikel voor Geocachers, een Geo-pin. Er is er nu een uit met daarop een Nederlands vlaggetje en een GeoCaching symbool. Ik heb aangeboden om, eenmalig, de bestelling vanuit Nederland te coordineren. Dit omdat de verzendkosten ($ 5,25) in verhouding tot de prijs van 1 pin ($ 1,47) nogal hoog zijn. Ik weet dat er cachers zijn die niet geïnteresseerd zijn in Coins, vandaar deze cross-posting. De pin is hier te zien (onderaan op de pagina). Ik ga eind van deze week (dus zaterdag 1 Juli) bestellen. Stuur me een email of een PB als je geïntereseerd bent in een pin. Geo_Taz <{POST_SNAPBACK}> email gestuurd
hrng Geplaatst 28 juni 2006 Geplaatst 28 juni 2006 Blijkbaar staat Nederland op nr 6 na US, UK, CA, DE, ENG als commercieel aantrekkelijk voor het verkopen van dit soort spul. Of dat een eer is ...
Aanbevolen berichten