Team-Eppie Geplaatst 13 juni 2006 Geplaatst 13 juni 2006 Een vraagje aan de webmaster (Reintje?) Is er een mogelijk om de balk met menu-items die bovenaan elke forumpagina staat ook onderop de pagina weer te geven? Wat mij iedere keer opvalt als ik een topic lees en klaar ben met lezen, terug wil naar bijv. "nieuwe berichten" , eerst weer naar boven moet scrollen om deze optie aan te kunnen klikken. Ik bedoel deze balk: hmm, krijg het plaatje er even niet in....... Ik bedoel dus ingelogd als...... instellingen . bekijk nieuwe berichten.... enz.
Tjeempie Geplaatst 13 juni 2006 Geplaatst 13 juni 2006 (bewerkt) Dat zou inderdaad niet onhandig zijn! Maar Eppie, ik wil je er wel even op wijzen dat na elk bericht een knopje "Top" staat (links onder het bericht), waardoor je zonder te scrollen weer bovenin beland! 13 juni 2006 bewerkt door Tjeempie
geo_taz Geplaatst 13 juni 2006 Geplaatst 13 juni 2006 En de meeste toetsenborden hebben een "home" toets...
Team-Eppie Geplaatst 13 juni 2006 Auteur Geplaatst 13 juni 2006 Allemaal waar... Maar ik wordt zo allehemels lui met dit weer dat ik liever één keer dan twee keer klik....
Heirbaut Hunters Geplaatst 13 juni 2006 Geplaatst 13 juni 2006 Nope. Kennie volgens mij. De forumsoftware is geen eigen ontwikkeling maar van IPB. Of je IPB kan beinvloeden dat de knopjes/linkjes etc ergens anders kan plaatsen, dat weet ik niet.
Jan en Jany Geplaatst 13 juni 2006 Geplaatst 13 juni 2006 Allemaal waar... Maar ik wordt zo allehemels lui met dit weer dat ik liever één keer dan twee keer klik.... <{POST_SNAPBACK}> EN NU MOET REINTJE ZICH IN HET ZWEET WERKEN OM HET JOUW IETS MAKKELIJKER MET DEZE TEMPARATUREN
Blurk Geplaatst 13 juni 2006 Geplaatst 13 juni 2006 EN NU MOET REINTJE ZICH IN HET ZWEET WERKENOM HET JOUW IETS MAKKELIJKER MET DEZE TEMPARATUREN <{POST_SNAPBACK}> Pfff! Beetje off-topic? en dan ook nog eens een keer helemaal op die Capslock toets drukken met dit weer... Tijd voor een Bedankt voor de home- en top-tip. Nog nooit gebruikt.
Reintje de Vos † Geplaatst 13 juni 2006 Geplaatst 13 juni 2006 EN NU MOET REINTJE ZICH IN HET ZWEET WERKEN Reintje heeft op dit moment heel andere dingen aan zijn hoofd. En zoals HH al opmerkt: De forum software is inkoop. Daar weet ik niets van. Geoman en Hawkeyes we.
Heirbaut Hunters Geplaatst 14 juni 2006 Geplaatst 14 juni 2006 Intussen is het weer wat koeler. Klik maar weer wat vaker Conclusie: het is zoals het is. Draadje kan dicht, wat mij betreft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden